Kooperativa este povestea oamenilor cu pasiuni diferite, cu experiente diferite, cu viziuni diferite, dar cu aceeasi dorinta: realizarea unor campanii in blogosfera in stilul lor unic si dezvoltarea blogosferei locale.
Cine sunt oamenii de la Kooperativa
Chinezu, Mare maestru de ispravi 2.0
Vlad Dulea, Social Media Strategist
Loredana Pricopie, Blogal Initiative
Dragos Asaftei, Blog de Fotografie
Marin Apostol, Blog de Cinema
Alexandra Blas, Blog de Cafea
Cristian Florea, Sport Local
Proiecte
Ei cred ca viitorul in blogosfera il reprezinta blogurile de nisa si blogurile de brand personal. In acest sens, au realizat urmatoarele proiecte:
1. Blogal Initiative este o platforma dedicata campaniilor pe bloguri, o punte de legatura intre bloguri si companii si o scoala pentru bloggeri.
2. Blogdefotografie.ro este un blog dedicat industriei fotografice care contine review-uri, sfaturi utile, fotoreportaje si analize.
3. Blogdebere.ro contine informatii despre industria berii, evenimente, localuri recomandate, degustari si sfaturi utile.
4. Blogdecafea.ro include noutati din lumea cafelei, beneficiile acestei bauturi, precum si retele culinare, evenimente, degustari si review-uri de cafenele.
5. Blogdecinema.ro este singurul blog cu cinemametru; contine recenzii de filme, cele mai noi filme si topul filmelor.
6. Sportlocal.ro sustine “sportul mic”, a initiat si organizat Campionatul National de Stiri Sportive, scrie despre gamification, iar suporterii fac stirile.
7. Taximetre.ro este cea mai veche platforma din domeniu, cu conturi administrabile pentru companiile de taxi; contine parerile clientilor, de asemenea.
8. BikeEvents.ro este un blog pe care se scrie despre cele mai recente evenimente din lumea ciclismului, concursuri pe doua roti si iesiri pe doua roti.
Daca ai o idee de blog de nisa si vrei sa il construiesti impreuna cu Kooperativa, trimite un e-mail pe office@kooperativa.ro si puneti blogosfera la cale!
Ce iti poate oferi Kooperativa
Impreuna cu Kooperativa poti realiza un mix de comunicari 2.0, adica o combinatie intre mai multe variante de “atac”, alese in functie de obiectivul pe care il ai, de potrivirea mesajului tau cu un anumit canal de comunicare si de bugetul de care dispui.
Mixul de comunicare propus de Kooperativa este format din 4 variante, din care tu poti alege una, doua, trei sau toate cele patru variante.
1. Blogal Initiative
Mecanismul este destul de simplu: tu dai brieful si premiile, sistemul lor se ocupa de restul. Te poti uita pe studii de caz pentru a vedea rezultatele campaniilor realizate pana acum.
Este bine sa stii ca o campanie prin Blogal Initiative iti aduce minimum 30 de bloggeri care sa scrie pe baza briefului pe care il pui tu la dispozitie.
2. Bloguri portofoliu
Kooperativa 2.0 inseamna in acest moment 7 bloguri de nisa, la care se adauga, daca este cazul, blogurile personale ale managerilor fiecarui proiect in parte, in functie de specificul campaniei, de obiectivul urmarit si de buget.
Fiecare proiect din portofoliul Kooperativa este ori lider de piata pe nisa respectiva, ori in top 3.
3. A-listeri
Oamenii de la Kooperativa cunosc multi bloggeri (daca nu pe toti) din categoria de bloggeri pe care multa lume o numeste A-listeri. Poti apela la ei atunci cand ai nevoie de o campanie pe bloguri si nu stii ce blogger sa alegi, cum sa il contactezi, ce prevederi contractuale sa negociezi cu el, modalitati de plata etc. Ei le stiu deja si folosesc acest know how in fiecare zi.
4. Offline
Kooperativa recomanda din ce in ce mai mult evenimente care sa aducă bloggerii in offline. Au facut mai multe, de diferite dimensiuni si pe diferite teme si si-au dat seama ca este foarte importanta “fixarea” in offline a unei campanii online.
Intalnirea cu bloggerii in offline poate crea o “chimie” care sa te ajute in atingerea obiectivului de comunicare.
Oamenilor de la Kooperativa le plac provocarile 2.0. Fie ca vrei sa colaborezi cu ei pe un proiect de nisa, fie ca vrei sa iti promovezi afacerea pe bloguri, ei abia asteapta sa raspunda provocarii. Scrie-le pe office@kooperativa.ro cateva cuvinte despre proiectul tai si cunoaste-i!