Jonathan Shieber, senior editor la TechCrunch si CrunchBase, vine pentru prima oara in Romania, unde va tine trei workshop-uri dedicate antreprenorilor, start-up-urilor si profesionistilor din PR. Primul dintre acestea va avea loc la Cluj pe 3 martie, iar urmatoarele doua la Bucuresti, pe 5 si 6 martie. Evenimentele vor fi organizate de Rat Labs si Spherik Accelerator din Liberty Technology Park Cluj.
“E o oportunitate perfecta pentru ca Romania sa iasa in evidenta si sa-si crească vizibilitatea, atunci cand vorbim de presa de tehnologie internationala. Startup-urile si hub-urile vor avea sansa sa discute direct cu un senior de la TechCrunch si, poate, vom avea sansa sa deschidem drumul catre viitoare articole despre Romania si companiile locale“, a declarat Bogdan Savonea, fondator Rat Labs si The Pole Society.
La workshop-ul lui Jonathan veti putea invata criteriile pe care se bazeaza publicatiile mari din strainate atunci cand isi aleg subiectele si cum ar putea folosi un startup sau o agentie astfel de articole pentru a initia o discutie cu potentiali investitori.
Evenimentul care va avea loc pe 5 martie la Bucuresti va fi destinat antreprenorilor, start-up-urilor, dar si studentilor, iar cel de pe 6 martie va fi dedicat agentiilor de comunicare si publicitate.
Pentru ca vrem ca voi sa veniti in numar cat mai mare la acest eveniment, nu trebuie decat sa trimiteti un mail la contact@ratlabs.ro, sa precizati ca ati aflat de eveniment de pe blogul Zelist si sa solicitati reducerea de 15% la pretul biletelor.
CLUJ – 3 martie 2015 | BUCURESTI – 5 martie 2015 | BUCURESTI – 6 martie 2015
Cine este Jonathan Shieber?
Actual senior editor la TechCrunch si CrunchBase, Jonathan Shieber a fost reporter la Dow Jones & Co, unde a scris despre investitii private, piata de capital si tehnologie verde in New York si Shanghai. A lucrat in trecut si pentru Fox News si Money Media.
Dupa ce a ajuns in echipa TechCrunch si CrunchBase, Jonathan a avut misiunea de a identifica semnalele din piata si a observa incotro se indreapta investitiile private. “Trebuie sa le gasim prin zgomotul zilnic al anunturilor, al lansarilor, actualizarilor si achizitiilor”, a declarat Jonathan.