Cand vorbim de domeniul marketingului si cel al publicitatii, ne gandim la strategii creative de promovare a produselor si a serviciilor, care sa puna in evidenta, intr-un mod nemaintalnit pana acum, beneficiile si unicitatea acestora pentru consumatori. Astfel, brand-urile cauta sa creeze conexiuni emotionale puternice cu publicul lor tinta, pentru a stimula increderea si a creste reputatia acestora pe piata.
Anul acesta, pe 4 iunie, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, are loc Big Idea Conference 2024, singura conferinta despre creativitate in marcom, care schimba paradigme si contureaza povesti frumoase cu ajutorul conceptelor si ideilor inovatoare de cea mai inalta calitate. Prin prezentari captivante, studii de caz reale si dezbateri interactive, toate intr-o zi plina de know-how valoros si networking de calitate, participantii isi pot duce expertiza la un nivel superior si vor putea descoperi tendintele care vor defini viitorul industriei.
Ajuns la cea de-a treia editie, evenimentul Big Idea Conference 2024 isi propune sa ofere o platforma unica de inspiratie si schimb de experiente intre specialisti din marketing si nu numai, care incurajeaza comunicarea inedita in campaniile de success si promoveaza originalitatea indrazneata a pasionatilor din domeniu.
STUDIU IN EXCLUSIVITATE
Advertising Reimagined: Breakthrough strategies and Channels of the Future
Impreuna cu iSense Solutions, evenimentul prezinta in exclusivitate rezultatele unui studiu de piata despre perceptia consumatorilor fata de reclamele si publicitatea de astazi, cu informatii relevante care vor putea contribui la succesul campaniilor viitoare.
“Vom explora tendintele emergente ale reclamelor si ale elementelor cheie pentru a crea o reclama de succes, prin gasirea mesajului potrivit si autentic si prin livrarea corecta a acestuia. Vom discuta despre impactul tehnologiei si al mediului digital asupra industriei publicitare, precum si despre modalitatile inovatoare de a atrage si fideliza consumatorii intr-un peisaj concurential tot mai aglomerat. Vom vedea care a fost evolutia de la publicitatea traditionala pana la cumulul de informatii din era digitala si cum aceasta schimbare continua sa influenteze strategiile de marketing ale brand-urilor. Totodata, vom analiza modul in care creativitatea si storytelling-ul devin din ce in ce mai importante in conturarea unor campanii de advertising eficiente si memorabile”, spune Laura Rosca, Qualitative Research Director, iSense Solutions.
Printre vorbitorii editiei, care sunt pregatiti sa dezvolte aceste subiecte de ultima ora, se numara: Anca Ungureanu (Marketing & Communication Director, UniCredit Bank), Alexandra Olaru (Director Legal & External Affairs, Vodafone Romania), Valer Hancas (Corporate Affairs & Communication Director, Kaufland), Valentina Vesler (Head Of PR & Communication, Valvis Holding), Adrian Pasarica (Head Of Marketing, Orkla Foods), Razvan Matasel (Strategy & Growth Director, GMP&U), Sorin Psatta (Advertising Specialist), Adelina Plaesu (Social Media & Digital Content Manager, BAT Romania), Calin Clej (Marketing Director, HONOR Technology), Raluca Dumitra (Head Of Marketing, eJobs Romania), Mihai Gongu (Chief Creative Officer, Cheil Centrade), Laura Nedelschi (Creative Director, GRF+), Laura Belc (Creative Director, The Geeks), Mugur Patrascu (Managing Partner, Screen Native), Laura Rosca (Qualitative Research Director, iSense Solutions), Ana Maria Diceanu (Founder & CEO, Brain 4 Strategy) si Stefan Chiritescu (Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania).
Evenimentul este organizat exclusiv cu participarea in sala de conferinta. Pentru mai multe informatii despre eveniment si bilete, vizitati www.bigideaconference.ro.
Big Idea Conference 2024 este un eveniment organizat in parteneriat cu UniCredit Bank, Vodafone, AQUA Carpatica, glo, Siviero Maria si Asociatia V3.