Insights despre bere – cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum

social media, Zelist Research Add comments

Va prezentam analiza de monitorizare pentru unul dintre cele mai iubite si mai consumate produse, berea.

Desi s-ar putea presupune ca se vorbeste despre bere doar in sezonul cald, graficul de mai jos arata ca, de fapt, berea este pe buzele romanilor pe tot parcursul anului. In ultiml an, varful maxim de vizibilitate s-a inregistrat in perioada 6 – 12 mai 2019, iar perioada cu cele mai putine mentionari a fost: 23 – 29 decembrie 2019.

Cele mai multe dintre mentionari s-au inregistrat pe Facebook (20%) si in presa online (18.7%), cu mentiunea ca, spre deosebire de alte produse, despre bere s-a discutat mai mult pe forumuri (8.7%).

Cuvintele cele mai folosite in acelasi context cu berea au fost (in ordine alfabetica): artizanala, Corona, fabrica, Festival, mici, milioane, moderat, pandemiei, Oktoberfest, sticla, URBB, Ursus.

In cele ce urmeaza va prezentam Top Influencers care au mentionat cuvantul bere in ultimul an.

Top influenceri din blogosfera: blog.bzi.ro, groparu.ro, antoneseiliviu.wordpress.com.

Top Influencers Presa online: adevarul.ro, ziuanews.ro, libertatea.ro.

Top Influencers Instagram: Statia “RomBeer”, The Beer Institute-Bucuresti, Albrau Romania

Top Influencers Facebook: Digi24, Radio Zu, StirilePRoTv

One Response to “Insights despre bere – cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » Insights despre sandale – cand se vorbeste cel mai mult in social media, unde si cum Says:

    […] produs care se consuma social, impreuna cu alte persoane si a caror mentionari au fost vizibile pe forumurile de discutii, in cazul sandalelor, canalul social media cu impact a fost Instagramul. Utilizatorii social media […]