S-a dat startul la inscrieri in cadrul competitiei PR Award editia a IX-a. Daca esti pasionat de comunicare si ai o campanie de relatii publice cu care te mandresti, poti sa iti inscri proiectul in perioada 5-23 septembrie 2011.
Jurizarea proiectelor se va realiza in perioada 1-15 octombrie, iar Gala Romanian PR Award va avea loc in seara de 27 octombrie la Palatul Parlamentului.
“În lunga noastra calatorie de la debut si pana astazi ne-am inconjurat de cei mai buni practicieni si cercetatori in PR din lume. Astazi suntem deosebit de mandri sa va prezentam cel mai divers si reprezentativ juriu din istoria competitiei. O echipa internatională de 33 de practicieni din 7 tari, pregatiti sa-si confrunte talentul si experienta cu performantele si creativitatea profesionistilor romani”, a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications.
Iti poti inscrie proiectul la urmatoarele categorii de concurs: Comunicare corporatista, PR pentru marketing, Comunicare de criza, Digital PR si Social media, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Comunicarea proiectelor de mediu, Media Relations, Public Affairs/ Advocacy/ Lobby, Comunicare financiara, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare in domeniul public, Comunicarea produselor si serviciilor financiare, Comunicarea produselor si serviciilor medicale, Buget – / creativitate +, Website / Intranet / Blog; Evenimente; Newsletter Intern; Raport Anual; Kit de presa; Publicatii externe; Sponsorship; Productii video.
Ca in fiecare an competitia are o categorie speciala pentru studentii care doresc sa isi faca cunoscute abilitatile in relatiile publice. Acestia se pot inscrie la categoria Junior PR Award.
Jurizarea va fi realizata de specialisti in comunicare ai agentiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, Microsoft, McDonald’s România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens, real – Hypermarket, McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum si de catre practicieni si cercetatori internationali.
Jurizarea se va realiza conform standardelor Asociaţiei Internationale de Relatii Publice (IPRA) si anume: Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Execuţia, Evaluarea si Creativitatea.
Pentru a afla mai multe detalii despre conditiile de participare vizitati site-ul PR Award.
Esti pregatit sa iti faci cunoscuta campania? PR Award te asteapta.
Inscrierile se fac pana vineri, 23 septembrie la www.praward.ro/inscriere.
Iti tinem pumnii stransi!