Ai studiat vreodata in detaliu modul in care fanii paginii tale de Facebook interactioneaza cu postarile tale? Daca raspunsul este unul negativ, atunci este posibil sa afli informatii utile din cercetarea realizata de Momentus Media.
Tip #1 50% dintre click-uri au loc in prima ora de la postare
Dupa doua ore de la postare, interactiunea fanilor cu postul prezentat scade usor.
90% dintre click-uri au loc in primele 9 ore de la postare.
Tip #2 Fotografiile genereaza un grad de interactiune cu 200% mai mare decat link-urile
In timp ce link-urile sunt postate mai des si au un grad de interactiune scazut, fotografiile sunt postate mai rar si pot genera mai multa interactiune cu fanii paginilor. Acest lucru este absolut normal, daca luam in considerare faptul ca aceasta traseaza o imagine vizuala in mintea utilizatorului si este mult mai usor de inteles.
Tip #3 Intrebarile nu maresc interactiunea cu fanii
Postarile care contin intrebari au un grad de interactiune cu 23% mai mic decat postarile care nu contin intrebari.
Tip #4 Posturile din timpul weekend-ului si in afara orelor de varf au un potential de interactiune ridicat
Cum posteaza administratorii de pagini:
Cele mai multe postari au loc in cadrul zilelor de joi. In zilele de miercuri si joi se observa o crestere a postarilor cu 41% fata de restul saptamanii. In timpul weekend-ului se posteaza cel mai putin, desi in aceasta perioada fanii interactionaeza mult mai usor cu paginile urmarite.
Tip #5 Cu cat postezi mai des cu atat interactiunea este mai mare
Graficul de mai jos prezinta comportamentul de postare al administratorilor paginilor analizate in cadrul studiului. Dintre acestia:
- 15% posteaza 0-1 posturi pe zi;
- 40% posteaza 1-2 posturi pe zi
- 18% posteaza 2-3 posturi pe zi
Pe orizontala este prezentat numarul postarilor, iar pe vertciala este prezentat numarul paginilor care posteaza.
Studiul abordeaza frecventa postarilor din perspectiva spam-ului. Conform analizei, administratorii paginilor de Facebook pot avea cate postari isi doresc, atata timp cat sunt atenti la rata de unsubscribe. In cazul in care aceasta creste, este indicat ca numarul postarilor sa fie redus.
Studiul a fost realizat de catre Momentus Media, prin analiza a 20 000 de pagini publice de Facebook. Acestia au studiat postarile realizate pe pagini si au incercat sa observe modul in care fanii interactioneaza cu paginile urmarite pe baza postarilor.
Mai multe informatii din studiu poti citi aici.