Expertiza specialistilor internationali, prezentata la TeCOMM Bucuresti. Cum ramai competitiv in comertul electronic?

Comunicate de presa Add comments

Peste 250 de profesionisti in eCommerce, atat din tara cat si din strainatate, au participat la evenimentul premium dedicat comertului electronic TeCOMM Bucuresti, unde au dezvaluit care sunt elementele cheie ce i-au ajutat sa aiba succes in afaceri. O premiera pentru industria comertului electronic din Romania a fost sectiunea special dedicata proprietarilor magazinelor online ce au potential de dezvoltare la nivel international – TeCOMM Cross-Border Forum.

Succesul in afaceri in aceste zile, in care prezenta in online este necesara pentru toate domeniile, este dat de investitiile in mediul digital. „Piata evolueaza spre noi modele de business pentru a supravietui. Comertul electronic este cheia spre succes in fashion si retail. Industria se muta din mediul clasic in eCommerce. Daca doriti sa ramaneti competitivi trebuie sa investiti in mediul digital”, a precizat Carlo Tereni (General Director, Netcomm Suisse), unul dintre speakeri. Acesta a vorbit in cea de-a doua zi la TeCOMM Bucuresti, in 27 aprilie, despre noile modele de business.

Speakeri din Romania si din strainatate, directori, manageri sau specialisti cu o vasta experienta in companii precum Reebok, eMAG, evoMAG, CitiBank, Exponea sau TESCO au dezvaluit care sunt noile modele de business in online, cerintele clientilor conectati la Internet sau tehnicile si factorii care te ajuta sa vinzi mai mult. Personalitatile internationale care au inteles importanta evenimentului TeCOMM Bucuresti pentru industria din Romania si Europa de Est sunt din SUA, Marea Britanie, Elvetia, Cehia sau Olanda.

Tehnici pentru cresterea vanzarilor

Potrivit statisticilor oferite de Sven Bally (Founder&Senior Consultant, Xeta), testimonialele, originalitatea si targetarea emotionala prin campanii de promovare ajuta la cresterea considerabila a veniturilor magazinelor online. „Dovedind originalitate si autenticitate va cresteti vanzarile cu 107%. Plasarea testimonialelor pe pagina de aterizare creste rata de conversie cu 65%. Targetarea emotionala prin campanii de promovare creste veniturile cu 304%”, a mentionat Sven Bally. Printre modalitatile in care proprietarii de magazine online analizeaza astfel de valori se numara Alexa Amazon, serviciul vocal ce a stat pe buzele tuturor participantilor la conferinta.

Ce vor clientii?

Richard Prenderville, (CMO&Founder, Peloton Digital Marketing Group), specialistul care dezvolta brand-uri internationale, a identificat de-a lungul carierei sale ce vor clientii de la un magazin online. „Clientii vor o experienta personalizata in tot ceea ce fac. Creati un look al brandului aliniat valorilor lui, astfel incat clientul sa inteleaga de la ce companie vine mesajul de campanie. Trebuie sa fie cald si uman. Asta se aplica si la grafice, filmari si imagini statice. Newsletterul sa devina principalul tool pentru comunicarea sustinuta cu publicul. In cele din urma continutul se intoarce inapoi pe website”, a explicat Richard Prenderville.

Exista limite in afaceri?

Orice manager care inoveaza in sectorul sau de activitate trebuie sa testeze limitele proiectului sau, oricat de riscant ar fi. Nick Lansley, (Innovation Insider, Nick Lansley’s Innovation Lab), a sustinut prezentarea in cadrul TeCOMM despre cum sa gandesti ca un innovator si in acelasi timp sa ramai profitabil. „Cele cinci tehnici de inovare care te ajuta in eCommerce sunt colaborarea, o buna comunicare cu clientul, crearea experientelor, cultura si comunitate. Cand proiectul tau innovator ofera rezultate rapid, sa nu-ti fie frica sa vezi care ii sunt limitele. Gandeste-te cum arata cea mai buna experienta a clientului de la magazinul dvs.? Faceti din asta o realitate”, a declarat Nick Lansley.

Elemente cheie pentru dezvoltarea magazinului la nivel international

Premiera pentru industria de eCommerce din Romania a fost reprezentata de sectiunea Cross-border Forum, dedicata proprietarilor de magazine online cu potential de extindere in afara tarii. „Factorii care influenteaza extinderea magazinului online in alte tari sunt: logistica, agenda interna a tarii respective, resursele limitate, taxele, actele, riscul de frauda, parteneri straini, limba straina. Pe de alta parte, factorii de succes pentru un magazin online cu o singura pagina web se numara oferirea traducerii in limba de circulatie unde va desfasurati activitatea, oferirea posibilitatii platii in mai multe valute, livrarea produselor atat in Europa cat si in afara ei”, a spus Jesse Waltevreden, Research Director Ecommerce Foundation/Professor Digital Commerce Amsterdam University of Applied Sciences.

Printre speakerii internationali prezenti la TeCOMM Bucuresti se mai numara Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace), Jakub Minks (Regional Director, Central & Eastern Europe, Exponea), Kunle Campbell (Advisor & Ecommerce Growth Consultant, 2X eCommerce), Sebastian Kucharek (Head of Treasury and Trade Solutions Central and Eastern Europe, Citi), Daphale Dinesh (Head of Cash Mgmt. Product and Sales Citi Commercial Bank) sau Ivan Vrhel (Head of Commercial Bank Citi Romania).

TeCOMM eCommerce Conference&Expo este organizat de Libero Events si se desfasoara in 2 editii anuale la Cluj-Napoca si Bucuresti. In perioada 24-25 octombrie 2017 are loc editia de la Cluj-Napoca a evenimentului. Mai multe detalii despre eveniment: www.tecomm.ro.

Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:

Powered by: Emag Marketplace
Parteneri: Citi, Exponea, ASUS, Iagency, Mediatel Group, Retargeting.biz, Hostvision, Proclick, ContentSpeed, DWF, Profitshare, Muehle, Mihai Sosa, Edenred, IQOS, Sealed Air
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Sustinut de: Mready, MxHost, Conectoo, Mobila Dalin
Official Car: Midocar

Comments are closed.