Educatia financiara – cum se discuta despre acest subiect in social media

social media, Zelist Research Add comments

Interesul pentru educatia financiara s-a manifestat prin publicarea unui numar de 11.803 de mentionari, in ultimele 365 de zile.  Spre deosebire de anul precedent, cand s-au inregistrat 11.958 de mentionari, evolutia aparitiilor a ramas relativ constanta, cu o usoara scaderede 1%.

Din graficul de mai jos se observa o evolutie cu o variatie omogena a mentionarilor, inregistrandu-se crestere semnificativa a aparitiilor in a doua jumatate a anului (t = -2.4938, df = 10.069, p-value = 0.03163).

In prima jumatate a anului, s-au publicat in medie cate 744 de mentionari in fiecare luna, in a doua jumatate a anului s-au publicat cate 1134 de mentionari in fiecare luna.

S-a constat un singur “varf” de vizibilitate, in perioada 23 – 29 noiembrie 2020.

Referirile catre educatia financiara din aceasta perioada s-au realizat in cadrul articolelor (selectie):

Unde s-a scris cel mai mult despre educatia financiara?

43% din totalul mentionarilor s-au inregistrat in presa online, iar 27% pe Facebook.

In wordtag-ul de mai jos se pot observa care sunt cele mai des intalnite cuvinte folosite impreuna cu expresia “educatie financiara”: business, colaborare, copii, cursuri, dezvoltare. Printre brandurile care se intalnesc asociate cu educatia financiara se numara: BCR,  FinClub, Junior Achievement,  Raiffeisen.

Top Influencers in Presa online:

Top Influencers pe Facebook:

 

Comments are closed.