Directorii de marketing isi schimba compania pentru o zi

Comunicate de presa Add comments

Print

Zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania au fost provocati sa-si schimbe compania pentru o zi. Initiativa va facilita, pe parcursul lunii mai, schimburi de experienta si discutii pe teme de marketing intre cei mai importanti directori de marketing din tara.

Intitulat “Biz Marketing Xchange”, schimbul de manageri este un proiect unic adresat directorilor de marketing din Romania. Fiecare participant in proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania, realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

Schimburile de directori de marketing pentru o zi au fost stabilite prin tragere la sorti, dupa cum urmeaza:

Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania si Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image

Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries si Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul si Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCreditTiriac Bank

Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania si Raluca Kisescu, Director de Marketing Romania si Moldova (Senior Manager Commercial Marketing), Avon Cosmetics Romania

Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania, si Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault

Stim presiunea vietii de business la care sunt supusi clientii nostri in fiecare zi si, de aceea, cautam mereu solutii inovatoare pentru a-I sprijini in munca lor, pentru a le face misiunea mai simpla si afacerea mai eficienta. Suntem bucurosi sa dezvoltam acest proiect impreuna cu Biz, oferind profesionistilor oportunitatea de a trai experiente unice impreuna, de a-si impartasi competentele si povestile de succes, de a crea o comunitate solida a oamenilor de marketing, care sa isi sprijine reciproc companiile prin inovatie si competenta” spune Ovidiu Ghiman, Chief Commercial Officer Business Segment, Telekom Romania.

Imi plac proiectele curajoase si suntem incantati de fiecare data cand reusim sa transpunem in realitate inca o idee frumoasa. Cu siguranta acesta va fi subiectul principal de discutii intre oamenii de marketing si comunicare in urmatoarea perioada”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar Biz.

Profilurile celor 10 directori de marketing, tragerea la sorti si fiecare intalnire si etapa a proiectului sunt prezentate pe larg prin relatari si imagini, atat in editia tiparita a revistei, cat si pe site.

Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului vor fi prezentate de catre participanti la evenimentul Biz Marketing Xchange, care va avea loc in luna iunie.

Comments are closed.