Revista Biz anunta lansarea proiectului “Biz Marketing Xchange”, un experiment unic adresat directorilor de marketing din Romania. Initiativa va facilita in luna aprilie schimburi de experienta si discutii de marketing intre unii dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca. Fiecare participant in acest proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie.
Candidatii vor face schimb de experienta in domenii diferite de cel in care activeaza, se vor intalni cu directorul de marketing din compania in care se vor muta pentru o zi si cu echipa acestuia si vor discuta probleme comune de marketing, organizare si branding.
Profesionistii care au acceptat pana in acest moment provocarea Biz de a-si schimba compania pentru o zi sunt: Mihai Barsan – vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries; Monica Eftimie – Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon, US Food Network; Calin Clej – Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo; Adrian Nicolaescu – Marketing Director, Mega Image; Anca Nuta – Head of Identity & Communication Director, UniCredit Tiriac Bank.
“Imi plac proiectele curajoase si sunt incantata de fiecare data cand reusesc, alaturi de colegii mei, sa mai pun pe picioare o idee frumoasa. Acesta va fi subiectul principal de discutii intre oamenii de marketing si comunicare in urmatoarea perioada”, a declarat Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar Biz.
In cursul acestei saptamani va fi anuntata lista completa a directorilor de marketing care vor participa la prima editie Biz Marketing Xchange. Proiectul va fi comunicat pe siteul revistabiz.ro si in urmatoarea editie a revistei. Experienta si impresiile acumulate in timpul experimentului vor fi prezentate chiar de catre participanti, in cadrul evenimentului Best Marketing, care va avea loc pe 26 mai.
Biz Marketing Xchange este un proiect Biz, realizat in parteneriat cu GMP Advertising si se va desfasura, incepand din acest an, in fiecare primavara.