“Deschid o afacere” – Cum s-a scris in social media despre dorinta de a porni un business, in ultimul an

social media, Zelist Research Add comments

Discutia despre deschiderea unei afaceri a scazut in ultimul an, dar nu dramatic

In ultimul an, in social media romaneasca au fost inregistrate 2999 mentionari ale dorintei de a demara o afacere, cu 8% mai putin decat in anul precedent (3259 mentionari in perioada  21 august 2018 – 20 august 2019).

Vizibilitatea maxima a fost data de povestile de succes ale micilor antreprenori

Din graficul de mai jos se poate observa ca despre intentia de a porni un business s-a scris oscilant. “Varful” de vizibilitate maxima a fost inregistrat in perioada 21 – 27 octombrie 2019, cand au fost publicate o serie de mai multe povesti de succes ale micilor antreprenori.

Cele mai des folosite cuvinte in contextul discutiei despre deschiderea unei afaceri au fost: bani, casa, cosmetice, euro, europene, familie, munca, online, start-up, succes, tara, tineri, usor

Presa online si Facebook au fost cele mai atragatoare canale social media unde s-a scris despre intentia de a lansa o afacere.

 

Comments are closed.