De ce trebuie sa tina cont un magazin online in 2018? 4 elemente esentiale in eCommerce prezentate la TeCOMM

Comunicate de presa Add comments

Comertul online din Romania este estimat in anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decat anul precedent, afirma eCommerce Foundation. O piata care trece zilnic prin schimbari care au la baza comportamentul consumatorului, dar si automatizari care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumparare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocari si situatii care le arata cat e de important sa fie la curent cu toate tool-urile, informatiile reale din industrie si mijloacele care sa-i ajute sa-si dezvolte afacerea.

In eCommerce, se mizeaza pe tehnologii avansate, capabile sa personalizeze experienta fiecarui client in parte. Magazinele online trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare, iar anul 2018 anunta o serie noua de trenduri in eCommerce-ul din Romania.

1.Inteligenta Artificiala

Prezenta si stabila in ultimii ani in toate industriile, inteligenta artificiala redefineste procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de catre algoritmii deep learning poate estima valoarea cosului de cumparaturi si nu numai.

Un astfel de exemplu este matricea de Inteligenta Artificiala Cognitiva creata de Retargeting.biz, care se va lansa oficial in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Aceasta permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate si validarea sau invalidarea ipotezelor respective. Practic, se atinge aspectul esential pentru orice proprietar de magazine online: directionarea clientilor spre finalizarea mai multor tranzactii si personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cat si item to user (la nivel de produse si de profil al clientului).

Suntem prima companie din Romania care implementeaza Inteligenta Artificiala cognitiva pentru recomandarea de produse, ce ne permite sa identificam cu o acuratete de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpara – in mai putin de 5 clickuri pe site”, declara Rares Banescu, CEO Retargeting.Biz, care va fi prezent in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo in 7-8 martie.

2.Marketerii de top incheie parteneriate cu Google

In ziua de astazi, consumatorii se asteapta sa primeasca ajutor specializat la orice pas. Informatia are puterea de a aduce sau a pierde clienti, iar Google este locul catre care oamenii graviteaza pentru ajutor specializat. Marketeri de top fac parteneriate cu Google ca modalitate de a castiga inimile consumatorilor si de a ramane in mintea acestora.

Pe scena TeCOMM urca Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions care vorbeste despre marketing in era asistentei.

Marcin a ocupat timp de 6 ani rolul de consultant la The Boston Consulting Group si A.T. Kearney, iar de 4 ani ajuta partenerii Google sa dezvolte solutii de afacere unice si accesibile in digital advertising prin integrarea AdWords in ofertele lor de produs.

3. Add-uri pe produsele adaugate in cos sau pe produsele de cross-sell, ceea ce in Romania nu se puteau realiza pana in acest moment, din cauza limitarilor tehnice.

“Implementarea in Google cat si Facebook pe API pentru reclame create dinamic si personalizat ofera access la cateva features noi cum ar fi optimizarea in timp real a reclamelor dupa parametri ca ROI sau CPA” declara Rares Banescu.

4. Cresterea vanzarilor prin lookalike audience

Fiecare magazin online are ca obiectiv vanzari mai mari si cat mai multi clienti finali. Audientele asemanatoare ajuta magazinele online sa ajunga la persoane care sunt similare sau asemanatoare cu audientele care sunt deja interesate de businessul lor.

In cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazine online afla cum pot creste rata de conversie a vizitatorilor si a clientilor existenti ai magazinului astfel incat sa isi creasca atat veniturile cat si ROI-ul generat alaturi de Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz

In ultimii 6 ani, Kiril a detinut rolul de Marketing si Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores si multe altele. Din 2016, Kiril activeaza ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz

Printre profesionistii eCommerce care au confirmat prezenta in cadrul noii editii a evenimentului TeCOMM se afla reprezentanti eBay, Google, CitiBank, Exponea precum si reprezentanti a celor mai importante magazine online din Romania.

TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce

Industria de comert electronic are un urias potential de crestere, atat din perspectiva pietei, cat si a resursei umane ce se formeaza in domeniu, iar cifrele confirma acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit in ultimii 7 ani peste 2500 de participanti si a inclus peste 300 de prezentari, workshop-uri si dezbateri sustinute de peste 350 de speakeri nationali si internationali.

Cea de-a 11-a editie TeCOMM eCommerce Conference & Expo powered by Retargeting.Biz are loc in 7-8 martie la Radisson Blu Hotel***** din Bucuresti.

Proiectul Retargeting.Biz a fost lansat in 2013 avand sedii in Los Angeles si Bucuresti si este un software care ajuta magazinele online sa comunice in mod automat cu fiecare client al lor. Software-ul invata din actiunile vizitatorilor si trimite mesaje personalizate pe baza calatoriei lor in magazinul online, oferind astfel motivatia sa finalizeze tranzactia.

Inscrierile au inceput pe website-ul oficial al evenimentului: bucharest.tecomm.ro.

One Response to “De ce trebuie sa tina cont un magazin online in 2018? 4 elemente esentiale in eCommerce prezentate la TeCOMM”

  1. Zelist Blog » Blog Archive » 18 – 24 ianuarie 2018 – Saptamana in Social Media Says:

    […] De ce trebuie sa tina cont un magazin online in 2018? 4 elemente esentiale in eCommerce prezentate la TeCOMM […]