Prin utilizarea uneltelor social media pentru a interactiona in mod direct cu angajatii si clientii, companiile si-au schimbat in mod fundamental modul in care interactioneaza in aceasta lume 2.0
Aceasta interactiune B2C poate duce la transformarea unui potential client sau client intr-un fan loial sau chiar intr-un “ambasador de brand”.
Conform studiului realizat de socialcast, dintre fanii/followerii unui brand pe Facebook si Twitter, probabilitatea ca acestia sa achizitioneze un produs este mai mare in cazul fanilior/followerilor pe Twitter(67%) decat in cazul Facebook (51%).
De asemenea, probabilitatea ca fanii/followerii unui brand pe Twitter sa recomande brandul respectiv (79%) este mai mare cu 19% fata de fanii/followerii pe Facebook.
Mai multe detalii despre acest studiu gasiti in infographic-ul de mai jos, via socialcast.com.
Voi cum va explicati aceste cifre?
February 11th, 2011 at 1:12 pm
[…] Zelist Blog » Blog Archive » Cum devin mai puternice companiile datorita social media zelist.ro/blog/?p=337 – view page – cached Prin utilizarea uneltelor social media pentru a interactiona in mod direct cu angajatii si clientii, companiile si-au schimbat in mod fundamental modul in care interactioneaza in aceasta lume 2.0 […]