Criza francului elvetian – Vizibilitatea in social media romaneasca
social media, Zelist Research Add commentsIn ultima luna (24 decembrie 2014 – 23 ianuarie 2015) francul elvetian a fost mentionat de 1.727 de ori in social media, acumuland un viewership de 4.495.000 de impresii.
56% dintre mentionari s-au inregistrat in presa online, 25% in agregatoare, 10% in paginile oficiale Facebook.
Zilele cu vizibilitate maxima au fost 16 ianuarie (348 de aparitii), 19 ianuarie (283 de aparitii) si 21 ianuarie (248 de aparitii).
Din analiza datelor socio demografice se observa ca barbatii (85%) sunt cei care au discutat despre criza francului elvetian mai mult decat femeile (15%).
Aprecierea francului elvetian a fost mai discutata in segmentele de varsta: 50 – 54 ani (26%), 30 – 34 ani (21%) si 25 – 29 ani (21%).
Despre acest subiect au discutat cel mai mult bucurestenii (70%) si transilvanenii (10%).
January 23rd, 2015 at 2:45 pm
[…] gasiti aici, iar subiectul mentiunilor, pe scurt, e […]