Criza francului elvetian – Vizibilitatea in social media romaneasca

social media, Zelist Research Add comments

In ultima luna (24 decembrie 2014 – 23 ianuarie 2015) francul elvetian a fost mentionat de 1.727 de ori in social media, acumuland un viewership de 4.495.000 de impresii.

56% dintre mentionari s-au inregistrat in presa online, 25% in agregatoare, 10% in paginile oficiale Facebook.

franc_canale1

 

Zilele cu vizibilitate maxima au fost 16 ianuarie (348 de aparitii), 19 ianuarie (283 de aparitii) si 21 ianuarie (248 de aparitii).

 

franc_evolutie1

Din analiza datelor socio demografice se observa ca barbatii (85%) sunt cei care au discutat despre criza francului elvetian mai mult decat femeile (15%).

Aprecierea francului elvetian a fost mai discutata in segmentele de varsta: 50 – 54 ani (26%), 30 – 34 ani (21%) si 25 – 29 ani (21%).

Despre acest subiect au discutat cel mai mult bucurestenii (70%) si transilvanenii (10%).

franc_demografice1

 

One Response to “Criza francului elvetian – Vizibilitatea in social media romaneasca”

  1. Francul elvetian si social media | refresh.ro Says:

    […] gasiti aici, iar subiectul mentiunilor, pe scurt, e […]