Comunitatea oamenilor de HR se reuneste ONLINE la Employer Branding Conference
social media, Zelist Research Add commentsIn 2020, lumea a trecut prin cea mai mare provocare din ultimii 100 de ani. In numai 6 luni, Covid-19 a avut un impact de neimaginat la nivel socio-economic. La fel si in domeniul resurselor umane. Pandemia a adus schimbari notabile in comportamentul angajatilor, modul de lucru si integrarea noilor angajati, obligand companiile sa isi reconsidere politicile de HR si modul in care este promovat brandul de angajator.
Desi unele companii au inghetat angajarile, situatia actuala nu ar trebui sa le opreasca eforturile de a pozitiona si promova brandul de angajator. Acum, mai mult decat oricand, felul in care o companie reactioneaza la ce se intampla in societate, cu efecte si in randul angajatilor sai, contribuie la intarirea valorilor pe care aceasta isi construieste imaginea de bun angajator.
In aceasta criza globala, avem, din fericire, multe optiuni pentru a ramane contactati cu oamenii din viata noastra, cu cei din familie si cu cei de la serviciu deopotriva. Mai mult, situatia actuala ne-a facut sa fim mai creativi si sa gasim noi solutii pentru provocarile cu care ne confruntam zi de zi.
O editie speciala pentru toata industria de HR
Dupa cinci editii de succes despre brandul de angajator, Employer Branding Conference si-a propus sa aduca in prim plan, pe 11 septembrie, lectiile si experientele departamentelor de HR din mari companii, traite in ultimele 6 luni, si idei noi si tendite relevante prin vocea unor consultanti si profesionisti din domeniu.
Editia din 2020 va putea fi urmarita exclusiv online, intr-o transmisiune live de pe o scena gandita ca un studio TV.
Vorbitorii nostri vor aborda subiecte actuale si de mare interes precum: ce strategie de recrutare au aplicat si cum au evidentiat brandul de angajator, cum s-au adaptat la telemunca, cum se schimba piata de recrutare, cum au valorificat noile instrumente si cum au facut tranzitia catre mediul online pentru depasi provocarile momentului.
Vorbitorii acestei editii sunt: Georgiana Alecu (Recruitment & Employer Branding Manager, Lidl), Michael Lagutin (Sales Director for CEE Markets, Indeed Dublin), Judith Kis (Director Dept. Resurse Umane si Logistica, Groupama Asigurari Romania), Dumitrita Ghenciu (Employer Branding Strategist Bosch Romania), Miriana Matei (Employee and Leadership Communications CoE Lead , Schneider Electric), Bogdan Badea (CEO eJobs Group), Cristina Savuica (Chief-Happiness Officer, Lugera – The People Republic), Simona Radu (Head of Communications Excellence, Schneider Electric), Alina Paltin (Talent Acquisition Lead, East Balkans, PepsiCo), Ana Maria Diceanu (Managing Director, Brain 4 Strategy), Stela Toderascu (Associate Certified Coach), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager Unlock Research) si Denisa Apreutesei (Qualitative Research Director iSense Solutions).
Peste 1000 de specialisti in HR si-au anuntat deja participarea la probabil cel mai mare eveniment de HR de pana acum din Romania. Inscrierile continua pana pe 10 septembrie. Cei interesati sa asiste la prezentarile online se pot inregistra pe site-ul evenimentului, cu o taxa de vizionare de 250 de lei + TVA.
Employer Branding Conference este organizat de Evensys in parteneriat cu Lidl si sustinut de Groupama Asigurari, Nespresso si Bosch. Programul complet este disponibil pe www.employerbrandingconference.ro.
Despre Evensys
Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 14 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar Investitii, HR, Real Estate, Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.
Pentru cei care ne cunosc si sunt nerabdatori sa ne revedem in salile de eveniment, am lansat Abonamentul Evensys pentru urmatorii (aproape) 3 ani. Cum functioneaza? Platesti biletul pentru 1 conferinta de marketing si comunicare,
primesti acces la 3 conferinte pana la finalul anului 2022. Mai multe detalii sunt disponibile aici (https://www.evensys.ro/abonamente/).