Tehnologia web si tehnologia digitala aflata in continua transformare au revolutionat conceptele de comunicare si colaborare intre colegii de munca. Colaborarea se bazeaza pe ideea ca schimbul de cunostinte prin intermediul cooperarii ajuta la solutionarea intr-un mod eficient a problemelor aparute. In cadrul unei organizatii, acest principiu este foarte adevarat, mai ales ca angajatii interactioneaza intre ei prin intermediul tehnologiei cu tenta sociala, gen Twitter, Facebook, LinkedIn.
In SUA, 70% dintre angajati cred ca astfel de tehnologii colaborative ajuta la scurtarea timpului pentru luarea unei decizii si imbunatatesc productivitatea muncii.
Va aduceti aminte de studiul realizat de Universitatea din Melbourne?
Colaborarea la locul de munca nu inseamna garantia unei reusite. Daca activitatea de colaborare nu este bine planificata, intervin anumite bariere de limbaj, informatia oferita nu este suficienta etc., atunci colaborarea nu face altceva decat sa se transforme intr-un timp pierdut asa cum releva si infographic-ul urmator (via socialcast):
Voi colaborati la locul de munca?