Cate „butoaie” de bere se „consuma” pe internet? – Analiza Forbes

social media, Zelist Research Add comments

Serviciul de monitorizare Zelist Monitor, la solicitarea revistei „Forbes Romania”, a realizat un studiu ce arata numarul de mentionari ale brandurilor de bere pe internet in perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014.

  • Berea Ursus, apartinand producatorului Ursus Breweries, a inregistrat 16.908 de mentiuni pe canalele digitale
  • Brandul Timisoreana a avut 2.563 de mentiuni, din care 783 in prima parte a acestui an
  • Heineken, o bere din categoria super premium, a inregistrat 11.013 mentiuni ale brandului in perioada amintita, din care 3.882 in primul semestru al acestui an
  • Brandul popular Golden Brau a avut 1.131, iar Ciuc, 2.365.
  • Populara marca de bere Bergenbier, a adunat 7.373 de mentiuni (2.936 in primul semestru 2014).
  • Berea Beck’s a obținut 2.724, iar brandul Noroc, 140 de mentionari (din care 39 în prima jumatate a acestui an).
  • Skol, brandul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a fost mentionat de 1.819 ori pe canalele analizate.
  • Un alt brand puternic al URBB, Tuborg, a avut 2.442 de mentionari, din care 999 in primele sase luni ale acestui an.

Pentru a parcurge intreaga analiza, va invitam sa vizitati siteul Fobes.ro

Comments are closed.