În contextul dinamicii economiei internaționale, al progresului rapid al tehnologiei, al noilor valori și priorități aduse de tinerele generații, lumea de business se schimbă. Adaption means survival – iar adaptarea, împreună cu flexibilitatea și capacitatea de a anticipa tendințele, reprezintă o condiție existențială pentru companii.
Anul acesta, BusinessMark organizează cea de-a cincea ediție a evenimentului BUSINESS CHALLENGE și oferă tuturor antreprenorilor, managerilor din cadrul IMM-urilor, dar și persoanelor interesate de crearea unui business propriu, oportunitatea de a afla direct de la antreprenori și specialiști locali și internaționali povești de business de succes. Vă invităm să discutăm, să învățăm și să ne inspirăm din experiențele unor lideri inovatori, ambițioși, profesioniști în data de 27 septembrie 2018 la HOTEL RADISSON BLU.
• GUNITA KULIKOVSKA, Founder & CEO, Vividly (Letonia);
• JEAN-LUC SCHERER, Founder & CEO, Innoopolis (Emiratele Arabe Unite);
• YASEN RUSEV, Co- founder & CEO, Escreo (Bulgaria);
• DRAGOS HANCU, Fondator și CEO, Amber Studio;
• CORNELIU BODEA, Președinte, Centrul Român al Energiei (CRE), CEO, Adrem;
• LIVIU BULIGAN, Director Executiv, SoftOne România;
• BOGDAN OPREA, Fondator și Președinte, BGS;
• MAMAS KOUTSOYIANNIS, CEO Romania & Moldova, Moore Stephens KSC;
• ALEXANDRU HOLICOV, Founder & CEO, Adservio;
• SORIN KERTESZ, Fondator si Director Executiv, Biciclop;
• RODICA LUPU, Fondator, Ingenius Hub;
• DORU DRAGOMIR, Președinte, Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria-România;
• RĂZVAN BUTUCARU, Partner Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA:; GEORGIANA ION, Senior Manager Financial Advisory Services;
• ADRIAN MIHALCEA, Manager Financial Advisory Services, MAZARS ROMÂNIA.
Tematica evenimentului va aborda subiecte raportate la nevoile antreprenorului modern. Dintre acestea, amintim:
– CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
– BURNT OUT VS. SOLD OUT. Vânzările pentru companiile mici și mijlocii. Cum evităm epuizarea resurselor prin implementarea de strategii ”șirete”, eficiente, potrivite propriului target?
– GO BIG OR GO HOME. Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
– INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
– BRANDING AND PERSONAL BRANDING. Importanța leaderilor în cazul companiilor antreprenoriale și IMM-urilor. De ce este important ca brandul personal să existe în coerență cu cel al companiei, dar nu în interdependență?
Înscrierea la evenimentul BUSINESS CHALLENGE se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment (reduceri de grup, modalitate de înscriere, structură, program, speakeri etc).