Dec 10
Facebook a crescut substantial in Romania in ultimul an.
Dar oare vizibilitatea a ramas constanta pentru branduri (raportata la mia de fani ai unei pagini) ?
Am analizat acest lucru pe primele 1000 de pagini din Romania dupa numarul de fani, iar rezultatele le puteti gasi in link-ul de mai jos:
December 10th, 2013 at 3:49 pm
brandurile sa mearga pe brandbook.com
fb e despre altceva
December 10th, 2013 at 5:53 pm
[…] ZeList Monitor a analizat vizibilitatea primelor 1000 de pagini de Facebook din Romania, masurand mai in adancime (engagement […]
December 10th, 2013 at 6:53 pm
[…] informatii: Dragos Novac & ZeList. © Lucian Milasan | […]
December 10th, 2013 at 7:58 pm
[…] Ze List a făcut o scurtă analiză a primelor 1000 de pagini (ca număr de fani) de Facebook din România. Concluziile sunt clare: engagementul a scăzut considerabil. […]
December 10th, 2013 at 11:00 pm
[…] Nu sunteți singurii care se plâng de asta, și eu am remarcat scăderea interacțiunii fani – pagină pe mai multe pagini, atât personale cât și pentru clienți de la agenție. Și acum avem și cifre care să confirme asta, de la Zelist Monitor: […]
December 11th, 2013 at 12:06 am
[…] “faza cu facebook” va continua în același fel, cu ce se vor mai ocupa vor face cohortele de “specialiști în social […]
December 11th, 2013 at 10:01 am
[…] de la Zelist au analizat primele pagini de FB din Romania, iar rezultatele si cifrele legate de vizibilitate sunt […]
December 11th, 2013 at 11:49 am
[…] Zelist a publicat un material aparent îngrijorător pentru experții social media și digital de pe plaiurile mioritice. Facebook nu mai livrează interacțiune cu fanii pentru branduri/pagini […]
December 11th, 2013 at 3:07 pm
[…] ca discutia despre scaderile de vizibilitate a fost foarte aprinsa ieri, revenim cu date despre situatia publisherilor, respectiv a […]
December 11th, 2013 at 10:26 pm
[…] rate, like rate, share rate sau comment rate mai bun. Desigur că detalii puteți găsi despre pe blogul ZeList, dar să revenim. Facebook vrea să știe cât mai multe despre utilizatorii săi și cu această […]
December 12th, 2013 at 5:10 pm
[…] discutat foarte mult in ultimele zile despre cat de mult a scazut reach-ul de pe Facebook. Pentru cititorii mei care nu au treaba cu social media, asta inseamna ca un mesaj […]
December 13th, 2013 at 9:37 am
[…] Iar raspunsul este categoric da! Vizibilitatea brandurilor a scazut iar acest lucru se poate observa in toti indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, in ultima saptamana, (2-8 decembrie 2013) se vede inca o cadere abrupta. Mai multe detalii pe zelist.ro. […]
December 13th, 2013 at 11:28 am
[…] un viol. Cel mai bun prieten al lor, reach-ul de pe facebook, s-a transformat într-o curvă și le cere și mai mulți bani. Vrei să ajungi la oamenii pentru care oricum ai plătit ca să-i aduci pe pagină? Plătești! […]