Brand Power Summit 2021 anunță tendințele în comunicare în era sustenabilității
Comunicate de presa Add commentsRolul pe care îl joacă sustenabilitatea în strategia de marketing și comunicare a brandurilor și companiilor devine din ce în ce mai important, fie că este vorba de impactul general și poziționarea acestora pe piață, fie pentru a întâmpina așteptările consumatorilor. Astăzi, mai mult că oricând, oamenii de comunicare trebuie să fie la curent cu tot ce este nou și să aibă la îndemăna atât instrumentele, cât și soluțiile pentru a face față provocărilor din societate.
Brand Power Summit, conferința care vorbește despre comunicare și marketing în era sustenabilitatii, în lumea brandurilor responsabile, în rândul publicului implicat și interesat, va aduce în prim plan, pe 10 decembrie, tendințe actuale, direcții de acțiune și idei pentru companiile din România. Leadership în comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil, sunt doar câteva dintre subiectele primei ediții, prezentate de specialiști recunoscuți din România, Danemarca și Olanda.
Printre subiectele acestei ediții se numără:
- REIMAGINING BRAND STRATEGIES – Cum abordăm noile tendințe și cum le utilizăm în strategia de comunicare
- BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordări în comunicarea de brand în contextul actual
- RETHINKING SUSTAINABILITY – Ce schimbări ne-a adus pandemia și care sunt transformările în sustenabilitate astăzi
- BUILDING MEANINGFUL BRANDS – Cum să ne apropiem mai ușor de consumatori printr-un marketing responsabil
- TRENDS FOR 2022 – Care sunt trendurile și oportunitățile în era sustenabilitatii și a marketing-ului sustenabil
Vorbitorii primei ediții sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl România), Smiley, Diana Tănase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux România), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirilă (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragoș Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii în România), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar România), Andra Munteanu (Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).
Peste 1200 de profesioniști din marketing, advertising, media, PR și social media s-au înscris deja. Participarea la eveniment este gratuită, iar înregistrările se fac online, pe site.
Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl România, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro și Electrolux România.