Astazi am fost prezenti la Digital Marketing Forum, unde am vorbit, printre altele, si despre modul in care sunt alesi bloggerii in cadrul campaniilor social media.
Cateva dintre aspectele punctate:
Bloggerii sunt alesi cu inima (in functie de modul in care percepem colaborarea cu ei) si validati cu mintea (dupa cifre).
Sunt 200.000 de postari, 230.000 comentarii pe bloguri si 13.000 bloguri active din 65.000 inregistrate in .ro.
Sunt 1.35 milioane de postari pe Twitter si 15.000 de conturi active din 55.000 inregistrate in .ro.
Campaniile cu bloggeri sunt memorabile prin ce au lasat in urma, de cele mai multe ori in offline.
Bloggerii de succes sunt doers, not story-tellers.
Pentru a avea rezultate, o campanie trebuie sa includa bloggeri care sa faca ceva mai mult decat sa scrie, trebuie sa fie autentici si sa lase ceva in urma lor.
Bloggerii sunt alesi in functie de afinitate si engagement.
Engagement inseamna:
- cat de comentat este un blog
- preluarea unui articol pe Twitter si Facebook
- cat de multi oameni discuta ca un blogger si cu cati oameni discuta acesta
- cate trackback-uri genereaza un articol
- cat de preluat este un blogger in presa
February 26th, 2012 at 10:31 pm
[…] si Catalin Tenita a tinut o prezentare la Digital Marketing Forum despre selectia bloggerilor pentru campaniile de promovare: Bloggerii se aleg cu inima si sunt validati cu mintea (dupa cifre) […]