Anul acesta, Evensys revine cu cea de-a sasea editie Webstock Awards pe 27 septembrie 2013 la JW Marriott Grand Hotel Bucharest. Competitia ofera recunoastere celor mai creative proiecte din mediul online lansate in ultimul an in Romania.
Proiectele si campaniile pot fi inscrise gratuit in competitie intre 1 si 31 august, intr-una din cele 12 categorii: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation. Competitia va fi jurizata de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
In competitie pot participa doar proiectele care nu au fost inscrise in cadrul editiilor anterioare Webstock Awards, iar un proiect poate participa la o singura categorie. Jurizarea include doua etape: etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 2-9 septemebrie si cea finala, ce va avea loc in perioada 10-20 septembrie.
Mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 puteti gasi accesand linkul: http://webstock.ro/premii/.
Cum va puteti inscrie la Webstock 2013?
Editia actuala va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii, iar, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare si creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. Webstock a rezervat totodata un numar de locuri pentru persoanele care lucreaza in agentii si companii si care doresc sa interactioneze cu comunitatea online. Cei interesati sa participe la eveniment vor avea mai multe modalitati de inscriere. Bloggerii se pot acredita sau pot deveni ambasadori ai evenimentului, asigurandu-si astfel un loc gratuit la eveniment. Profesionistii in comunicare si social media pot solicita invitatii gratuite pentru seminariile dedicate, iar persoanele care lucreaza in companii isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare.
Care este structura Webstock 2013?
In prima parte a zilei, vor avea loc doua sesiuni de conferinte care vor oferi participantilor sfaturi pentru succesul in social media si oportunitatile actuale din industrie.
Dupa-amiaza se vor desfasura, in paralel, trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication si Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, tendinte in domeniu si tactici eficiente in promovare prin intermediul mai multor platforme de comunicare.
La finalul zilei, va avea loc gala de premiere Webstock Awards, iar evenimentul se va incheia cu petrecerea organizata de Staropramen, la care sunt invitati toti participantii.
Webstock este organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului. Editia de anul acesta este sustinuta de LG, Staropramen, Bitdefender si HP. Comunicarea online si site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.
Pentru a fi la curent cu noutati despre Webstock, puteti urmari atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).