Astazi, 23 noiembrie 2011, am lansat un studiu privind vizibilitatea domeniului telecom in social media precum si a principalilor furnizori de servicii si de terminale.
În contextul informational actual, sectorul telecomunicatiilor reprezinta un catalizator pentru comunicarea sociala. Cadrul în care se realizeaza schimbul de informatii s-a schimbat substantial, iar terminalele de tip smartphone, precum si dezvoltarea serviciilor oferite de catre operatorii telecom au condus catre o noua dimensiune a socializarii.
Studiul a avut la baza dorinta de a observa vizibilitatea principalilor operatori de telecom în social media si cum se raporteaza acestia la concurenta din perspectiva numarului de mentionari dar si a impresiilor generate. De asemenea, în cadrul analizei este prezentat topul celor mai vizibile terminale în mediul online, precum si o analiza comparativa a domeniului telecomunicatiilor cu alte domenii vizibile în social media.
Analiza a fost realizata pe baza monitorizarii termenilor considerati relevanti pentru domeniul studiat, incluzând principalii furnizori de servicii de telecomunicatii precum si cele mai reprezentative terminale.
Monitorizarea a fost realizata pentru perioada 01.04.2011-30.09.2011.
Analiza o puteti gasi aici.