May 29
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- 2activepr: John Saunders, Fleishman-Hillard: Top 3 tendinte in comunicare in anul 2015
- BDR Associatesc comunica pentru Pirelli. Agentia anunta ca Boeing si Project HOPE sustin in continuare Maternitatea Brasov. Eli Laslean a fost ambasador al bunului gust romanesc la Sposa Italia 2015
- Brandient prezinta proiectul de branding Idea Bank & Idea Leasing. Agentia este nominalizata la German Design Award 2016
- Caracteristic anunta castigatorii Innovation Labs 2015
- Centrade: Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie
- Cohn & Jansen JWT: Andrei deschide maine “SMEs How To 2015“, cu o prezentare despre cum cresti un produs si un nume si il transformi intr-un brand si un lovemark
- Conan PR a participat la Sales Performance Summit 2015, eveniment Trend Consult Group
- Agentia Confident.Communications a fost prezenta la Conferinta Societatea Europeana a Reciclarii alaturi de Intersemat si Asociatia Planeta Verde
- Faina intrarea agentiei Daescu Bortun Olteanu pe Instagram
- DC Communication recomanda “Barometrul antreprenoriatului romanesc 2015“. Agentia semnaleaza informatii utile pentru parinti, despre investitii in proiecte educationale Certinvest
- EnTourage Communications promoveaza Fitness Education School
- ERKA a organizat deschiderea magazinului #Decathlon din Targu-Mures
- Frank Group scrie despre #AperolSpritz
- Free Communication promoveaza Boomerang. Brandtailors investeste 60.000 de euro intr-o divizie de branding pentru start-up-uri si IMM-uri
- Fundatia Friends for Friends prezinta “Atelier de Gandire Vizuala by Creative Fitness Studio”
- GMP PR a organizat PR Measurement, prima conferinta dedicata masurarii si evaluarii in PR si a facut un studiu asupra impactului pe care il au campaniile de PR in business. Agentia a mai comunicat pentru Noriel
- Golin promoveaza brandurilor Lipton, AFIPalace, Electrolux
- Greyling promoveaza Discovery
- Image PR este finalista la IPRA Golden Awards. Agentia comunica pentru Danone si promoveaza un studiu despre tinerele femei din Romania
- MakeSense PR recomanda “Holacracy: tendinta organizationala a anului 2015“
- More Than Pub promoveaza Margaritar si Tabara Coolturala BookLand
- KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza un nou produs: American Bites, pe muzica lui CRBL
- Media Pozitiv recomanda “How to measure the PR value and business impact of social good“
- MSLGROUP The Practice scrie despre Unilever Sustainable Living Plan
- Naked: „Fara maniere si stil, niciun Super-Erou nu ar fi schimbat lumea” Marius Pancu la NAkids
- Oxygen Public Relations mentioneaza #Affligem, Nestle Fitness, Skoda Green Challenge. Agentia are un nou Director de Strategie si Dezoltare in persoana Ruxandrei Marin
- Pi2 mentioneaza Polisano si Premier Estate Management
- Plus Communication promoveaza ReCreation Life – ReCreeaza Viata, Helen Doron, KIKUS Romania, proiectul “Instalart/ Obiect/ 003. Inspired by BASF“, 100 for Children Ultra Marathon, Restaurant Integra
- Point Public Affairs mentioneaza ThinkCity-Forumul National al Oraselor
- Prais Corporate Communications: 86 de lectii deschise pentru 6.122 de elevi, animate de 90 de voluntari SETS
- Presage PR recomanda articolul “Satul de Thassos si Creta? Insule paradisiatice si necunoscute din Grecia in care turismul de masa nu a ajuns”
- prSTEPS promoveaza Avangate BV
- Premium Communication: Aproximativ 85% din tranzactiile cu proprietati imobiliare de anul trecut din Cluj-Napoca au fost finantate din surse proprii
- RanEventsComm promoveaza filmele “Femeia in Aur” si “Tomorrowland“, dar si Recolamp
- Self Trust Academy a realizat impreuna cu Rogalski Damaschin Public Relationsun studiu despre romani si public speaking. Agentia anunta succesul campaniei “Opreste barbaria, salveaza ciocarlia“
- Smartpoint: Cei mai buni studenti la informatica din Romania s-au intalnit in acest weekend la Iasi in finala ONIS 2015
- The Public Advisors comunica pentru Ploiesti Shopping City, Skanska Romania, Centrele de Excelenta ARES. Agentia recomanda articolul: “3 tips for writing unforgettable PR messages“
- Total PR promoveaza Atos SE, Paravion si EuroGsm
- Travel Communication a organizat conferinta de presa a Oficiului National de Turism al Germaniei
- Tuio: Check out this case-study for the Sephora Beauty Jackpot, our entry for Cannes Lions 2015. *proud*
- ABSOLUT s-a asociat cu festivalul Untold si-a iesit o platforma de aventuri
- Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
- Lowe&Partners si ZIZIN dau cu pace si-n vacanta
- BT sustine Clujul la titlul “Capitala Culturala Europeana 2021”
- Craft Interactive si Asociatia MaiMultVerde ajuta la reimpadurirea Romaniei
- F64 l-a angajat pe actorul Dragos Bucur pentru tutoriale pe Youtube
- A fost stabilit juriul care va alege cele mai eficiente campanii de comunicare din Romania
- Cei care ii conving pe oameni sa-si doneze evenimentele importante din viata
- Alex Galmeanu isi expune pana la sfarsitul saptamanii portretele video in cadrul World Press Photo Romania
- Meet the FASHIONTEAM la Targul de Design Romanesc
Statistici, topuri, trenduri:
- Circa 56% dintre tinerii din mediul urban ies cel putin lunar in baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi
- Peste 90% dintre romanii care cumpara online prefera sa achite in numerar, la primirea comenzii
- Cum a evoluat publicitatea indoor in ultimii 10 ani in Romania. Perspectiva Elevate
- Doi fosti corporatisti au devenit antreprenori si tintesc venituri de doua milioane de euro din banii colegilor
- Ce s-a discutat la Conferinta PR Measurement, organizata de GMP PR
- Cum poate influenta Facebook viitorul jurnalismului
- Prima colectie de papusi cu dizabilitati – rezultat al campanie pe Facebook, #ToyLikeMe
- Adi Hadean a pornit campania #EatThis impotriva fumatului in restaurante
Interviuri, opinii:
- Lavinia Barbu: Mountain Dew e unul din putinele branduri care stiu ce este un “park rat”, ce inseamna “a da Ollie” sau “a filma o linie”
- Diana Duca: La un interviu de angajare, blogul a fost un diferentiator
- Aura Dumitru: Va fi din ce in ce mai valorizata viteza cat mai scurta de reactie la contentul generat de consumator
- Stefan Iordache: Un pitch deschis in care inviti mai mult de 50 de agentii nu te aduce in zona in care preturile sunt cele mai mici
- Cristian Manafu: Cum va evolua blogosfera?
- Scrisoarea Emei Prisca, Presedinte ADC Romania, adresata domnului Jean-Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania, ca raspuns la initiativa Carrefour Romania de a invita 85 de agentii la o licitatie de strategie si creativitate publicitara
- Interviu cu George Rosu, desenator de pisici
- Aura Sorescu-Alboiu si Raluca Berceanu despre Campania Oamenilor Invizibili
- Felix Tataru: Daca nu reusim sa cream conversatie, ne luam banii degeaba
Evenimente, conferinte:
- Hub Talks on Scaling Social Innovation, 2 iunie
- ICEEfest 2015: facts, figures and the final agenda. 11-12 iunie