Oct 30
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (19 – 25 octombrie 2017).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Un termosistem smart ce reduce umezeala si produce energie, castigatorul competitiei regionale PowerUp!
- Caracteristic PR:
- DefCamp 2017: doua zile intense cu peste 50 de speakeri pentru cei 1.300 de specialisti si pasionati de securitate cibernetica
- RTB House revolutioneaza publicitatea online cu algoritmi deep learning
- F64 prezinta o noua poveste in campania “Fotografia – pasiune si meserie”
- Confident.Communications: Pe 24 noiembrie, Marius Dan, fondator al Tudor. Personal Tailor, primul brand romanesc de made to measure, este invitat alaturi de Camelia Dragomirescu sa ne povesteasca despre “Cum percep clientii eticheta de Made in Ro“
- DC Communication: Ne revedem pe Dambovita la anul si in proiectele Descopera, pe raurile din tara si la triatlon si la Fest, toate activitati marca Rowmania, promovate de Ivan Patzaichin
- EnTourage Communications: Ne bucuram sa fim partenerii brandului romanesc de cosmetice Nympheum. Echipa EnTourage a fost prezenta la Retail Arena, Omnichannel Day si la Makers United, un eveniment dedicat change maker-ilor
- Fantazia PR: Sfarsitul unei zile inspirationale la Creativity4Better. Exemple in care creativitatea si tehnologia se imbina si transforma lumea si felul in care intelegem comunicarea
- Free Communication aplauda victoria #RenaultTrucks Romania
- Galeriu & Partners: Himalaya Herbals Cosmetics Romania a invitat copiii la film la Grand Entertainment
- Golin:
- eMAG si Raiffeisen Bank lanseaza un card co-branded de cumparaturi Mastercard
- Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Initiative ofera o perspectiva media asupra influentatorilor din Romania
- Grayling Public Relations il anunta pe Ed Stafford La limita supravietuiriiincepand din 31 octombrie, in fiecare marti, de la ora 20.00
- Echipa Make Sense PR a fost la The Power of Storytelling, mai aproape de povestile care conteaza
- McCann PR:
- Reinventarea ca model de business
- Cum sa ramai in siguranta la volan pe timp de ploaie?(Nokian Tyres)
- Media Pozitiv: Rares Petrisor este keynote speaker la Marketing in Gambling Forum
- More Than Pub anunta ca Asevi a lansat o noua campanie CSR
- MSLGROUP The Practice:
- Peste 1000 de profesionisti au vizitat biblioteca de materiale in saptamana de lansare
- Designerul Ca Antreprenor – Curs de promovare online. Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice, va povesti participantilor despre cum construiesti imagine si castigi clienti prin Social Media
- Naked PR: “Timp de sase luni am fost “one man company”; faceam totul singura: ambalam, editam texte, urcam poze pe site, livram comenzile, etc. Si asa, cu cheltuielile reduse la minim, am amortizat si investitia. Nu trebuie sa astepti momentul potrivit pentru a face ceva”, isi aminteste Mirela. Daca esti o persoana cu initiativa, careia i se potriveste verbul “A FACE”, hai la workshopul de Business PR, unde vom discuta despre tot ce presupune un business si cum il duci la urmatorul nivel. Din 31 octombrie!
- OMA Vision: Oana Marinescu a discutat cu Marie Claire Romania despre ce a inspirat-o in cariera si ce sfaturi ar da unui om care ar vrea sa se lase inspirat de ea. “In primul rand, i-as spune sa se gaseasca pe sine insusi, chiar dacă face acest lucru inspirat de alegeri de-ale mele. Este important sa luam de la ceilalti ceea ce ne ajuta sa devenim noi mai buni, dar fara să renuntam la noi insine. In al doilea rand, i-as recomanda sa isi caute sensul in viata. Atunci va avea si directie, si stabilitate, si criterii pentru luarea unei decizii. Avem nevoie de sens mai mult decat de succes. Cand ne-am gasit sensul vietii, nu mai depindem de aplauze.”
- PiArt Vision anunta ca aproape 100 de refugiați din Siria, Sudan si Irak au venit sambata la Muzeul Taranului Roman sa vada filmul, “Amintiri din Epoca de Aur. Partea I”, proiectat in cadrul festivalului Les films de Cannes à Bucarest. Agentia mai scrie ca Denttaglio Clinic lanseaza, impreuna cu Diana Munteanu si Camelia Baltoi, campania Arhiva de zambete. La Bucuresti are loc cea mai importanta intalnirea a instagrammerilor din Romania
- PI 2 PR prezinta informatii din culisele unui reportaj emotionant, despre femei si puterea lor de a lupta mereu, chiar si atunci cand luminita de la capatul tunelului pare ca nu se vede (Clinica Zetta)
- Premium Communication: Porsche Engineering a lansat un program de Masterat in Romania
- PRSteps: Alexandra Pahomi – How to work with Digital Influencers for technology brands
- Pure Media:
- Gateste usor alaturi de masterchefii OptiGrill (Tefal)
- Omron DuoBaby – nebulizatorul inovator 2 in 1 pentru intreaga familie
- RanEvents Comm: Ce legatura exista intre “Thor: Ragnarok” si Mihaela Melinte, prima campioana mondiala a atletismului romanesc la aruncarea ciocanului? Universul Marvel
- Rogalski Damaschin Public Relations:
- Experience Romania editia I, 23 octombrie-5 noiembrie 2017
- Agentia prezinta informatii despre ouale Ochioase si ouale Inimoase by Agricola – Creator de Pofta, imbogatite 100% natural, din hrana pasarilor, cu Omega 3 si luteina, pentru sanatatea inimii si a ochilor
- Russenart Communications:
- Blues Cafe si New Levites au organizat Un concert aniversar gospel cu “aroma” de blues
- Agentia promoveaza si Taraf Bucuresti
- Smart Point Consulting prezinta informatii despre ony Alpha 7R III. Agentia este mentionata in cadrul unei noi analize Business Review
- The House PR Agency: Asociatia ACSIS lupta impotriva traficului de fiinte umane, printr-un proiect de arta interactiva
- Echipa The Public Advisors a fost alaturi de studentii Universitatii de Agronomie, unde domnul Dr. Alin Popescu le-a prezentat tinerilor programul de burse de cercetare initiat de Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie. Agentia a organizat un workshop pentru cresterea nivelului de constientizare a efectelor negative ale traficului ilicit, impreuna cu Asociatia pentru Combaterea Traficului Ilicit “Viitorul”
- Tonic Advertising:
- Vivanatura a dezvoltat o gama de paste de dinti 100% naturale ce au ca ingredient cheie argila bioactiva
- In aceasta toamna, Galénic, creatorul formulelor exceptionale de ingrijire, anunta lansarea a trei noi produse inovatoare: Gel Chrono-Active de noapte, Duo ser Sculpteur de perfection si Crema-Gel Infuzie de frumusete
- L’Erbolario lanseaza doua noi colectii pentru sezonul toamna-iarna 2017 – Lilla Lilla si Indaco
- Travel Communication: Compania Air France KLM si-a crescut cu 5,5% numarul de zboruri in timpul sezonului de iarna
- V+O Communication: Am asistat impreuna cu Telekom Romania si Alior Bankla proiectul de lansare Telekom Banking. Am aflat despre beneficiile noului proiect financiar digital din Romania si despre cat de usor raspunde acesta nevoilor consumatorilor de produse si servicii rapide, usor de utilizat, oriunde si oricand
- Vitrina Advertising:
- Liderii din Romania ai Groupe Renault, Telekom, Genpact si NTT DATA si-au dat intalnire la Cluj-Napoca, la conferinta “Putere prin Oameni“, organizata de Centrul de Dezvoltare Manageriala
- Mii de liceeni din Cluj-Napoca participa la cea de-a treia editie a Olimpiadei CuGeT, competitie de cultura generala unica in Romania, organizata de Asociatia Femeilor de Afaceri Cluj si ajunsa la cea de-a treia editie
- Primul festival din Transilvania dedicat tehnologiei, TechFest, revine la Cluj-Napoca cu cea de-a doua editie, dupa un program desfasurat la Timisoara in luna octombrie. Se pregateste Iasi!
- United: Cum sa trezesti interesul consumatorilor pentru premiile din cadrul campaniilor promotionale? United a gasit cinci metode simple
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 16 -22 octombrie 2017?
Evenimente, conferinte:
- Peste 30 de speakeri exceptionali vorbesc la GPeC SUMMIT pe 14-15 noiembrie, Bucuresti: “Probabil, cel mai bun line-up in 12 ani de GPeC”
- Informatii privind protectia datelor la nivel european, reguli si obligatii pe 24-25 octombrie la TeCOMM
- Incepe Sezonul de Dans Contemporan CNDB – Bucuresti in miscare, 2017
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
November 1st, 2017 at 1:39 pm
buna ziua,
articolul scris de mine “Despre zboruri si un marketing inovator” NU este o campanie MSLGROUP!
este blogul administrat de mine, personal, nu am facut parte din niciun fel de campanie.
Multumesc!
cu stima,
Corina Ozon
November 1st, 2017 at 1:43 pm
Buna, Corina,
Multumesc pentru informatie. Eu l-am gasit in monitorizarea pentru expresia MSLGroup. Il sterg imediat. O zi frumoasa, Anca
November 1st, 2017 at 4:06 pm
Multumesc pentru promptitudine. Nu ma deranja asocierea cu agentia, dimpotriva. Insa nu a fost un articol de campanie. O zi frumoasa 🙂