Jun 25
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (18 – 24 iunie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- PR Romania: Termenele de plata si industria de PR – o dezbatere care trebuie purtata
- 2activepr a organizat Beauty Bloggers Summer Party, powered by Coty. Agentia comunica pentru Preda Publishing, LC Waikiki, Lancaster
- Caracteristic: Today’s, una dintre agentiile cu cele mai mari cresteri din Europa Centrala si de Est
- Centrade: Inspirata din mixurile pentru prajituri de la Dr. Oetker, Dana Rogoz va lansa noua colectie surpriza Sweet Moon
- Confident.Communications promoveaza Trainart, Intermedicas, Venus Five, Scoala de Fotografie
- Chapter 4: PlanificaNeprevazutul.ro iti ofera informatii importante despre contraceptie
- DC Communication sustine spectacolul “Noaptea Sanzienelor“, organizat de Asociatia Culturala „Patrimoniu pentru Viitor”
- GMP PR si Napolact au fost impreuna cu bloggerii in Ardeal. Agentia comunica pentruGroupama, Cemacon si Zambeste Romania
- Golin scrie despre KFC
- Grayling: Google Romania, impreuna cu Asociatia TechSoup, anunta lansarea in Romania a programului „Google pentru organizatii nonprofit“
- Image PR: Iuliana Tudor a prezentat festivalul de folclor Muzici si Traditii in Cismigiu, unde a promovat campania “Esti Roman“
- McCann PR: Muzica si concerte la 100 de ani de Sticla Contur Coca-Cola
- Media Pozitiv recomanda articolul “Majority of PR and marketing pros turn to ‘influencers’“
- More than Pub recomanda “Cand luxul se muta in copac: cum arata o casuta pentru copii de 1,5 milioane de lire sterline“
- Oxygen Public Relations scrie despre Divertiland
- Pi2 promoveaza Polisano
- Plus Communication comunica pentru Psihotrafiq, Helen Doron Romania, Sofisticat, Centrul ReCreation Life si proiectul “Vacanta pentru un suflet generos“
- PR & More scrie despre evenimentul “Cluj Never Sleeps“
- PRbeta: De la 1 iulie, Twitter mareste numarul de caractere pentru mesajele private
- PRAIS Corporate Communications promoveaza proiectul “„Atelierul micilor bucatari“si programul “Suntem generația in miscare!“
- Premium Communication recomanda articolul “Wimbledon Reveals Top 10 Socially Marketable Athletes“
- Presage PR recomanda “Aplicatia Clever Taxi intra si in restaurante si hoteluri prin softul de gestiune“
- PRoud PR lucreaza la inaltime alaturi de noul client, Dinner In The Sky Romania
- prSTEPS promoveaza Avangate BV
- RanEvets Comm comunica pentru vinurile Avincis si Starbucks
- Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza comunicarea pentru Asociatia Samas
- SmartPoint promoveaza cardurile Kingston
- The Public Advisors comunica pentru Sofiaman, Ploiesti Shopping City si ALD Automotive
- Total PR comunica pentru Zitec
- Travel Communication Romania a organizat un eveniment special pentru Affidea
- White PR promoveaza noua gama de probiotice, Lactacare
- GMP semneaza lansarea Ciucas Lemon, mixul de relaxare si racoare favorit al naturii
- Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food printr-o campanie pentru Pate Bucegi Junior
- McCann Erickson Romania si Vodafone Romania castiga 4 lei de bronz la Cannes Lions 2015
- Geometry Global a urcat steagul Romaniei pe scena Cannes Lions
- Bitdefender: AI o idee de campanie? Doar scrie-ne si daca ni se potriveste, o realizam!
- Care vreti sa fiti blogger acreditat la I AM THE ROCKER?
- Cristian Manafu: Prima mea experienta in bucatarie
Statistici, topuri, trenduri:
- Top 10 cele mai vizibile agentii de PR din Romania in presa online, pe bloguri, forumuri si retele sociale (mai 2015)
- Cum arata portretul unui content marketer?
- Cele mai folosite formate de publicitate online in Romania
- Cifrele ICEEfest 2015: 2.768 de participanti, 103 speakeri si invitati, 15 tari prezente
- Microsoft, Forbes si HBR in top content marketing branduri pe LinkedIn
- Primul manual de Public Speaking din Romania pentru gimnaziu si liceu merge la tipar in luna iulie
- Serialul “Hannibal” cu Mads Mikkelson a fost anulat. Fanii au pornit o campanie pe Twitter
- Fierbi de invidie cand te uiti la pozele prietenilor de pe Facebook? Ce spune un nou studiu
- Warren Spector: Realitatea Virtuala este un trend trecator
- Cele mai mari agentii de turism din Romania
- Topul celor mai importante edituri din Romania
Interviuri, opinii:
- Oana Bulexa: A trecut numai o zi de la lansare si observ ca deja sunt multi clienti care saluta aparitia acestui ghid si sunt interesati de el
- Razvan Capanescu: In sfarsit, clientul va putea arata cat de bine stie ce face, alegandu-si partenerii intr-un mod decent si demn, onorant pentru toata lumea, si nu pescuind cu dinamita
- Melania Damian: Aventura Sloop a inceput cu “hai sa facem o mica fabrica de fresh de portocale”
- Liviu David: Odata publicat “Codul bunelor maniere in pitch-uri”, toata lumea va sti care gesturi sunt considerate de prost gust, nu mai exista scuze
- Ana-Maria Diceanu: PR Needs to Learn to Love Numbers. An interview with Steve Barrett, Editor-in-Chief PR Week
- Ana-Maria Diceanu: Invata a asculta ca sa poti comunica!
- Ana-Maria Diceanu: Social media peste 10 ani
- Ana-Maria Diceanu: Jamie Oliver: Am invatat lectii puternice din greseli
- Ana-Maria Diceanu: Pharrell Williams, de vorba cu Ryan Seacrest despre creativitate si colaborare
- Laurentiu Dumitrescu: Daca lucrezi pentru un brand, vei intelege din Ghidul de Pitch de ce invitarea a “numai” 3-5 agentii va eficientiza intreg procesul pentru tine
- Pietro Leone: Asteptati-va la surprize din partea Europei Centrale si de Est
- Hortensia Nastase: Avand in vedere faptul ca in elaborarea materialului au fost implicati toti actorii din piata, sunt increzatoare in reusita acestui demers
- Elena Ploesteanu: Cautam sa avem in comun publicul caruia ne adresam
- Costin Radu: Ghidul este un document absolut necesar intr-o piata a comunicarii in care mereu apar oameni noi, atat la client, cat si in agentii
- Crenguta Rosu: Exista si varianta pesimista in care ghidul e privit ca un “pergament decorativ”. Chiar si asa, este un pas inainte – pentru ca avem definit clar un punct de vedere
Evenimente, conferinte:
- Andrei Rus la Creative Mornings, pe 3 iulie
- Social Media for Parents, 15 iulie 2015, Crowne Plaza Hotel
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor