Sep 24
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (17 – 23 septembrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza campania Mousse si suc 100%
- BDR Associates comunica pentru Pirelli Design
- Caracteristic PR promoveaza ContentSpeed si Vonino
- Chapter4: Solutiile Ericsson accelereaza ritmul de adoptie al Internetului tuturor Lucrurilor
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza My Hair Romania, Cacharel Romania, Auto Schunn Romania si Global Wellness System
- Conan PR: Fundatia eMAG si BCR au anuntat extinderea centrelor de performanta Hai la Olimpiada. Agentia scrie si despre Dino Parc Rasnov
- Confident.Communications promoveaza Intermedicas Worldwide si Trainart
- DC Communication prezinta studiul EY despre utilizarea telefonelor mobile
- EnTourage Communications recomanda “Un articol scris acum 6 ani mi-a adus o colaborare astazi“
- Garajul de PR comunica pentru Biolase Romania
- Experiente americane autentice, cu Pizza Hut si Golin. Agentia comunica si pentru History
- Grayling Public Relations scrie despre Discovery Channel, SES Astra si Visa
- Headsome Communication promoveaza FILTM 4
- Links Associates a demarat proiectul “Scoala te face campion“
- MCCANN PR prezinta statistici interesante via Thierry Schulman, McCann Health Europe
- More Than Pub promoveaza Deichmann, BookLand Evolution si Rowenta Romania
- MSLGROUP The Practice prezinta informatii despre Samsung Romania si despre Redd’s – Too Tasty for Men
- Naked PR: 15 profesori exceptionali, 424 de “studenti”, 86 de invitati, 497 ore de curs impreuna. Naked a implinit 2 ani de existenta
- OMA Vision: In culisele Festivalului Enescu: cum se construieste un eveniment cultural-gigant si ce artisti vin in 2017
- Oxygen PR: Baneasa Shopping City lanseaza Redesign Yourself. Agentia mentioneaza si Ciuc Radler, Garanti Bank, German School of Bucharest si Heineken
- Perceptum: Rezultate dincolo de perceptie
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru Confederatia Nationala a Antreprenorilor Mici si Mijlocii, Maria Verdi, Iuliana Fűlas, Expozitia Internationala Felina de Toamna – SofistiCAT. Agentia promoveaza campania umanitara pentru Matei
- PR & More mentioneaza TenarisSilcotub
- PR Beta scrie despre diacritice, PLAI X si despre expozitia “TM2021, cultura in ochii timisorenilor“
- Proud PR: Comunicam despre Ioana Pasca – Health Trainer, un real exemplu al faptului ca viata se poate schimba la orice varsta
- PRSteps scrie despre autovit.ro
- RanEvents Comm promoveaza Stefanel Romania, Starbucks, Pandora si filmul “American Ultra“
- Rogalski Damaschin Public Relations: Prima campanie de imagine a grupului CEZ in Romania celebreaza profesionalismul si spiritul de sacrificiu. Agentia promoveaza”Mese de poveste“, campanie de 800.000 euro
- Smart Point Consulting: Epson extinde gama de proiectoare cu 11 noi modele
- The House PR Agency: Cel mai tare shopping se face la client. Abia asteptam sa incercam #vopselurileDYLON
- The Public Advisors: Up Romania (fosta Chèque Déjeuner Romania) sustine studentii de elita la Campionatul European de GO
- Travel Communication: Razvan Pascu vorbeste despre cea mai mare atractie turistica din lume. Agentia comunica pentru SERVE, TUI TravelCenter, Eurolines Romania si HotelGuru.ro, Eturia.
- Trust communications promoveaza World Education Fair, targul la care cei mai buni elevi romani se intalnesc cu reprezentantii universitatilor de top din strainatate
- White PR recomanda articolul “Facebook, Instagram grow with ‘Instant Articles’ and users“
- Inca o campanie inedita la Timisoara: Uita o carte undeva
Statistici, topuri, trenduri:
- Overview social media in .ro – august 2015
- Studiu despre specialistii in social media din Romania (2015)
- Studiu cu privire la interactiunea pe Instagram
- Infografic: Cei mai importanti factori SEO in 2015. Cum urci cat mai sus in cautarile Google.
Interviuri, opinii:
- Trei creativi romani in juriul Adce Awards 2015
- Dragos Tuta: Nevoia mare de educatie este la nivelul executivilor, al membrilor board-urilor si al altor manageri care cred ca CSR sau Sustenabilitate inseamna donatii sau proiecte sociale care sa genereze aparitii in presa
- Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse
Evenimente, conferinte:
- Institutul de Marketing: Rezerva-ti un loc la seria de cursuri practice de marketing digital
- Universitatea din Bucuresti a dat startul inscrierilor pentru worshopurile RePere in Comunicare
- Facebook for Business, 2 octombrie 2015, la Iasi
- IMWorld, 7 – 8 octombrie 2015, Romexpo, Pavilionul Central
- Digital Travel Forum Cluj-Napoca, editia a IIIa, 21 octombrie 2015
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor