Mar 25
Ne bucuram sa va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR anunta lansarea produselor La Mer si continua pregatirile pentru Art Safari 2016
- Arena Communications promoveaza pachetul “Primavara cu Sanatate” de laApiLand si DermaVital
- Agentia de comunicare Caracteristic aniverseaza primul an pe piata din Romania. La multi ani! Agentia scrie si despre cea de-a 12 editie “Stagii pe Bune“si despre F64
- Centrade PR: Atunci cand esti mic vrei sa fii mare, acum ca esti om mare poti sa fii iarasi mic. Impreuna cu Milka te provocam sa-ti dai frau liber imaginatiei pe collagemilka.ro. Hai si tu la un collage!
- Chelgate Public Affairs recomanda articolul “Instagram welcomes Pope Francis“
- Conan PR mentioneaza Bacania ROD si Mazilique Studio
- DC Communication scrie despre Agricover si despre #crestemincomunitate
- EnTourage Communications promoveaza seria evenimentelor iAntreprenor si Decalex
- Fantazia PR: Astazi, la Tulcea, am fost alaturi de Smurd la inaugurarea primei salupe destinate asistentei medicale de urgenta pe apa
- Free Communication: Click pe link sa vedeti 12 feluri diferite in care La Fantana Romania ne spune azi “La multi ani!” de Ziua Apei
- Galeriu & Partners PR: In miezul evenimentelor, alaturi de Revista VIVA
- GMP PR comunica lansarea cursurilor DeProfesieMedic.ro MedClass 2016 la Cluj-Napoca. Agentia anunta planurile Noriel pentru 2016. Impreuna cu Fundatia We Are Water, GMP PR trage un semnal de alarma impotriva risipei de resurse, cu ocazia Zilei Mondiale a Apei
- Golin administreaza campania Lay’s
- Graffiti PR: In 2016 Zambeste Romania schimba scenariul, iar Graffiti PR il pune pe ecrane
- Grayling Public Relations: Peste 100 de plati cu carduri Visa pot fi castigatoare la extragerea Loteriei bonurilor fiscale aferenta lunii februarie
- Image PR: Sub denumirea ,,Alimentatia sanatoasa hraneste fericirea”, brandul Activialanseaza o noua campanie de comunicare
- Infinit PR a organizat un nou eveniment pentru Wolf Theiss
- McCann PR: Romania are 420.000 de pagini pe Wikipedia si ocupa locul 25 in randul tarilor prezente pe cunoscuta platforma online, a declarat Jimmy Wales, fondatorul Wikipedia, invitat in cadrul conferintelor McCann Thiess
- Media Pozitiv recomanda articolul “5 Types Of People You Meet In Content Marketing“
- Meridian PR: Descopera un univers unic in Romania – Cameleonia!
- More Than Pub promoveaza produsele Vegeta si conservele Eva
- MSLGROUP The Practice a organizat evenimentul de lansare a sandvisurilor Bacon Clubhouse (McDonald’s Romania)
- Naked PR: Dar pe utilizatorul site-ului l-ai intrebat? (workshop Digital PR by Naked PR)
- OMA Vision: “Oportunitatile nu pica din cer, ele sunt atasate de oameni.” Un text interesant si provocator, cu sfaturi de networking la care nu v-ati fi asteptat
- Oxygen PR: Grand Cinema & More semneaza productia ,,My Fair Lady” Agentia scrie si despre evenimentul #Plantur39
- Perceptum a sprijinit organizarea Galei Forbes Woman, editia 2016
- PI 2 PR: Am lansat impreuna cu Elis Pavaje un super concurs de design exterior – “Spatiile se leaga prin pavaje“
- Plus Communication anunta o noua campanie umanitara finalizata cu succes, cu ajutorul companiei Unicarm, care a donat 20.000 de Euro, s-a strans intreaga suma necesara interventiei medicale pentru Dragos. Agentia prezinta lista copiilor care au beneficiat de ajutor in luna martie si gestioneaza relatiile cu mass media pentru Expozitia Internationala Felina de Primavara Sofisticat 2016, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, pentru Asociatia Sanatate Mintala pentru Calitatea Vietii, dar si pentru Maratonul Nisipului
- PR & More: Bosch angajeaza. Bucurosi sa dam o mana de ajutor in cautarea celor mai buni
- PR Beta: Start inscrieri la cea de-a sasea editie a Conferintei PRbeta
- Premium PR: Inapoi la #ScoalaFlanco – primul curs, astazi, cu Cristina Bazavan
- PRSteps: Cu Vector Watch comanzi o masina Uber direct de pe ceas! Press, order and enjoy!
- RanEvents Comm promoveaza Starbucks si Avincis Winery
- Rogalski Damaschin Public Relations: “8 hours overtime for a good cause” este o idee foarte misto si ne bucuram ca unul dintre cei 60 de comunicatori care fac asta seara Noapte Alba pentru o cauza buna e de-al nostru
- Russenart Communications continua programul de educatie culinara “Descopera traditiile culinare romanesti!”
- The House PR Agency scrie despre Daruieste Aripi si despre Asociatia Acsis
- The Public Advisors si brandul de moda Motivi aduc in lumina reflectoarelor look-ul italian. Agentia recomanda articolul “3 PR lessons from SXSW“
- Thinker Media: Noile jocuri Need for Speed si EA Sports UFC 2 sunt disponibile in Romania prin reteaua partenerilor ABC Data Distributie
- Travel Communication promoveaza Air France – KLM si Vola.ro. Razvan Pascu impartaseste impresii din Mauritius si ii sfatuieste pe romani sa evite in aceasta perioada destinatiaBruxelles
- Vitrina Advertising: Clujul se pregateste intens de meciul de fotbal dintre nationalele Romaniei si Spaniei, la care vor asista duminica seara peste 28 de mii de spectatori. Federatia Romana de Fotbal si presa clujeana ajuta suporterii sa intre in atmosfera
- White PR recomanda articolul “5 ways to translate your storytelling to PR“
- Premiera in piata media: Radio 21 a lansat primul show live dedicat exclusiv publicului de pe Facebook
Statistici, topuri, trenduri:
- Banking 2015-2016: o analiza de vizibilitate in presa online si social media
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri in perioada 14 – 20 martie 2016?
- Cele mai interesante tweeturi de la PR Forum 2016
Interviuri, opinii:
- Carmen Gavrilescu (Agricola): Prin campania de imagine “Mese de Poveste”, comunicarea de brand a intrat pe teritoriul emotionalului
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
March 26th, 2016 at 7:53 pm
Am trecut prin mai multe dar articolul promovat de White PR, al celor de la PR Daily, mi se pare cel mai bun din punct de vedere educational pentru saptamana aceasta.