May 21
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (14 – 20 mai 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- Enel a lansat platforma „Factura pe intelesul tuturor”, prin care ofera clientilor sai explicatii despre modul in care este compusa factura de energie electrica
- 2activePR comunica pentru Preda Publishing, Art Safari si Rimmel
- BDR Associates comunica pentru Pirelli si P&G. Agentia mentioneaza prezenta la Bucuresti a lui Linor Abargil, cu prilejul proiectiei filmului “Brave Miss World”
- Brandient: Fluid Perfection. See our branding case for Klarwin
- Caracteristic: Today’s, agentie de marketing online, explica avantajele pe care companiile le au cand aleg LinkedIn ca platforma de promovare
- Centrade remarca prezenta brandurilor Milka si Enel Sharing Romania in Top Social Brands 2015
- Chapter4 promoveaza Conferinta de Educatie Timpurie cu titlul ”Ai grija cum vorbesti daca vrei sa cresc sanatos!”
- Chelgate Public Affairs & Public Relations a fost la PR&Ad Fair
- Cronica de la CohnandJansen JWT & atelieru.ro: Radem, glumim, dar doar pe dinauntru
- Conan PR: Noi am facut deja dino selfie @ Dino Parc Rasnov
- Confident.Communications: The KPI Institute, in parteneriat cu Acumen Integrat, a desfasurat un studiu de piata
- DC Communication: Ne luptam pentru un loc in zona de integrare strategica
- Daescu Bortun Olteanu a castigat Gold Sabre la categoria „Retailers”, cu o campanie pentru Media Galaxy Craiova
- Erka scrie despre Decathlon, Domo si despre Muzeul Postmodernism
- Fantazia PR Boutique: Ne mandrim cu clientii nostri, Heidi Chocolate si Calif, care se afla in primele 50 #topsocialbrands anul acesta!
- Free Communication: Mazda Playground a provocat 3 bloggerite la shopping cu stil
- Fundatia Friends for Friends: 12.000 de euro la Superscrieri/BRD pentru jurnalistii talentati
- Garajul de PR prezinta fotografii de la evenimentul Antreprenor cu Zambet
- GMP PR comunica pentru Holcim Romania, Napolact, Cemacon, Caravana “Rabla pentru periuta ta”, Palette Intensive Color Crème si Eau Thermale Avène
- Golin prezinta inovatia de la Pizza Hut si noul serial difuzat pe History. Golin plateste tinerii sa nu vina la birou in cadrul programului de anti-internship: The Unternship
- Graffiti PR: Nestlé vine în sprijinul Organizatiei SOS Satele Copiilor Romania
- Grayling: Zece ani de YouTube: cele mai populare video-uri in Romania de la inceput si pana in prezent
- Image PR promoveaza competitia ”Orasul Reciclarii” si campania “Esti Roman!”. Agentia aminteste si de campania Real Strength pentru Dove Men+Care
- Infinit PR mentioneaza Wolf Theiss Bucharest
- MakeSense: Ponderas deschide prima “Banca de KM“
- Media Pozitiv recomanda “How Corporate Responsibility is Returning Public Relations to Its Original Meaning“
- MSLGROUP The Practice urca de doua ori pe scena EMEA Sabre Awards 2015. Agentia promoveaza telefoanele Samsung
- More Than Pub comunica pentru Tefal, Koliba. Agentia aduce noi informatii despre “Tabara Coolturală BookLand“
- Oma Vision: We launched today Alex Gavan’s “Joy for Nepal” fund-raising campaign, to bring a contribution to the reconstruction of Nepal.
- Un montagne russe de gif-uri care o ia prin Frank, Oxygen PR si MSPS
- Oxygen PR: Expo Milano 2015 Iohannis: Sunt placut impresionat de pavilionul Romaniei; el impresioneaza prin concept
- Plus Communication a organizat “”Calatorie intre Cer si Pamant powered by DIGI 2015“. Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru Centrul Helen Doron English, pentru campania “Hello My World si pentru Maria Verdi. Agentia anunta incheierea cu succes a campaniei umanitare “David Prisacariu” si desfasurarea unei noi campanii umanitareSofia-Maria
- Point Public Affairs promoveaza ThinkCity – Forumul National al Oraselor
- PR & More scrie despre TIFF2015 si despre engagement
- PRbeta: In cadrul Conferintei PRbeta 2015, Zambete@Danone a anuntat lansarea paharului de iaurt KISS
- Presage PR scrie despre Crama Liliac
- prSTEPS recomanda articolul “How to Create A Content Marketing Strategy: A Walkthrough“
- Ranevents Comm a organizat evenimentul de inaugurare a cinematograului CinemaCity
- Rogalski Damaschin gestioneaza comunicarea online pentru Piraeus Bank Romania. Agentia recomanda articolul “Ce vor, de fapt, antreprenorii?”
- Salt PR promoveaza Pravalia Mica
- The Public Advisors comunica pentru Dent Estet si pentru Ploiesti Shopping City
- Total PR scrie despre SAP, EuroGsm, Sanex, Teamshare si foodpanda
- Travel Communication comunica pentru producatorul de vinuri Serve
- White PR recomanda articolul “Content creation vs. content sharing“
- Ogilvy Romania pune accent pe valoare alaturi de Piraeus Bank
- Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
- F64 sustine impreuna cu Sony evenimentul “Zilele Sony“
- Ziua Internationala a Dorului by Vunk. O idee din Orasul Minunilor
- Exista solidaritate in industria asta? Hai s-o aratam sprijinind-o pe Raluca Tonciu. #RalucaLupta
- Revolutia trafaleturilor intr-un spital. Voluntarii care au dat o lectie clasei politice
- Orlando Nicoara deschide, alaturi de fosti angajati ai Mediafax, ziarul profit.ro. Despre ICEEfest si WeLoveDigital
Statistici, topuri, trenduri:
- Analiza Zelist Monitor: 120 de zile in 120 de cifre. Cum a fost social media pana acum in 2015
- Analiza Zelist Monitor: Overview social media in .ro – aprilie 2015
- Biz a lansat topul celor mai vizibile branduri in social media din Romania in 2015
- De la o aventura de-un status la o relatie cu publicul prin content marketing
- The PR Journal: Agentie, companie sau freelancing?
- Cristian Manafu: Ce salvam mai intai: Twitter sau hashtag-ul?
- Secretele unui videoclip viral pe YouTube. Cum sa devii urmatorul Psy
- Internetul inteles gresit. Care trebuie sa fie limitele postarilor pe Facebook si unde se trage linia cand e vorba de viata privata
Interviuri, opinii:
- Iulian Barbulescu: Tu ce crezi, Radu, de ce dau oamenii share unui viral?
- Adela Dan: Responsabilitatea consumatorului nu ar trebui sa aiba limita, iar cea a advertiserului ar trebui sa se trezeasca atunci cand vorbeste cu minori
- Bogdan Enoiu: Mizam pe o crestere de 3-5% in 2015. Speram ca se va simti ca nu este an electoral
- Moshe Greidinge: Pregatim investitii de peste 100 mil. euro”, dar si cum 2015 va fi unul dintre cei mai buni ani de pana acum pentru industria cinematografiei
- Cristian Lupsa: Cred ca prin jurnalism poti vedea orice lume iti doresti. E unul dintre privilegiile acestei meserii
- Katie Paine: PR Measurement needs more in-house PR activists to start a conversation with their bosses on what best defines the PR success
- Matei Psatta: Intelegerea consumatorului se refera la valorile si comportamentul lui in viata de zi cu zi, nu doar la cum iti foloseste produsul
- Crenguta Rosu: Care e cea mai mare problema in comunicare? Imi pare ca intrebarea se poate traduce prin imaginea unui ghem cu multe ite
- Ruxandra Serban: Un client francez a vrut ca eu sa verific totul, ca un chef care gusta din fiecare mancare inainte sa fie servita
- Victor Teiosanu despre Ciucas, de la epoca cerbului Cornel pana la ritualul relaxarii din Poiana Ciucas
Evenimente, conferinte:
- PR Measurement, prima conferinta dedicata exclusiv evaluarii in PR, 25 mai
- Anuarul Directorilor de Marketing se lanseaza la Best Marketing, 26 mai
- Conferinta “Maximizing Social Media For Professionals and Business” cu Neal Schaffer, 28 mai
- JSCamp Romania, eveniment dedicat web developerilor locali si internationali are loc intre 1-3 iunie
- Autorii unor productii si campanii online spectaculoase vin la Bucuresti, la ICEEfest, 11 – 12 iunie
- Dev Talks Bucuresti, 11 iunie
- Innovation Summit 2015, 26 mai
- IAB Romania: Gabriel Patru, VP al IAB Romania va invita la o discutie despre comunitati
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor