Nov 21
Iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (13 – 19 noiembrie 2014).
Lansari, campanii, stiri:
- Mutarea anului în publicitate. Leo Burnett, iLeo si Practice PR, absorbite de Lion Communication
- Brandient: “Cine nu sare, nu vrea schimbare!“
- 2activepr comunica pentru Braun Face, Paramout Channel, Monsanto Romania. Pana pe 21 noiembrie se desfasoara si expozitia de fotografie Faces of beauty powered by Braun
- Antonescu PR: Competitia ELLE Decoration Design Awards 2014 – etapa de votare
- Arena communications: Noutatile Fundatiei Montessori din Romania
- BDR Associates a preluat contul de comunicare al Ista in Romania. Rep. Moldova: Noul spot de promovare a regimului liberalizat de vize a fost realizat de BDR Associates.
- Clara ILIE PR Agency despre Gala Nova TV
- Confident.Communications: Recomandam workshop-ul de operare in Excel Globaltraining
- Chapter4 comunica despre studiu Ericsson ConsumerLab si despre campania „Planifica neprevazutul!”
- Agentia Daescu Bortun Olteanu a dezvoltat conceputul pentru Murmur Roleplay si a relansat Media Galaxy din Baneasa
- EnTourage Communications: Impreuna cu HAPPYsor am bucurat multi copii, parinti si bunici la Targul de Turism al Romaniei
- Free Communication ofera 5 sfaturi pentru un mic dejun sanatos
- Agentia GAP Advisors scrie despre trendurile Social Media in 2015. Plus o oferta pentru Black Friday
- Godmother desfasoara proiectul “Trei generatii pentru maine“
- AAFBR si Grayling Romania au incheiat un parteneriat pentru cooperare strategica si promovare reciproca
- Grayling AcTrend a publicat un raport privind legile adoptate in statele Europei Centrale si de Est
- Golin comunica pentru Electrolux (aici si aici) si pentru KFC
- Image PR comunica pentru Dove si pentru CLEAR
- Jazz Communication: Ne-am aliat cu Medlife pentru ca avem ceva in comun. Amandoi ne dorim romani sanatosi, intr-o Romanie sanatoasa.
- MakeSense PR zambeste cu Dove
- More Than Pub comunica pentru Koliba
- Outbox: Adi Pavelescu le spune studentilor din programul ADstarter cum se face echilibristica pe Facebook
- MSLGROUP The Practice organizeaza concursul Samsung Galaxy Tab S – True image Challenge si vernisajul AVON Inspiration Challenge
- Oxygen Public Relations comunica pentru Affligem, Divertiland Park si Olympus
- Plus Communication: “Iohannis a castigat alegerile deoarece a inteles puterea Social Media“. Agentia va comunica si pentru ELSA Romania si pentru campania de strangere de fonduri pentru construirea unui asezamant social-educational
- Bogdan Dima, consultant politic al Point Public Affairs, a discutat online despre posibile scenarii politice in 2015
- Porter Novelli Romania: Ce trebuie sa luam in calcul atunci cand vorbim despre content strategy
- PR&More recomanda un video despre The Real Apple StoreTHE REAL APPLE STORE
- PRBeta ofera informatii despre workshop-urilor de comunicare pe care le organizeaza
- PRoud PR despre “Constitutia Zambetului” – „Proiect de lege” prin care fiecare copil are dreptul la o dantura sanatoasa si la o igiena dentara
- prSteps scrie despre autovit.ro si elefant.ro
- Catinca Marinescu si Razvan Atanasescu- Red Umbrella au fost consultanti la relansarea postului MDI TV
- Ranevents Comm a lansat in Romania filmul The Hunger Games Mockingjay – part I. Agentia comunica si pentru Starbucks
- Rogalski Damaschin Public Relations despre good advertising, insights de la Zilele Biz
- Russenart Communications continua proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti!“
- Saatchi & Saatchi PR recomanda articolul “25 Surefire Signs You Work In PR“
- Storience finalizeaza primul rebranding in Marea Britanie
- The Public Advisors comunica pentru MediHelp International si pentru Hotpoint. De asemenea, agentia a organizat un concert umanitar pentru Vlad Brasoveanu la Ploiesti Shopping City
- Total PR comunica pentru QuickMobile si pentru EuroGsm
- Travel Communication Romania: KLM anunta un nou concurs, cu un premiu total aparte
- Tribal Worldwide Romania scrie despre aplicatia McDonald’s
- Grapefruit a implinit 15 ani de existenta! La multi ani!
- Infinit Solutions: Ce asteptari au tinerii de la brand-uri?
- Orange si Initiative ii invita pe bucuresteni sa experimenteze Metroul Orange 4G
- Expo Media: Social media surclaseaza comunicarea clasica de marketing in relatia client-brand
- HIPPOS participa cu design-ul MONROE make-up & hair lounge la Elle Design Awards
- Netlogiq recomanda articolul “Why Free Shipping Is No Longer Enough“
- Socialeyes: Cum poti tu sa inveti de la campania de facebook a lui Klaus Iohannis?
- THINKDIGITAL: recomanda discursul lui Kevin Spacey de la Content Marketing World 2014
- V8 Interactive despre lansarea cartii ”Jurnalul lui Tetelu”
- PR Forward, editia a cincea – intre on si offline
- The PR Journal a plecat la tipar
- Rusu+Bortun semneaza transformarea AchieveGlobal Romania in Equatorial
- Magazinul SuperJeans sarbatoreste 1 an cu un concurs pe Instagram
- Rexona organizeaza competitia IDEILOR: IN MISCARE
- #FutureofCities, primul proiect fotografic lansat prin programul Sony Global Imaging Ambassadors
- Absolut. Warhol Limited Edition s-a lansat printr-un party
Statistici, topuri, trenduri:
- Analiza Marketing20: Cele mai populare mesaje pe paginile de Facebook ale lui Klaus Iohannis si Victor Ponta in perioada alegerilor
- Revista Biz si Senior Tech au lansat rezultatele studiului ”Top 20 companii din IT pentru care merita sa lucrezi”
- Noutati de la Inbound Marketing
- AdMarket 2014, Digital: Social Media e perceputa de clienti ca fiind cea mai importanta activitate din comunicarea online
- Studiu Deloitte: Concluzii din raportul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”
- Batalia librariilor virtuale: Facebook va detrona Amazon in piata ebook-urilor?
- Provocari si Rezultate estimate de magazinele online pentru Black Friday 2014
- Top 10 greseli care se fac in banner advertising
- Ce probleme mai are Facebook cu brandurile
- 3 tactici de marketing in ecommerce pentru Black Friday
- 5 efecte ale modului in care comunica brandurile in social media
- WeBuzz: Despre mobile si loialitatea fata de un brand
Interviuri, opinii:
- Serban Alexandrescu si ponderea digitalului in schema goarnelor electorale
- Dupa o saptamana de internship, Madalina Barbarasa a prins aripi de PR
- Sergiu Bica: Am invatat sa mai beau si Neumarkt si sa mai ascult si niste Velea
- Cristian China Birta ofera un exemplu de good PR: Alive, Secom
- Episodul Raluca Blana, in care “Think fast” s-a dovedit a fi o strategie buna
- Alexandra Bombita: Am simtit ca m-as potrivi cu advertising-ul. Vorba aia – inalt, chipes, tacanit si ma face sa rad
- Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie
- Laurentiu Dumitrescu de la Digital Star explica cum a scos Facebook din casa doua milioane de oameni si a rasturnat rezultatele alegerilor
- Camelia Eremia: Un hoax bun incepe dimineata, cand toti oamenii din birou spun “bai, ati vazut aia cu…?” si se termina cu “Aaaa… nu m-am prins”
- Cum guvernul si-a dat singur borsul pe nas printr-un uppercut perfect plasat, de Raluca Feher
- Cum sa iesi din cutumele copywriting-ului? Ioana Hurjui face dezvaluiri incendiare!
- Ioanei Mihai i-au spus parintii ca o s-ajunga pe strada – si nici macar nu stie sa cante la acordeon
- Oamenii din strada au format o presa alternativa in 16 noiembrie. Bogdan Nitu era printre ei
- Andreea Onofriesei: Thank You for Smoking si Comunicare
- Intre Valentina Onofriesei si PR n-a fost chiar dragoste la prima vedere, dar chimia s-a simtit
- Ionut Oprea: Cum s-a spart ‘bula internetului si social media’ in strada, castigand alegerile
- Ana-Maria Pascaru: Atata timp cat avem nevoie de legende si de senzational, hoaxul nu va muri
- Mugur Patrascu: Am avut si noi revolutia noastra pe Facebook, asa cum credeam ca nu putem avea
- Monica Radulescu si Andrei Cohn: O campanie in social media are succes doar prin decenta fata de consumator
- “Dragi clienti, puneti voi puncte-puncte, da?” i-a scapat lui Seba Romano intr-o intalnire
- Oana Sandu despre cum se face PR pentru stele la European Southern Observatory, Agentia Spatială Romana si Institutul de Stiinte Spatiale
- Vlad Tausance, unul dintre oamenii care l-au ajutat pe Klaus Iohannis sa devina primul politician european care a atins 1 milion de LIKE-uri pe Facebook
- Marius Tianu: Excelenta trebuie validata. Si sunt 39 de festivaluri pentru asta
- Sorin Tranca despre cum reusesti sa fii coerent si castigator intr-o campanie politica in care greul e dus de voluntari
- Ilinca Vasilescu: DA, strutocamila! Creatie si Excel! Perfect, acolo e locul meu
- Interviuri Forbes despre mediile de comunicare si castigarea alegerilor: Octavian Popescu, Razvan Matasel, Albert Nica, Dragos Grigoriu, Stefan Iordache, Bogdan Branzas
Evenimente, cursuri, workshopuri:
- Ziua portilor deschise @ DALLESGO
- #TFB9Lumia930 la Bistrita intre 20 si 23 noiembrie
- Pe 24 noiembrie 2014 incepe ACTELIER, un workshop care preia tehnici din actorie pentru a fi aplicate în comunicarea din mediul de business
- IAA Young Professionals Cluj anunta cea de-a II-a editie a proiectului Marketing Tribe
- Facebook for Business: The Next Level of Performance Marketing – Dragos Stanca la GPeC Summit 27 Noiembrie 201
- Creative Business Management organizeaza in perioada 29-30 noiembrie un nou curs de Marketing Digital
- Spada: Curs Social Media Essentials pe 3, 4 si 5 dec. 2014
- Conferinta New Business Story – 3 decembrie 2014
- Impact Hub Bucharest: Pe 5 si 6 Decembrie 2014 va invitam la Impact Festival sa ii cunoasteti pe cei care au un impact pozitiv in Romania
- CSR Overview. Communication in CSR, 5 decembrie 2014
- ADN-ul antreprenorului modern de succes radiografiat la Bucuresti Business Days
- TEDx Buhcarest si-a anuntat speakerii
- PopUp Talks a organizat seminarul Facebook@LOKAL