Sep 17
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (10 – 16 septembrie 2015)
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR comunica pentru Preda Publishing, Help Net, Philips Lighting si Cramele Recas
- Caracteristic PR anunta ca F64 se extinde in comertul online. Agentia a sarbatorit impreuna cu FashionUp Ziua Nationala a Femeilor pe Toc
- Clara Ilie PR Agency mentioneaza Exyol SC, Mineli Boutique, Global Welness System
- Confident.Communications scrie despre Trainart si despre Intermedicas Worldwide
- Daescu Bortun Olteanu promoveaza campania #RespectScoala. Agentia anunta redeschiderea unui magazin Altex in Iasi
- DC Communication scrie despre competitia pe teme europene, dedicata jurnalistilor si bloggerilor. Agentia recomanda interviul cu Steven van Groningen: “Festivalul Enescu este viu, cald, uman“
- EnTourage Communications recomanda articolul “Magazinele online risca amenzi de pana la 5.000 lei”
- Fantazia PR: Iata un content video cool si funny, semnat de un brand local: Shoteria
- GMP PR este nominalizata cu trei campanii la Webstock 2015
- Golin a selectat primul Untern. Agentia promoveaza Marea Provocare Pepsi si Krüger&Matz
- Grayling Public Relations comunica pentru Visa Europe si pentru Discovery Channel
- Headsome Communication organizeaza FILTM 4
- Image PR: Ne-am pretrecut weekendul alaturi de partenerii nostri de la CLEAR, la Salonul Auto Moto
- Links Associates a initiat o campanie pentru promovarea tinerilor romi
- MCCANN PR scrie despre noua campanie Coca-Cola HBC Romania
- Media Pozitiv: Worldcom Public Relations Group a lansat, recent, noul website www.worldcomgroup.com
- More Than Pub promoveaza Rowenta si Bepanthen Extra
- MSLGROUP The Practice asigura comunicarea festivalului international Golden Drum 2015. Agentia mentioneaza #Plaix si Grolsch
- OMA Vision: De la presa, in comunicare. Ioana Silistraru este consultant la OMA Vision
- Oxygen PR a organizat petrecerea Ciuc Radler Live Experience. Agentia mentioneaza Baneasa Shopping City
- PI 2 PR promoveaza WU Executive Academy
- Plus Communication asigura relatiile cu presa pentru psihologul Maria Verdi, pentru psihologulIuliana Fűlas, Confederatia Nationala a Antreprenorilor Mici si Mijlocii si pentru e-stangaci.ro. Agentia desfasoara campania umanitara pentru Matei Teodor
- Premium PR: A inceput #ScoalaFlanco
- Presage PR: Crama Liliac a lansat ieri colectia Private Selection la Restaurant Chef Joseph Hadad
- PRSteps: Teodor Blidarus, Softelligence la Startup Grind: “Incearca sa creezi produse greu de replicat”
- RanEvents Comm promoveaza Pandora, Starbucks, Avincis Winery si Cinema City Romania
- Rogalski Damaschin Public Relations: Grupul de firme Agricola reia campania integrata de comunicare ”Mese de poveste’’
- Salt PR promoveaza Alimentespeciale.ro
- SunShine Digital: Te-ai intrebat macar o data cum ar fi fost daca ai fi incercat sa lucrezi in IT?Configuratorul de cariera Intel este un prim pas simpatic pentru a afla pozitia care ti se potriveste
- The House PR Agency: Am avut recent o reuniune care ne-a inspirat si de unde am plecat cu “Growing is an act of Freedom“
- The Public Advisors a sarbatorit deschiderea Green Court Bucharest, dar si aniversarea celor 25 de ani Novomatic
- Thinker Media: George Buhnici prezinta #peblog telefonul mobil ASUS #Zenfone2 ZE551ML
- Travel Communication promoveaza noua campanie Air France – KLM, dar si compania producatoare de vinuri S.E.R.V.E
- White PR recomanda articolul “Facebook Is Finally Making a ‘Dislike’ Button“
- Wunderman: Comunicarea strategica in social media a brandului Gerard Darel va fi coordonata de agentia Wunderman
- UAPR si-a desemnat Comitetul Director pentru urmatorii doi ani. Stefan Iordache este noul presedinte al organizatiei
- Leo Burnett Group semneaza campania “Schimba-ti viata in 3 ore!”
- Padurea Copiilor – plantarea si ingrijirea a cate unui copacel pentru fiecare nou nascut din Romania
Statistici, topuri, trenduri:
- Infografic Zelist Monitor: Cele mai vizibile branduri de bere in social media (1 ianuarie – 31 august 2015)
- Analiza Zelist Monitor: Viralizarea pe Instagram in Romania (ianuarie – mai 2015)
- Analiza Zelist Monitor: Vizibilitatea in social media a principalelor case de avocatura si avocati din Romania
- DWF – 12 motive pentru care trebuie sa ceri o propunere de SEO la DWF
- IAB recomanda studiu “European video trends 2015: Brits watch less TV than ever, Italians watch most“
- 3 efecte pe care butonul Dislike le poate avea pe Facebook
Interviuri, opinii:
- George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii
- Povesti de munca: Oana Marinescu, OMA Vision
- Interviu Agerpres cu Mihaela Petrovan, managerul companiei de marketing si comunicare More Than Pub
- Oana Boca Stanescu: Despre management cultural. Ca la carte
Evenimente, conferinte:
- Tabara de IT – IT Will be fun!, 23-27 septembrie 2015
- Marketing in Direct, 24 septembrie 2015, Stejarii Country Club
- Marketing Research & Trends, 6 – 7 octombrie 2015
- BrandRO. Cele mai puternice 100 branduri romanesti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor