Jul 15
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (07 – 13 iulie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Doua treimi din managerii de restaurante cresc preturile pentru a compensa costurile de personal si cele pentru inventar – reiese din studiu Oracle, Controlul Costurilor pentru Mancare si Bautura
- Caracteristic PR anunta ca F64 a lansat ebook-ul “Fotografia de concert” (Sony). PC Garage si Sun Plaza creeaza locul de joaca perfect pentru pasionatii de jocuri video. Today’s a realizat un studiu al ultimilor 10 ani din punctul de vedere al serviciilor pentru care romanii din strainatate revin in Romania
- Chapter4: Ericsson City Index: Stockholm, pe primul loc in topul oraselor sustenabile si mature din punct de vedere al IT&C. Ixia anunta Vision One pentru vizibilitatea end-to-end a retelelor
- Conan PR scrie despre deschiderea biroului RES din Romania
- Confident PR: Cum gestioneaza HR-ul accidentele de munca din calatorii de afaceri sau din team building-uri?
- DC Communication prezinta informatii despre business-ul Real Foods, dar si rezultatele studiulul EY Romania Careers despre Investitiile Straine Directe. Agentia mentioneaza si faptul ca Certinvest, cu cei peste 20 de ani de experienta in management de active si investitii, devine partener al companiei Ascendia
- EnTourage Communications scrie ca Evital Functional Food a fost partener in cadrul bootcamp-ului de fitness #SurvivalOfTheFittest organizat impreuna cu Adrian Dumitrascu Enoh – Personal Trainer
- Fantazia PR: Cele mai frumoase surprize sunt cele care vin de la prieteni dragi. Alexandra si Catalin, va multumim pentru maniera delicioasa in care ati impartasit cu noi vestile despre lansarea blogului Calatorii si farfurii
- Golin: OMO si MullenLowe comunica importanta… petelor in cresterea copiilor. Cumpara o tarta cu zmeura de la Paul si ofera zambete copiilor din MagiCAMP. Epoca de gheata vine laLidl. Bold by Lowe Group – Millennials, o generatie cu asteptari mari pe piata muncii
- Graffiti PR: Clipul “Perfect Isn’t Pretty” – un tribut adus muncii intense depuse de sportivi in calatoria lor catre Jocurile Olimpice de la Rio (Gilette)
- Grayling Public Relations: Regele cofetarilor isi ia vacanta – premiera miercuri, 13 iulie, de la ora 21.00, pe TLC
- Important PR recomanda video-ul “How Donald Trump Answers A Question“
- Infinit PR & Events face o trimitere catre o noua revista
- Lion Communications: Pegas lanseaza prima campanie globala, dedicata tuturor romanilor din diaspora: #pegasdo
- McCann PR: BRD Bucharest Open – it’s on! 09 – 17 iulie 2016
- Media Pozitiv se declara mandra de colegii, partenerii si prietenii de la Anagrama
- More Than Pub promoveaza inghetata Alpin si Vegeta Grill Condiment lichid cu bere
- MSLGROUP The Practice: 5 artisti, o provocare de a schimba perspectiva #Grolsch Challenge
- Naked PR: “La vremea cand am intrat in zona de business, nu stiam sa definesc antreprenorul si nici unde sa-l caut. Am fost aruncati intr-o competitie pentru care nu eram pregatiti. Traseul nu a fost intotdeauna unul usor si, sigur, am avut momentele mele de indoiala si de teama. Si-acum le am. Dar ma bazez intotdeauna pe instinct. Dragile mele, investitiile sunt ca saltul in gol cu parasuta – nu stii niciodata daca parasuta se deschide, dar trebuie sa ai curaj sa te arunci”, Camelia Sucu, mentor la Smart Girls Camp, prima tabara pentru antreprenoare
- OMA Vision face cunoscut faptul ca peste 250 de tineri artisti din intreaga lume vor urca pe scena Ateneului Roman intre 3 si 25 septembrie sa-si traiasca visul de a deveni mari muzicieni #ConcursuluiEnescu
- PI 2 PR anunta o premiera medicala nationala in Romania: Total Body Irradiation. Inca o procedura disponibila in Romania pentru care bolnavii nu mai trebuie sa plece in strainatate
- Plus Communication asigura relatiile cu mass media pentru Asociatia Romana de Hipnoza. Agentia scrie despre succesul operatiei lui Lucian si finalizarea campaniilor umanitare pentru Alex si pentru Cristian. Noile campanii umanitare sunt pentru Marinel si pentru Cristian Filip
- PR Beta: Pokemon Go – ce este si de ce ar putea brandurile sa il foloseasca
- Prais Corporate Communications lanseaza Uber Weekend Destinations: curse mai ieftine catre mai multe locuri din Bucuresti. #UberIceCream revine: apesi un buton si primesti inghetata in cateva minute
- Premium PR a vorbit la Cluj despre programul de Master in Inginerie Auto care urmeaza sa fie oferit de Universitatea Tehnica in parteneriat cu Porsche Engineering
- Proud PR: Clinica dr. Melnic adauga in portofoliu un sediu de 100.000 de euro
- PRSteps: Studiu: Doar 29% dintre romani reusesc sa doarma 8 ore pe noapte (Napsie). Agentia te informeaza ca OLX Romania este pe locul 5 in topul celor mai vizitate site-uri din Romania
- RanEvents Comm promoveaza Cold Pressed Juicery, Crama Avincis, Stefanel Romania si Cinema City, liderul pietei din Romania si cel mai mare operator de cinematografe din Europa Centrala si de Sud-Est
- Smart Point Consulting: Review HyperX Cloud Revolver: Pasionatii de jocuri shooter au acum un aliat de nadejde
- Echipa The House PR Agency este fericita cand un client apare intr-o publicatie indragita. In aceasta saptamana este vorba despre RawBite Romania in revista Femeia
- The Public Advisors: Vara aceasta Ploiesti Shopping City pregateste viitorii campioni. Agentia recomanda articolul “4 ways PR pros can use virtual reality“
- Total Public Relations: Despre comertul online, pe timp de vara, cu Marius Panait & #TeamShare
- Travel Communication: Razvan Pascu vorbeste in Capital despre cresterea turismului in Romania. Agentia a organizat evenimentul Travelport Cocktails Day si promoveaza Blaxy Resort
- La fel cu anii trecuti, intr-o colaborare deja de traditie, Vitrina Advertising a fost alaturi deGala UAD Cluj, un eveniment-spectacol de referinta in peisajul designului vestimentar romanesc. Agentia se pregateste de cinci zile de festival impreuna cu Banca Transilvania, la Electric Castle 2016
- United recomanda interviul lui Florin Furdui, country manager Portland Trust, despre cladiri verzi intr-un Bucuresti gri
- Wunderman: Ileana Badiu scrie despre prietenie
- Zaga Brand: Trenul Beck’s va pleca din Gara de Nord, peronul 14 catre Bontida, la Electric Castle. Petrecerea in miscare in Beck’s Electric Train – o calatorie pe ritmuri electronice
- Tempo Advertising a creat identitatea vizuala pentru prajitoria de cafea Sloane
- Maia Morgenstern se aude la TVR, in patru spoturi TV, parte a campaniei „Impreuna putem schimba lumea”, lansata de Comitetul Olimpic International. Uma Thurman si Juliette Binoche pun voci pe variantele internationale ale spoturilor
- Porsche Romania si Fundatia Comunitara Bucuresti: Finantare de 325.000 lei pentru proiecte din comunitatea locala si burse de excelenta
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 04 – 10 iulie 2016?
- Overview social media in .ro – iunie 2016
- McGuireWoods Romania prezinta rezultatele studiului Cum comunica strategic companiile din Romania
- Sondaj G Data: 80% dintre turisti sunt online in vacanta. Dispozitivele mobile sunt cei mai populari insotitori intr-o calatorie, insa securitatea acestora pica testul, de cele mai multe ori
Interviuri, opinii:
- Calin Clej: E nevoie de un “zero moment of truth” in industria de marcomm din Romania
- Radu Dumitru este invitatul din cel de-al optulea episod Pink Crayon
- Mako Lehel Mor: Incepem sa ajungem din urma Vestul in ceea ce priveste designul, ba chiar sa fim egali cu ei in unele cazuri
- Eliza Rogalski: Va deveni atat de scump sa facem paid media, incat probabil fie vom cumpara, fie vom “inchiria” astfel de spatii
- Storytelling for Change – Interviu cu Roxana Rugina de la Simplon Romania
- Alexandru Tomescu: Am lasat deoparte limbajul de lemn al concertelor educative si am vorbit oamenilor sincer, deschis, exact cum simteam
Evenimente, conferinte:
- Copacul cu Carti deschide zona de lectura libera in Parcul Cismigiu in perioada 15 iulie – 14 august 2016
- Start EUROPAfest Summer Edition 2016, 16 – 25 iulie 2016
- Redman, Patrice, Dub FX si Dilated Peoples la Creative Fest 2016, intre 22 si 24 iulie 2016
- The Power of Storytelling 2016, cu tema Dare to Wander, are loc pe 14 – 15 octombrie 2016
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor