May 14
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (03 – 09 mai 2018).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Inspiratia si creativitatea nu au limite. Arta e un taram al celor insetati de cunoastere. Corina Barladeanu vorbeste despre provocari, viata, experiente si ceea ce o inspira, in interviul acordat Doer
- Adrenallina, Sports PR & more prezinta principalii speakeri si temele de discutie ale Conferintei Sports Marketing in Romania, care va avea loc joi, 10 mai
- Caracteristic PR: Bit Sentinel, prima companie din Romania care ofera servicii complete de securitate cibernetica pentru proiecte pe Blockchain
- Agentia de publicitate Centrade Integrated, fondata de Radu Florescu, a fost preluata de reteaua Cheil Worldwide
- Chapter4 se numara printre sustinatorii evenimentului #SarbatoareaDeMai2018, eveniment al comunitatii austriece din Romania
- Conan PR devine agentia de comunicare a Goodyear Dunlop Tires Romania
- Confident.Communications anunta ca Regus deschide al optulea centru in Bucuresti
- Creative Business Management:
- International School of Communication isi extinde numarul de cursuri organizate in Romania prin partenerul local Creative Business Management
- Cel mai apreciat curs de copywriting se intoarce la Cluj
- Expertul in comunicare, Kelly Freeman: Cea mai importanta abilitate este de a conecta continutul cu strategia organizationala
- Tinuta, un element de branding personal valoros
- Daescu Bortun Olteanu: Show Off RDW, un format inspirat de UniCredit Bank, va avea loc la Palatul Universul, in Cartierul Creativ, in perioada 19 – 27 mai
- DC Communication a organizat evenimentul ‘’Scoala trecut de educatie noua, teme de cand lumea’’. Agentia mentioneaza Festivalul Filmului European 7-13 mai 2018, editia a 22-a si economielaenregie.ro
- Pe 19 mai 2018, enTourage Communications da startul cursului acreditat de “Competente Antreprenoriale“, destinat celor care au o afacere la inceput de drum, celor care vor sa devina antreprenori sau celor in cautare de resurse de dezvoltare personala si profesionala
- Galeriu & Partners PR: Familia noastra se mareste! Sunt insarcinata!
- Golin:
- Mercedes-Benz si TIFF – de 12 ani, co-autorii unei povesti de succes in cultura cinematografica
- Proiectul Bucatarie pe bune, realizat sub marca KFC©, ofera ocazia fanilor puiului #pebune sa viziteze bucatariile restaurantelor
- Mastercard sustine cea de-a V-a editie a Olimpiadei Micilor Bancheri
- Adina Pintilie, regizoarea premiata cu Ursul de Aur la Berlinale, invitata la Rezidenta BRD Scena9
- Hamburg mizeaza pe transportul public electric: prima comanda de proportii pentru autobuzele electrice Mercedes-Benz Citaro
- Doua premiere in digitalul romanesc, cu noua campanie de brand Lidl, “Invatam din toate lucrurile simple”
- Mastercard, sponsor oficial UEFA Champions League, lanseaza campania “Fotbalul poate incepe ceva de nepretuit”
- Graffiti PR: Sondaj Discovery, la cateva zile dupa afirmatiile Oliviei Steer. Rujeola sau Porcii Zburatori? Una dintre ele nu exista
- McCann PR: Engie a lansat trei spoturi pentru noul pachet de produse. McCann PR s-a ocupat de concept
- Media Pozitiv recomanda articolul “How major companies handle and botch public relations crises“
- More Than Pub promoveaza sezonul gratarelor cu Vegeta, in timp ce Herbagen si Sano Vita continua plasarea inteligenta de produse in emisiuni TV, iar Asevi se bucura de engagement in social media prin strategia de continut. Koliba se bucura de implicarea Influencerilor, care pregatesc retete originale
- MSLGROUP The Practice:
- MSLThe Practice este agentia de PR pentru comunicarea corporate L’Oréal Romania
- OLX Group angajeaza peste 40 de specialisti in departamentele de vanzari, marketing si customer support
- Naked PR: Cu ocazia primei tabere de creativitate & wellbeing, Avventura, Naked PR si OONDA lanseaza campania “MomentulMeuDeAventura“, despre curajul de a ne urma visurile. Un expercitiu de sinceritate, in cautarea autenticitatii, asumate cu un zambet si spirit deschis. Arunca sforile. Navigheaza in larg. Ia vant in vele. Exploreaza. Descopera. Viseaza
- Natural Public Relations recomanda articolul “Facebook is making its biggest executive shuffle in company history“
- OMA Vision: Transmitem direct de pe teren. Ordinul Arhitectilor Bucurestilanseaza Raportul pentru Bucuresti, un document pregatit de arhitecti pentru a evalua principalele provocari cu care se confrunta spatiul urban al Capitalei si solutiile pentru rezolvarea acestora. Ne bucuram sa organizam si sa moderam aceasta conferinta de presa. Speram ca raportul sa fie consultat de cat mai multi bucuresteni!
- Oxygen PR prezinta quiz-ul Grand entertainment “Din ce film esti“
- PI 2 PR: Atunci cand vedetele devin pacienti fericiti. Columna Medical Center, Roxana Ciuhulescu
- PiArt Vision: Fiecare copil merita sa-si indeplineasca visul. O zi de ingrijire a unui copil care sufera de boli incurabile sau in faza terminală, este infectat cu HIV/SIDA, are tulburari din spectrul autist sau a fost abandonat costa 7.819 lei. Devotamentul, sufletul celor de la Fundatia Copii in Dificultate nu intra in acest calcul, nu are cum sa intre. Dar fiecare dintre noi poate sa ajute. De exemplu, donand 2 Euro prin SMS. Este simplu: trimiteti mesajul DONEAZA la 8836
- PR Beta: Adevaruri si provocari in comunicare la cea de a opta editie a Conferintei PRbeta
- Prais Corporate Communications: Adolescentii. Creativii de maine!
- Pure Media:Vara aceasta spune ‘’da” provocarilor in constructii
- RanEvents Comm:
- Cinema City inaugureaza la Ramnicu Valcea un multiplex de 5 milioane de euro
- Primavara aceasta avem parte de “Amnezie cu surprize” la cinema
- JYSK da startul petrecerilor in aer liber cu noua colectie de mobilier de gradina
- Publicul roman va putea achizitiona in avans biletele pentru Solo: A Star Wars Story de vineri, 4 mai
- Roglaski Damaschin Public Relations:
- Editie aniversara, 10 ani de responsabilitate sociala, aer curat si voluntariat
- Agentia este mentionata in contextul proiectului realizat pentru adolescenti in sprijinul brandului Durex si implementat prin intermediul voluntarilor formati in proiectul EVRICA 2.0
- Russenart Communications continua programul de educatie culinara “50 de saptamani in bucatariile lumii”, cu o reteta ceheasca
- Smart Point Consulting: Sesiune de autografe cu 3 mari nume din handbalul romanesc, la Shopping City Ramnicu Valcea
- The Public Advisors prezinta imagini de la Conferinta “The Future Banking“
- Tonic Advertising: Bucura-te de razele soarelui fara teama ridurilor sau a petelor pigmentare, cu gama Melascreen de la Ducray
- Travel Communication: Disneyland nu este doar pentru copii. Este pentru copilul din voi, da, insa nu conteaza ce varsta aveti, daca inca nu ati ajuns aici, va asigur ca va veti distra atat de bine incat va veti dori si o a doua experienta. Disneyland Paris, Air France
- Trust communications: Cum a dat lovitura Gary Vaynerchuck
- United:
- CTP continua sa sustina piata fortei de munca din suburbiile Bucurestiului
- Oregon Park a castigat premiul Cladirea Anului in S-E Europei, la gala CEEQA
- Prima expozitie care readuce in Romania o arta uitata – “Life of Bulbs” de Irina Neacsu – invita publicul sa descopere altfel florile de gradina si sa participle la ateliere de ilustratie botanica la Bucuresti (17 mai) si la Cluj (22 iunie)
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 30 aprilie – 06 mai 2018?
- Cele mai vizibile branduri de apa in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de banci in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de benzina & petrochimie in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de bere in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri din categoria bookstores in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de bricolaj/mobila in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de cafea in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de carne&mezeluri in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de dulciuri in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de electro retail in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de fashion – multibrand stores in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de hipermarket & supermarket in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de home care in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de ingrijire corporala & cosmetice in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri din IT&C in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de lactate & branzeturi in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de masini in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri de racoritoare in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri din categoria sanatate in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
- Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna aprilie 2018
Interviuri, opinii:
- Interact 2018: Futurologist Amelia Torode tells IAB Europe what the future of agencies might look like
- Catalin Ionascu, fondatorul Romanian Copywriter: Orice afacere de succes are in spate un content writer bine informat
- Radu Iacoban: La primul rol aveam un personaj care injura foarte mult si ma gandeam cum sa fac sa trec mai repede de injuraturi. Imi era foarte rusine de doamnele mai in varsta din sala
- Ce face Shakespeare in Craiova. Vlad Dragulescu: Cred că cel mai mare cliseu cu care ne luptam sunt preconceptiile nationale legate de Craiova. Sau orice alt oras din Romania care nu este Bucuresti
- Ana Ularu: Sunt saptamani cand sunt in LA, cand primesc 10 probe pe saptamana, sute de pagini de text de invatat de pe o zi pe alta, accente de asumat
- Andreea Tron: Frumosul e relativ si contextual, e gresit sa impunem niste standarde, mai ales pur estetice
Evenimente, conferinte:
- Ultimele zile de inscrieri cu preturi reduse la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului in E-Commerce
- Techsylvania 2018 are loc intre 9 si 12 iunie, unde vor fi prezenti 45+ speakeri internationali si 50+ workshop-uri, prezentari si evenimente satelit. Puteti beneficia de 15% discount la achizitionarea biletelor folosind codul ZelistTech
- Interact Milan 2018, 23 – 24 mai 2018, Milano. Printre subiectele de discutii ce vor fi abordate se afla: valoarea pietei europene de publicitate online, viitorul agentiilor, transparenta si viitorul ecosistemului digital, tehnologii in trend si cum sa te reinventezi pentru a face fata provocarilor legislative si tehnologice din marketing digital
- Premiera nationala: byron, Lucia, Silent Strike si Muse Quartet isi unesc fortele intr-un concert extraordinar la Jazz in the Park 2018
- Conferinta “The Big Data Bang and the Internet of Things” are loc pe 11 mai, la DB Connect, cu sediul in BD Dimitrie Pompei nr 6A, Sector 2, Bucuresti
- Oamenii din spatele celor mai curajoase campanii publicitare vin la Best Marketing, 23 mai, Arcub Gabroveni, Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor