Aug 14
Bine te-am regasit,
Ne bucuram sa iti prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (03 – 09 august 2017).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR:
- Saint-Gobain continua sa investeasca in proiecte de responsabilitate sociala pentru comunitatile defavorizate, alaturi de Habitat for Humanity Romania si MagiCamp
- InnoEnergy lanseaza Runda de Investitii, sursa de finantare pentru proiectele cu aplicabilitate pe piata de maximum 5 ani
- Philips HUE – siguranta si confort chiar si atunci cand esti in vacanta. Noul sistem de control al iluminatului de la distanta
- Antonescu PR: miababy.ro®, investitie de 500.000 de euro in cel mai nou magazin online dedicat parintilor cu copii intre 0 si 3 ani si viitoarelor mamici
- BDR Associates:
- Caracteristic PR: Proiectul F64 “Fotografie – pasiune si meserie” despre Raluca Antuca, pasionata de povesti fotografice si social media
- Centrade Cheil: Raluca Gonzalez: E greu sa atingi un ROI onorabil cu un junior pe strategie
- Conan PR: Un an de UBER la Cluj. Momentul a fost marcat cu vernisajul expozitiei #OamenidinUBER, in prezenta autorului fotografiilor, Alex Galmeanu
- DC Communication: “Descopera Rowmania” ajunge pentru al cincilea an consecutiv la Galati
- EnTourage Communication: Vara asta, te #rEVITALizezi si castigi o vacanta de vis in Grecia
- Fabrica de PR comunica Global
- Free Communication:
- Aruncarea medicamentelor expirate la gunoi, o poluare inutila
- Toyota si Mazda au semnat o alianta operationala si intrarea reciproca in actionariat
- Galeriu & Partners PR promoveaza produsele Ayurvida in revista Femeia
- Golin:
- Pizza Hut Delivery a inaugurat cea de-a doua locatie din sectorul 6 al Capitalei, in Drumul Taberei
- Grad cu grad, reducerile cresc cu ajutorul lui Flacarila, intr-o noua campanie Orange si Profero
- Calendarul de 50 de ani, personajul principal in noua campanie VEKA si MullenLowe
- Daimler demareaza productia FUSO eCanter – primul autocamion usor complet electric produs in serie mica, in Europa
- Delikat anunta Studiul National al Meselor in Familie
- Graffiti PR: A fost scrisa prima pagina din volumul II “Performanta are viitor” – proiect de scouting in mediul rural cu destinatia FC Barcelona, sustinut de Gillette Romania si Federatia Romana de Fotbal
- Life is Hard incepe un nou proiect: 24Auction, o platforma online prin care producatorii agricoli si-ar putea vinde marfa prin licitatie catre marile supermarket-uri
- Grayling Public Relations
- TVR si Discovery Communications au incheiat un acord de sublicentiere a Jocurilor Olimpice
- Grupul MOL isi majoreaza tintele pentru 2017 dupa rezultatele extraordinare obtinute la jumatatea anului
- Image PR: Cori Gramescu, sustinatorul #pauzaActivia, a vorbit la “Ce se intampla, Doctore?” despre metode de ingrijire a sanatatii digestive pe timp de vara
- McCann PR: Parteneriat pentru tratamente stomatologice gratuite (campania Zambeste Romania)
- Media Pozitiv:
- More Than Pub:
- Descopera si tu reteta care a castigat podiumul verii! (Vegeta)
- Cum sa-i faci pe altii sa creada ca esti maestru in bucatarie (Eva)
- Nicio masa fara peste. La conserva, ca e mai sigur si mai gustos! (Eva)
- Podravka Romania contribuie la masa calda a celor mai putin norocosi
- MSLGROUP The Practice:
- IKEA pe primul loc in TOP 3 ADC*RO in luna iulie
- Cat de eficiente sunt anunturile imobiliare?
- OMA Vision: Un interviu, care merita sa fie ascultat! Oana Marinescu, in dialog cu Maria Stavri Joghiu, la Radio Romania Cultural, despre lucrurile importante pentru ea: profesie, jurnalism, cultura, implicare si actiune, provocari, pornind de la experiente concrete de lucru
- Oxygen PR:
- Plus Communication aduce multumiri tuturor celor care facut donatii in campaniile umanitare pentru Valeria, Augustin si Sara. In continuare, agentia desfasoara campanii de strangere de fonduri pentru Cosmin, Irina si Carolina
- PRSteps: Elefant: In primele 6 luni, romanii au preferat autorii autohtoni
- Pure Media:
- Kingfisher anunta ca a semnat cu succes contractul de achizitie a 100% din actiunile Praktiker Romania
- UltraBlend+ – Tu setezi tendintele fresh ale acestei veri
- RanEvents Comm:
- RESERVED lanseaza campania de Toamna/Iarna cu Kate Moss in rolul principal
- Cinema City inaugureaza la Braila a 4-a sala 4DX din Romania, parte din cele doar 400 din intreaga lume
- Luna august iti aduce experiente memorabile la AFI Cotroceni
- Rogalski Damaschin Public Relations:
- The Courage Book, our campaign for Piraeus Bank, shortlisted for Online Storytelling at the Digital Communication Awards
- Premiera la Maratonul Olteniei. Melodie dupa bataile inimii lui Carmen Bruma si a catorva sportivi
- Bucurestiul, bijuteria ascunsa a Europei, in opinia turistilor straini
- The House PR Agency: De cateva zile au inceput inscrierile la The Power of Storytelling; editia de anul acesta va fi despre cum ne pot uni povestile sau anumite situatii. Keyword: CLOSER. Timing: 16-22 octombrie. Ne vom stradui sa fim acolo
- The Public Advisors: Brandurile mizeaza din ce in ce mai mult pe VR in activari si evenimente, din dorinta de a le oferi consumatorilor o experienta cat mai interesanta. La ce trebuie sa fie atente cand vor sa ofere o astfel de activare? Detalii in articol
- Thinker Media: ASUS Republic of Gamers anunta Strix RX Vega64
- Travel Communication: Daniel Truica, Vola.ro: Incepand cu 2017 vom trece la raportarea veniturilor nete si nu a cifrei de afaceri
- Wunderman: Radio Rumanía Internacional recomanda interviul cu Joaquin Bonilla
- Zaga Brand: Sibiul gazduieste singurul Circuit de Arta Stradala din lume care cuprinde scoli si licee, cu peste 3.500 de metri patrati de picturi murale
- Revista Biz a lansat Best Chefs, un manifest pentru fine dining in Romania
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 31 iulie – 06 august 2017?
- Statistici Youtube in .ro pentru ianuarie – iunie 2017
- Overview Social Media in .ro – iulie 2017
- ANCOM: Creste consumul de internet pe mobil
- ANCOM: Minutele internationale nu pot fi utilizate in roaming
- BRAT: Afisarile livrate pe dispozitive mobile reprezinta 44 la suta din totalul publicitatii online de tip display in primul semestru al anului 2017
- Trucuri practice pentru a obtine rezultate prin Facebook Ads
Interviuri, opinii:
- Cum fac fata brandurile inteligente provocarilor din era digitala? Principala problema a brandurilor in 2017 este increderea, spune Paul Hitchens. Ce solutii si abordari ne recomanda?
Evenimente, conferinte:
- Zilele Nordului 2017: Patru zile intense, o experienta fascinanta in locuri de poveste si concerte cu cei mai buni artisti de jazz, funk, rock si electro din tara
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor