Vizibilitatea discursului Regelui Mihai in social media din Romania

social media Add comments

Discursul Regelui Mihai a fost un moment puternic mediatizat in online-ul romanesc. Evenimentul a fost dezbatut in presa online, pe bloguri, pe retele de socializare Facebook si Twitter, precum si pe forumuri.

In ultimele 7 zile au fost realizate 1974 de mentionari si acestea au avut un viewership estimat de 4 218 000 de impresii. Cele mai multe aparitii au fost realizate in presa online (1283) si in cadrul blogurilor (328).

Cei mai multi (71%) dintre cei care au vorbit despre discursul Regelui Mihai sunt barbati. 48.4% dintre emitenti sunt bucuresteni.

Este interesant de remarcat faptul ca numarul mentionarilor despre Regele Mihai a crescut considerabil in perioada discursului sau. In ziua evenimentului, au fost 1320 de aparitii in social media. Dintre acestea, 820 au fost inregistrate in presa online, 214 pe bloguri, 167 pe Twitter, 84 pe Facebook, 15 pe forumuri si 20 in comentariile la posturile de pe bloguri.

Cele mai multe mentionari au fost realizate in cadrul presei online (65%). Si tot presa online reprezinta si cel mai de impact canal, cu un procenaj de 85.6%

 

Cele mai influente mentionari pe Facebook:

Cele mai influente aparitii pe Twitter:

Comments are closed.