Optimizarea ratei de conversie, esentiala in succesul unui business online
Comunicate de presa Add commentsIvan Imhoff, fondatorul agentiei de marketing House of Kaizen din Londra, va fi speaker in cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce reuneste in 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce.
Cu o experienta de peste 16 ani in marketing online, cu predilectie in zona de customer acquisition, CRO si strategie, Ivan va sustine in cadrul TeCOMM prezentarea „Dynamic Content Personalization”, ce va include strategii de conversie dincolo de clasica metoda A/B testing si va demonstra ce rezultate se pot obtine prin crearea unei povesti personalizate pentru fiecare utilizator.
“Acesta este cel mai inalt nivel de complexitate. Ma refer la o poveste care se schimba pentru fiecare individ in functie de interesele si nevoile sale proprii, nu de cele ale audientei generale” – Ivan Imhoff
Proprietarii magazinelor online nu sunt multumiti de rata de conversie
Profitul realizat in comertul online este strans legat de rata de conversie. Conform unui studiu realizat de compania Econsultancy, doar 1 din 5 proprietari de business online este multumit de rata de conversie pe care o are, iar expresia “optimizarea ratei de conversie” a urcat in topul cautarilor realizate pe Google.
Rata medie de conversie in comertul electronic este de 3%, rezultand ca 97% dintre vizitatori parasesc un website fara a cumpara, potrivit companiei de software Marketizator.
„Specialistii de marketing din ziua de astazi se concentreaza pe date pentru a genera vanzari si profit. Ei vor ca tehnologia si algoritmul sa faca totul in locul lor, astfel uita constant care este cel mai important aspect: oamenii. […] Campaniile de marketing de succes sunt cele care reusesc sa se conecteze cu oamenii, sa ii persuadeze.” – Ivan Imhoff
Peste 10 workshop-uri practice dedicate optimizarii conversiilor, antreprenoriatului si marketingului la TeCOMM
Optimizarea conversiilor, cele mai actuale tendinte CRO, instrumente de optimizare, crearea de continut dinamic, precum si cresterea cifrei de afaceri prin intermediul vanzarilor online sunt printre temele de discutie din cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agentia de evenimente Libero Events.
In a doua zi a evenimentului se vor desfasura 10 workshop-uri practice axate pe Conversii/SEO/PPC, Marketing si Antreprenoriat. In cadrul prezentarii „Trece de la Olcit la Tesla: strategii de a obtine rezultate sigure online”, Cristian Ignat, fondatorul agentiei Canopy va prezenta profesionistilor in eCommerce strategiile pentru cresterea vanzarilor online. Cu peste 10 ani experienta in marketing online, Cristian a ajutat leaderi ai business-urilor online din Australia, US, UK si Romania sa isi creasca vanzarile si profitul.
Alaturi de Cristian Ignat, Florinel Ioan Chis, directorul executiv ARMO, va sustine in 26 octombrie prezentarea legata de tactici concrete de optimizare a conversiilor si implicit cresterea vanzarilor, acesta avand o experienta de peste 10 ani in livrarea solutiilor end-to-end catre marii retaileri online.
Aflat la cea de-a 9-a editie, TeCOMM eCommerce Conference&Expo este unul dintre cele mai mari evenimente de eCommerce din Europa de Est. Tema centrala a acestei editii este „Sell them your story”, in cadrul careia proprietarii de magazine online vor afla informatii concrete despre cum isi pot maximiza profitul in online. Prima zi a evenimentului va cuprinde prezentari si sesiuni de debate, iar in cea de-a doua zi vor fi sustinute workshop-uri.
Editia din aceasta toamna aduce noutati precum Start-up Area, sectiunea dedicata proprietarilor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau se afla la inceputul unei astfel de initiative. Sectiunea Start-up Area este structurata sub forma a patru workshop-uri, in cadrul carora participantii vor afla de la profesionistii in eCommerce cum sa isi deschida magazinul online, cum sa aleaga compania de curierat si logistica, cum sa realizeze comunicarea brand-ului si retentia clientilor. Speakerii care au confirmat prezenta la aceasta sectiune sunt:
- Calin Biris – Director Digital Loopaa Marcom
- Cosmin Daraban – CEO&Co-Fondator Silkweb
- Attila Birtha – Managing Partner Proclick
Peste 30 speakeri internationali si nationali care vor participa la evenimentul moderat de Ionut Munteanu, Managing Partner la Webdigital, precum:
- Paul Papadimitriou – Fondator Intelligencr
- Jonathan Chippindale – Director Executiv Holition
- Giacomo Summa – CEO&Co-fondator Stylect
- Hando Sinisalu – CEO Best Marketing International
- Mitch Goldman – Head of Product Storegecko
- Mihai Patrascu – CEO&Fondator Evomag
- Gabriel Ghita – Head of New Business CEE Mastercard Europe
- Toma Matei – Head of Commercial Eastern Europe Ve Interactive
- Ovidiu Joita – Owner IAgency
- Sergiu Negut – Maastricht School of Management Romania
- Lucia Ciuca – Managing Director Quantum Data Science
- Victor Tighinean – Director General ECCO
Inscrierile au loc pe site-ul oficial al evenimentului: http://cluj.tecomm.ro/registration/.