Black Friday a constituit o adevarata proba de rezistenta atat pentru magazinele participante datorita afluxului mare de cumparatori, cat si pentru clientii care au intampinat dificultati in accesarea site-urilor preferate.
Intervalul de varf al discutiilor din mediul online a fost situat intre orele 23.00 (22 noiembrie) si 01.00 (23 noiembrie 2012).
Mai jos puteti gasi distributia pe ore si numar de aparitii a mentionarilor expresiei Black Friday.
Facebook a constituit canalul preferat de discutii, depasind din acest punct de vedere atat presa, cat si celelalte canale social media insumate.
Mai jos puteti gasi distributia aparitiilor in presa, calculata ca procent din numarul total de aparitii per mediu de discutie.
Principalul magazin mentionat de utilizatori a fost Emag, fiind urmat indeaproape de Evomag in perioada de varf a discutiilor.
Mai jos puteti gasi distributia pe ore si numar de aparitii a mentionarilor principalelor magazine participante la Black Friday.
November 24th, 2012 at 8:49 am
[…] bune graficele tovarăşilor de la Zelist despre Black […]