Afla la TeCOMM previziunile in eCommerce pentru urmatorii ani

Comunicate de presa, social media Add comments

prim afis

Retailerii sunt nevoiti sa ofere clientilor cea mai buna experienta de cumparare posibila pentru a satisface cerintele consumatorilor, iar metodele de dezvoltare vor fi prezentate in cadrul celei de- a 9-a editii a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference & Expo, ce va reuni la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 profesionisti in eCommerce.

„Esecul apare de cele mai multe ori din locurile de unde nu te astepti. Daca te afli la inceput si detii prima ta companie, primul tau start-up, exista sanse sa nu observi aceste lucruri, de aceea trebuie sa cauti persoane cu experienta care nu neaparat au avut succes, dar care s-au confruntat pozitiv cu esecul.”, declara Ivan Imhoff, fondatorul agentiei de marketing House of Kaizen din Londra care sustine ca business-urile de succes din domeniul eCommerce prezinta cateva caracteristici comune precum definirea scopului, adaptabilitatea planului de afaceri, definirea esecului si metodologiile. Ivan are care are o experienta de peste 16 ani in marketing online, cu predilectie in zona de retentie a clientilor, CRO si strategie.

Proprietarii de magazine online vor cunoaste in cadrul TeCOMM modalitatile prin care pot defini directia companiei si strategiile utilizate pentru asigurarea succesului in cadrul sesiunilor de workshop prezentarilor si dezbaterilor sustinute de cei peste 30 speakeri de renume din tara si din strainatate, profesionisti in eCommerce.

Shopping contextual – in topul tendintelor pentru urmatorii ani

Shopping-ul contextual sau personalizat, este o tendinta importanta in comertul electronic si va fi dezbatuta in cadrul evenimentului, experienta de cumparare centrata pe utilizator fiind nu doar o prioritate, ci un avantaj competitiv pentru magazinele online. Ovidiu Joita, fondatorul agentiei de marketing online si SEO iAgency va sustine in cadrul evenimentului workshop-ul despre conversii, SEO si PPC realizate eficient. Cu o experienta de peste 15 ani in marketing online si un portofoliu de clienti renumiti pe piata romaneasca a comertului electronic, Ovidiu va sustine workshopul practic in cadrul caruia participantii vor descoperi tendintele si inovatiile din acest segment.

Metodele de plata flexibile – o necesitate in viitorul comertului electronic

Vanzarile efectuate de pe platformele mobile vor continua sa creasca si in urmatorii ani, acesta ramanand unul dintre principalele trenduri in industria comertului electronic. Retailerii vor trebui sa ofere clientilor un upgrade la metodele de plata clasice, iar usurinta cu care se poate efectua plata este direct proportionala cu cresterea conversiilor, potrivit cmsreport.com.

Lideri in furnizarea de sisteme de plata online, compania PayU are o prezenta globala in 16 tari si ofera peste 250 de modalitati de plata rapide, sigure si eficiente magazinelor online, metodele putand fi integrate atat offline cat si online pe platforme precum computer, tableta, device-uri mobile sau cosuri de cumparaturi. Marius Costin, Country Manager Pay U, are o experienta de peste 13 ani in management si telecom, coordonand echipe de pana la 800 de persoane. Viziunea sa se concentreaza pe dezvoltarea talentelor si a echipelor si pe identificarea oportunitatilor care aduc crestere accelerata in industria eCommerce.

Prezentari, dezbateri si workshop-uri interactive la cea de-a 9-a editie TeCOMM

TeCOMM eCommerce Conference & Expo va avea loc in 25-26 octombrie la Cluj-Napoca, iar tema centrala a acestei editii este „Sell them your story”, ce va include in cele doua zile ale evenimentului prezentari, workshop-uri si dezbateri. Moderatorul evenimentului este Ionut Munteanu, Managing Partner la Webdigital, prima companie din Romania care a decis reducerea saptamanii de lucru la 4 zile.

Printre speakerii internationali care vor sustine prezentari si dezbateri se numara Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Catalina Ionescu (Client Partner eCommerce Facebook), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO & Co-fondator Stylect) Toma Matei (Head of Commercial Ve Interactive), Gabriel Ghita (Head of New Business CEE Mastercard Europe) sau Mitch Goldman (Head of Product Storegecko). In cadrul workshop-urilor practice vor fi prezenti speakeri precum Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciuca (Managing Director Quantum Data Science), Florinel Ioan Chis (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Negut (Director MSMR) sau Ionut Grosu (Director & Fondator Service Return).

Evenimentul TeCOMM va include si sesiunea Start-up Area, dedicata celor care intentioneaza sa isi deschida un magazin online sau activeaza in domeniu de mai putin de 6 luni. Calin Biris (Digital Director Loopa Marcom), Cosmin Daraban (CEO & Co-fondator Silkweb) si Attila Birtha (Managing Partner Proclick) vor sustine 4 workshop-uri practice in prima zi a evenimentului. Calin Biris va sustine workshop-ul de branding pentru cei aflati la inceputul carierei in eCommerce, cum se creaza identitatea de brand si promovarea afacerii online prin metode care dau rezultate. Calin este fondatorul Online Mastery, unul dintre cele mai complexe programe educationale de marketing online din Romania si a fost nominalizat de catre revista Forbes in topul 30 al celor mai de succes tineri antreprenori romani. TeCOMM este evenimentul ce sta sub semnatura Libero Events, iar inscrierile continua pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.

Comments are closed.