Jun 05
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile.
Lansari, campanii, stiri:
- 2active PR a coordonat activitatile de comunicare ale targului de arta contemporana Art Safari 2015
- Chapter 4, cea mai buna agentie de PR in Serbia
- DC Communication de la prora la pupa, cu o oprire la hublou
- Foodwise Marketing cauta om cu “aluat” de client service
- Protein World le vorbeste si feministelor grase din New York
- GMP PR: 60% dintre companii nu aloca bugete pentru evaluarea comunicarii. Agentia a fost premiata la Gala “Investește în Educație – Business Hall of Fame” pentru gazduirea liceenilor din Bucuresti, participanti in programul Job Shadow Day
- GMP PR a comunicat pentru CITR, Noriel, Gliss, Klorane si Syoss
- Grayling: Google a pus intr-un singur loc toate setarile de securitate si confidentialitate
- IMAGE PR si CreArt, alaturi de Iuliana Tudor, au lansat campania “Esti roman cu numele”. S-au alaturat initativei Maria Buza, Floarea Calota, Calin Goia si Mircea Radu
- MakeSense PR: Ingineri in comunicare, cautam profesori de golf. Asiguram crosele.
- McCann PR apreciaza initiativa lui Klaus Iohannis de a felicita Organizatia Salvati Copiii pentru 25 de ani de activitate
- MSLGROUP The Practice: Ultimele locuri la cursurile de PR de la DallesGo
- Hotnews.ro: Povestea licitatiei Carrefour care a adus dramele publicitatii romanesti in atentia publicului larg
- Prais Communication: Competitia „Best Moving Generation Flashmob 2015” isi celebreaza castigatorii
- The Public Advisors recomanda un articol despre pozitia Adidas, Coca Cola si Visa vizavi de Cupa Mondiala de fotbal 2022 din Qatar. Agentia face trimitere si catre un articol despretrendurile in social media in Q2 2015
- More Than Pub comunica pentru Koliba
- Fundatia Orange lanseaza campania “Integrare prin comunicare“. Strategia campaniei (creatie si productie) a fost dezvoltata cu sprijinul Publicis, iar strategia de PR este realizata impreuna cu Golin Romania.
- Travel Communication a organizat conferinta de presa a Organizatiei Germane pentru Turism
- Golin: programul de anti-internship continua
- Mercury 360 a dat startul celei de-a saptea serii de practica pentru studentii FJSC si SNSPA. Pe afara, cladirea lor pare cuminte, dar inauntru ai face bine sa ai grija
- ROTLD lanseaza domeniile cu diacritice
- RanEvents Communication promoveaza filmul “Femeia de Aur”
- LIDL lanseaza programul national de reciclare pet-uri “Competitia pentru un viitor mai bun”
- Windows 10 va fi disponibil gratuit din 29 iulie
- SAP, cel mai valoros brand din Europa
- CohnandJansen JWT castiga marele trofeu Effie 2015. Lista castigatorilor e aici
- Digital Star, singura agentie de digital premiata la Effie 2015
Statistici, topuri, trenduri:
- Care au fost cele mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri? (W22 2015)
- Fabricadenet.ro propune un infografic marca Business Insider care releva imaginea demografica a celor care utilizeaza retelele de socializare
- Markataing.com: Pinterest, un game changer pe piata de e-commerce
- Media Fact Book. Piata de Media, din nou in crestere
- Robert Katai: Un infografic despre marimea ad-urilor in social media
Interviuri, opinii:
- [Brand romanesc] Aura Carabiber: Un moment important din evolutia brandului Triumf a fost extinderea gamei cu produse destinate curateniei in bucatarie, pornind de la notorietatea solutiei de curatat aragazul
- [Brand romanesc] Aura Carabiber (Farmec): Formula originala a produsului-motor, Doina Clasic, nu a suferit modificari majore in decursul timpului, orice tentative de modernizare nefiind bine primite de catre consumatorii fideli
- [Brand romanesc] Gina Miu (Orkla Foods Romania): Unirea a fost in 2014 brandul nr.1 al Orkla Foods cand vine vorba de contributia la volumele vandute de companie
- [Brand romanesc] Monica Martin: Daca ar fi sa trasam niste coordonate, am spune ca brandul Farmec se adreseaza femeilor din mediul urban si rural, cu varsta peste 30 de ani, cu venituri mici si medii
- Catalina Rousseau, CEO si founder BDR Associates: Managementul reputatiei va deveni o preocupare dominanta
- Semida Duriga: 84 de agentii intra in sufrageria unui hotel si descopera un ditamai elefant. Trei zile mai tarziu, inocentii inca se intreaba din cate miscari au bagat aia elefantul acolo
- Tereza Tranakas, Oxygen: Adesea, PR-ul este vazut doar ca suport pentru campaniile de publicitate
- Cristian Manafu: Ce castigi daca inchizi Facebook-ul pentru o zi?
- Ionut Oprea, IAB Romania: Ca industrie, principalul nostru obiectiv trebuie sa fie cresterea calitatii publicitatii online
- Sorin Psatta: Apreciez nivelul calitativ al lucrarilor jurizate de mine la Effie drept mediu superior
- Bogdan Naumovici, despre Effie: Cred ca o mare greseala a procesului de jurizare a fost dintotdeauna interdictia ca juratii sa discute cazurile intre ei
- Alexandru Pomana: Buna ziua, va invitam la pitch!
- Alexandra Olteanu, Initiative: Tinerii folosesc telefonul de 400 de ori pe zi. Din pacate, companiile nu investesc pe masura
- Romaniancopywriter.ro: relatia dintre specialist SEO si programator
Evenimente, conferinte:
- Roxana Firoiu, PR Manager la Daescu Bortun Olteanu, discuta cu studentii de la SNSPA despre relatiile publice in mediul international, pe 5 iunie
- Noaptea studiourilor foto, editia a II-a, 20 iunie 2015
- Ultimele zile de inscrieri la ICEE Fest
- S-a lansat aparatul foto Canon EOS 5DS. Lansarea a avut loc in sala expozitionala a magazinului F64
- F64, cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est, gazduieste pe 4 iunie, incepand cu ora 19.00, lansarea de carte “Foto Splendid/ Colectia Costica Acsinte. Viata sociala“.
- Iasi Business Days, pe 12 iulie. Printre sponsori se numara si Rogalski Damaschin
- Food Bloggers Conference, pe 16 iunie la Bucuresti
- Techsylvania are loc intre 6 si 9 iunie la Cluj
- DevTalks se desfasoara pe 11 iunie la Bucuresti