Aug 28
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (20 – 26 august 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR comunica pentru LC Waikiki. Agentia comunica pentru clinica de reintinerire prin laser Fazzada.
- 4ACE Public Relations se pregateste sa spuna o poveste cu multa istorie. 🙂
- Action Global Communication despre Action Bulgaria, OMV Bulgaria si Viva Cafe.
- Arena Communications: De ce nu trebuie neglijate campaniile de PR. Agentia comunica pentru Apiland.
- Caracteristic recomanda analiza Today’s despre LinkedIn. Agentia comunica pentru F64.
- Clara Ilie PR Agency scrie despre Aqua Sport, Mineli Boutique, Auto Schunn Romania si despre Zilele Gorjului.
- Conan PR recomanda articolul “Unobvious Observations: Moderation is overrated”.
- Confident Communications continua campania #oameniERS, cu Elena Capruciu si Aura Ipate.
- Daescu Bortun Olteanu cauta Communication Executive.
- DC COMMUNICATION este partener al festivalului Rowmania.
- EnTourage Communications va comunica pentru Laptop Garage.
- Free Communication comunica pentru La Fantana si lanseaza o campanie alaturi de Chinezu si echipa de rugby a Stelei. Agentia a scris pentru Cartoon Network, dar si despreCampionatul European de Fotbal in Sala pentru Persoane cu Diabet.
- Garajul de PR ofera 20% reducere la biletele pentru SMART Money.
- GMP PR aduce in premiera in Romania cele mai recunoscute principii de masurare a PR-ului. Agentia a dezvoltat campania “Vocea Antrefrig”, ajunsa in shortlist-ul categoriei “Product Campaign” la Digital Communication Awards.
- Golin a anuntat castigatorii campaniei #romacuelectrolux. Agentia comunica pentru History Channel.
- Graffiti PR si Maggi au dat contur Scolii Legumelor.
- IMAGE PR scrie despre campania “Esti Roman”. Agentia recomanda articolul “Top 10 PR Blogs you should be reading”.
- Links Associates va avea o noua divizie, Links Share. Corina Vintan, CEO: Am 25 de ani de comunicare si am fost martora unor schimbari fundamentale in acest domeniu
- MCCANN PR ne-o prezinta pe Alexandra Crivat. 🙂
- More Than Pub isi prezinta proiectele de suflet. Agentia, alaturi de Prigat si UBER, ii premiaza pe atletii de zi cu zi.
- MSLGROUP The Practice comunica pentru PayPoint.
- Naked PR pregateste surprizele sezonului V de Fashion PR advanced. Agentia vorbeste despre puterea comunicarii vizuale.
- Ogilvy PR a organizat evenimentul de lansare a Philips: Perfect CareElite Silence. Agentia a colaborat cu Strongbow.
- OMA Vision comunica pentru Festivalul George Enescu.
- Oxygen PR si Ciuc Radler au dus la bun sfarsit provocarea “Ciuc Radler Romania Activa”. Agentia comunica pentru Divertiland Park si Garanti Bank si scrie despre proiectulBeautyFirst.ro.
- PI 2 PR comunica pentru Cartierul Solar, primul ansamblu rezidential din Romania dotat cu panouri fotovoltaice.
- Plus Communication ne propune un studiu de caz: relatiile publice pentru Helen Doron English. Agentia continua strangerea de fonduri pentru Alex Botorea. Agentia comunica pentruTriathlon Challenge Mamaia.
- PR Beta ne recomanda 5 aplicatii utile pentru munca in online.
- Proud PR comunica pentru Atra Doftana. Agentia recomanda si conceptul “Dinner in the sky“.
- PRSteps ne recomanda un exemplu de real time communication.
- RanEvents Comm comunica pentru Pandora. Agentia recomanda comedia “American Ultra”.
- ROGALSKI Damaschin Public Relations si prietenii din blogosfera au fost la Pivnitele Rhein din Azuga. Agentia comunica pentru Floriol.
- Russenart Communications comunica pentru Gradinita Plusica si pentru Infinit Restaurant & Events.
- The House PR Agency despre cartea “Ilustrate cu plaja, vara” de Michaela Rosioru.
- The Public Advisors recomanda articolele “Noul an scolar ca strategie de marketing: Cum te fac hipermarketurile sa scoti mai usor bani din buzunar” si “Latte este cea mai fotografiata cafea de pe Instagram“.
- THINKER MEDIA comunica pentru Asus.
- Travel Communication comunica pentru Pescariu Sports&Spa. Agentia scrie despre Sail Amsterdam, eveniment la care este partener si KLM Romania.
- White PR recomanda articolul “2014’s 10 Best PR & communication campaigns”.
- Wunderman cauta Art si Copy.
- Burger King vs. McDonald’s pe Facebook.
- Instagramology cauta urmatorul contribuitor si il premiaza cu un HTC Desire 820.
- Facebook lanseaza M, ca raspuns la Siri si Contana.
- Samsung este cel mai premiat brand la IDEA 2015.
Statistici, topuri, trenduri:
- Cele mai viralizate clipuri pe Youtube si Twitter in primele 5 luni din 2015 (via Zelist.ro)
- Overview social media in .ro – iulie 2015 (via Zelist.ro)
- 5 dintre cele mai bune campanii umanitare din ultima perioada (via Marketing20.ro)
- Ramuri noi de trolling romanesc. Cum au fost contagiate brandurile cu “camioanie” (viaIQads)
- Cum optimizezi rata de conversie (fara landing page) (via RomanianCopywriter.ro)
- Reclame de succes pe Instagram (studiu de caz) (via Instagramology.ro)
Interviuri, opinii:
- De vorba cu un CEO atipic: Fred Cook (Golin).
- Mihai Bonca (eMag): Prefer o campanie serioasa, cu un insight puternic, decat una spumoasa, fara insight
- Catalina Seitan (GMP PR): CSR is dead, long live greater good
- Corina Vintan (Links Associates) la 50 de ani: 25 de ani de comunicare si un carusel de oameni si idei
- Cristi Manafu: Ce inseamna sa ai 6000 de articole pe blog
Evenimente, conferinte:
- Conferinta Marketing in Direct va avea loc pe 24 septembrie 2015.
- SMART Money Summit se desfasoara pe 22 octombrie la Bucuresti.
- Revista BIZ anunta BrandRo (16 septembrie), PRandtheWEB (octombrie) si Zilele Biz(noiembrie).