Jul 23
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (16 – 22 iulie 2015)
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR promoveaza Coty
- Arena Communications: PR fara frontiere
- BDR Associates comunica pentru Pirelli
- Caracteristic promoveaza Today’s si F64
- Chapter4: Recenzie „Quiet Leadership”, de David Rock
- Conan PR recomanda “How to write“, un memo David Ogilvy
- Confident.Communications promoveaza Intermedicas Worldwide, Trainart
- DC Communication mentioneaza Delta Rowmania Triathlon, World Vision Romania, Certinvest, Douglas Romania, Spatiul Public European. Agentia prezinta Studiu EY: colaborarea dintre Directorii Financiari si Directorii de Marketing este esentiala in noua lume digitala
- EnTourage Communications scrie despre Fitness Education School
- Au mai ramas 10 zile de inscriere pentru Unternshipul Golin. Agentia comunica pentru Mountain Dew si Paul. Sediul Lowe este inspirat de Alice in Tara Minunilor si Micul Print
- Grayling Public Relations comunica pentru Visa
- Image PR o promoveaza pe Catrinel Burghelea in functia de partener. Agentia comunica proiectul Scena Verde, primul teatru de vara din lume realizat din PET-uri (Eco-Rom Ambalaje)
- Make Sense PR prezinta infograficul: E-commerce-ul romanesc in prima jumatate a lui 2015
- McCann PR comunica pentru Untold Festival. Agentia anunta cea mai mare tranzactie financiara din istoria industriei de gaming din Romania (MavenHut)
- More Than Pub comunica pentru Tefal, ActiveWatch si Tabara Coolturala BookLand (editia a 3a)
- MSLGROUP The Practice promoveaza McDonald’s
- Naked PR scrie despre primul Camp dedicat antreprenoarelor
- Studiu Ogilvy Public Relations: media,,castigata” ofera cele mai multe satisfactii
- OMA Vision participa la Fundraising Summer Camp
- Oxygen PR promoveaza Ciuc Radler, World Class, Grand Entertainment
- PI 2 PR comunica pentru Clinica Anima
- Plus Communication asigura relatii cu presa pentru psihologul Maria Verdi si pentru Centrul International Helen Doron English. Agentia anunta succesul campaniei umanitare Alexandra Dogariu
- PR & More scrie despre Media Placement, Media Coverage
- PR Beta: User generated content si campanile online
- Proud PR comunica pentru Diabetegen Romania si pentru Clinica Dr. Melnic
- RanEvents Comm promoveaza filmul Ant-Man. Agentia a organizat impreuna cu Starbucks si CineForum workshop-ul “Think Big”
- Rogalski Damaschin PR: Leaseplan Romania a sustinut trofeul electricianului, organizat de CEZ Romania. Agentia mentioneaza produsele Sloop
- Russenart Communications si Gold Maya desfasoara campania online “Cultura si tainele painii“
- Salt PR scrie despre Alimentespeciale.ro, HipMenu Cluj si Horeca School
- SunShine Digital: Ce se intampla cand dai acces liber unor straini sa foloseasca un profil de Facebook? Joe Veix a aflat raspunsul
- The House PR Agency sustine campania “Ele au reusit“, dezvoltata de Elite Business Women
- The Public Advisors comunica pentru Centrul de Studii despre Bere Sanatate si Nutritie
- Total Public Relations pregateste lansarea Sprijina.ro
- Travel Communication comunica pentru Eturia, Pescariu Sports&Spa si Air France
- White PR: Nu ai avut timp pentru articole noi si nu stii cum sa le “refolosesti ” pe cele vechi? Uitecateva idei
- Wunderman a organizat un eveniment Coccolino la Floraria Iris. Ileana Badiu, interviu in Marie Claire
- The Power of Storytelling recomanda “Robert Krulwich on falling in love with your work“
- Romanian Copywriter: Utilizarea social media in corporatii: 20 de idei si sfaturi
- The Alternative School for Creative Thinking recomanda: The Most Beautiful Illustrations from 200 Years of Brothers Grimm Fairy Tales
- Trivia: S-a lansat Grapinizer, unealta care iti permite sa convertesti un text corect din punct de vedere gramatical intr-o forma GRAPINIzata
Statistici, topuri, trenduri:
- Overview social media in .ro – iunie 2015
- BRAT: Investitiile in publicitatea radio au crescut in primul semestru din 2015 cu 13%, comparativ cu acelasi interval al anului 2014
- BRAT: Investitiile in publicitatea outdoor au crescut in primul semestru din 2015 cu 6%
- Studiu EY: Televiziunea se pregateste pentru a crea experiente omniscreen
- iBeacon, in premiera in Romania: Cum arata viitorul marketing-ului de proximitate
- #NiallAppreciationDay: cele mai bune tweet-uri despre Niall Horan de la One Direction
Interviuri, opinii:
- Cristian Lupsa: “Sintem lihniti dupa public. Riscam sa uitam sa auzim povestile altora”
- Roxana Firoiu: Racordarea la trendurile economiei post-capitaliste e vitala pentru industria noastra, iar acest nou fir rosu s-a putut urmari si anul acesta la Cannes Lions
- Andreea Leonte: Proiectele de CSR la noi incearca sa rezolve probleme concrete, pe termen scurt si mediu. Mai nasol este cum abordam sustenabilitatea: superficial
- Rucsandra Pop: Pentru un scriitor e important sa fie auzit de contemporanii lui
- Catalina Rousseau: Absenta comunicarii, mai ales in cazul unor proiecte valoroase, priveaza societatea de exemple de responsabilizare care maresc increderea in mediul de afaceri
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor
July 23rd, 2015 at 7:58 pm
Vă mulțumim pentru menționare! 🙂