Jan 22
Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (15 – 21 ianuarie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- PR Romania: Labirinturile relatiei PR-Procurement. Partea I: Perceptii si realitati
- @SAATCHI.RO devine @CENTRADE.RO
- Graffiti BBDO: Porcusorul ANTREFRIG si-a pierdut vocea
- IAA recomanda “10 Great TV Spots Directed by David Fincher“
- Internship de PR si comunicare la ARRP Romania
- PR Forum desfasoara o cercetare despre provocarile si subiectele anului 2015
- Brandient si Ubernuts sunt pe coperta revistei chineze Package Design
- 2activePR comunica pentru Help Net si pentru Lenovo Romania
- Centrade te invita la cea mai cool promotie pe www.gasestediferenta.ro
- Chapter4 publica 2 comunicate pentru Ericsson
- Chelgate recomanda articolul “Supravietuirea muzeelor prin PR. Mit sau realitate?“
- Confident.Communications scrie despre noua identitate si viziune de business Trainart
- EnTourage Communications despre audientele Radio-urilor din Romania
- Frank Group recomanda articolul “20 Facebook, Twitter, LinkedIn & Pinterest Features You Didn’t Know Existed“
- Fundatia Friends for Friends despre Creative Writing Sundays
- Golin: BASF caută “Eroii Viitorului” printre liceeni
- Grayling: Discovery Channel comemorează 70 de ani de la Holocaust cu programul special “O zi la Auschwitz“
- Marks a sarbatorit 17 ani de FAN Courier
- Important PR recomanda “Why PR is embracing the PESO model“
- Media Pozitiv recomanda “Who needs lobbyists? See what big business spends to win American minds“
- McCann PR: Amazon plans to release 12 movies a year in theaters and on Prime
- MSLGROUP The Practice: Hochland lanseaza noi sortimente de Cascaval
- NAKED recomanda “5 tips for maintaining relationships with journalists“
- Natural Public Relations: Vino la lectia introductiva gratuita de tango
- OMA Vision: Festivalul Enescu: Abonamentele la Ateneu, epuizate în 10 secunde; la Sala Palatului, în 10 minute
- People PR Agency: The Valentino beautiful scenery in The Grand Ad Campaign 2014
- Plus Communication anunta o noua campanie umanitara Agentia coordoneaza relatiile cu presa pentru Global Training, Bebe Mihaescu, Asociatia pentru Psihoterapie Integrativa siCentrul de Psihoterapie si Consiliere Familiala CUORE
- PRbeta mentioneaza un articol despre povestile lui Creanga, reinventate pe iPad de X3
- PR & More asculta playlistul ELECTRIC CITY 2015
- PRoud PR scrie despre Mineralium Dead Sea si Einer Bags
- Cele mai vizibile proiecte RanEvents din aceasta saptamana: bijuteriile Pandora, avanpremieraBig Hero 6 la IMAX 3D si Mica Elvetie
- Rogalski Damaschin recomanda unul dintre cele mai ample studii despre ce e “what’s hot and what’s not” in marketing pe anul acesta
- Russenart Communications continua programul de educatie culinara “50 de saptamani in bucatariile lumii”
- Storience recomanda articolul Proxy: Venture capital meets branding
- The Public Advisors comunica pentru Centrele de Excelenta ARES
- Thinker Media: #ASUS UX303LN – probabil cel mai bun #ultrabook al anului – potrivit lui nwradu.ro blog
- Total PR scrie despre Tips&Tricks EuroGsm si QuickMobile
- Travel Communication Romania a preluat activitatea de comunicare si evenimente B2B pentru agentia de turism Eturia
- Tribal Worldwide: Trendul de video content din 2015 explicat intr-un infografic util
- White PR recomanda articolul “Top 10 Fatal Facebook Mistakes That Might Be Killing Your Page“
- The Power of Storytelling recomanda podcastul Invisibilia
- Prima tema din acest an la Creative Mornings Bucharest este “Ugly“
- Infinit Solutions lanseaza The MasterPlan Agency
- Webdigital: care e asemanarea dintre Pay Per Click Marketing si Tiramisu
Statistici, topuri, trenduri
- Analiza Zelist: Situatie Instagram Decembrie 2014
- Analiza Zelist: Overview social media in .ro – decembrie 2014
- Analiza IQads: Cele mai vizibile branduri in online si pe Facebook in luna decembrie 2014
- IAB: 376 de pagini cu date, statistici si informatii utile despre internet la nivel global, in 2015
- BRAT anunta lansarea celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS
- Socul Facebook: companiile folosesc reteaua mai mult decat YouTube
- Economia in epoca Facebook – miliarde de dolari in economie si peste 4 milioane de locuri de munca
- #Xfiles2015 – hashtagul bucuriei fanilor Dosarele X. Serialul va reveni la tv.
- Cristian China Birta: O excelenta campanie impotriva social media la volan
- Raportul Forrester Research, schimbarile Facebook si opinia lui Neal Schaffer
- 10 hashtaguri care au schimbat lumea in 2014
- Postarile care pierd teren in News Feed-ul Facebook
- Gusturile copiilor fidelizate cu ajutorul jocurilor online branduite
Interviuri, opinii
- Anca Apolozan: Cazusem si eu in capcana de a crede ca PR inseamna sa redactezi comunicate de presa
- Alex Borsan: Cliseele nu sunt ceva rau in sine. Mai ales ca poti intoarce un cliseu iar rezultatul poate fi foarte tare
- Elena Bululete: Majoritatea clientilor nostri fac parte din categoria business-urilor antreprenoriale
- Andrada Busuioc: Tabloidizarea presei este un fenomen in care companiile sunt “victime colaterale”
- Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de “insight-uri cliseu”
- Alexandru Cernatescu: Un focus mare al grupului Infinit va fi cresterea zonelor de performance marketing, media digitala si de e-commerce
- Emanuel Clonda: Ponderea serviciilor de creatie a crescut pana la 60% din cifra de afaceri, restul fiind media si productie
- Stefan Chiritescu despre cliseele societatii moderne fata in fata cu realitatea romaneasca
- Tudor Daescu: Ne uitam tot mai mult spre comunicarea in game si cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming
- Ioana Dimitriu credea ca “PR-ul este 90% glam si 10% munca”
- Laurentiu Dumitrescu: Vom incerca sa atragem clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG
- Andreea Grigorean: Am apucat sa vand cateva fuste pana sa-mi vina ideea sa schimb soarta omenirii
- Simona Firtat: Sunt putini cei care imbatranesc, frumos, in presa
- Ana Jitarita: Uneori, din greseala sau obisnuinta, le spun si clientilor ca sunt la redactie
- Andreea Lupu: La Adevarul m-am angajat printr-un SMS
- Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA
- Yvette Mihai: Credeam ca trebuie timp pentru a dezvolta produse valoroase, nu doar graba de a mai bifa un facelift
- Raluca Mihalachioiu: In prezent, 55% dintre clientii nostri sunt companii care deruleaza pentru prima data campanii de relatii publice
- Andreea Nemens: Pentru ca piata o cere, ne-am dezvoltat competente de digital atat in departamentul de creatie, cat si in client service
- Bogdan Nitu: 2014 e anul in care mobile-ul a devenit un standard in tot ceea ce facem
- Maria Novolan: Retelele sociale credibile sunt o platforma incredibila de CRM
- Alexandru Paius: In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel de peste 500 mii de euro
- Cristian Pantazi: Umorul nu trebuie sa aiba limita
- Adrian Pavelescu: 2014 a fost pentru noi un an de investitii – in capabilitati, sisteme si, mai ales, echipa
- Rares Petrisor: Schimbarea modelului traditional – dominant – de PR e presanta
- Crenguta Rosu: Stiu ce inseamna sa stai cu pagina “in cap” fara sa stii daca poti sa publici, pana la inchidere, informatia
- Marius Rosu: Cel mai mare si mai intalnit cliseu e fericirea excesiva si nefireasca a oamenilor prezenti in comunicarea brandurilor
- Patricia Terzea: Mergeam pe premisa ca orice persoana suficient de sociabila si creativa poate sa faca PR
- Bogdan Tomoiaga: Zona de sponsorship/ sports management ar putea fi interesanta si ar avea un potential de crestere deosebit
- Raluca Zamfir: Antreprenoriatul e o problema imensa de matematica fara o rezolvare finala, ci mai multe faze intermediare
- Imola Zoltan: Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014
Evenimente, cursuri, workshopuri
- Revista Biz organizeaza Social Media Summit Bucuresti 2015 pe 18 februarie la Hotel Howard Johnson
- The Alternative School for Creative Thinking anunta inceperea inscrierilor pentru Semestrul Cannes 2015
- Inscrieri pentru programele educationale De-a arhitectura, anul scolar 2015-2016
- Institutul de Marketing organizeaza seara deschisa pe 10 februarie 2015
- Clujlife Community Conference, Cladirea Casino, 7 Februarie, 16:00
- Asociatia Work at Home Moms organizeaza un curs de marketing online, 24 – 25 ianuarie
- Victor Kapra te trimite la cea mai noua scoala din Bucuresti – grow.ratlabs.ro
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist
January 28th, 2015 at 2:53 pm
[…] 18 februarie 2015: Social Media Summit Bucuresti (Revista Biz) (via) […]