15 – 21 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media

social media, Zelist Research Add comments

Ne bucuram sa iti prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (15 – 21 ianuarie 2015).

Lansari, campanii, stiri: 

  • The Power of Storytelling recomanda podcastul Invisibilia
  • Prima tema din acest an la Creative Mornings Bucharest este “Ugly

Statistici, topuri, trenduri

Interviuri, opinii

  • Anca Apolozan: Cazusem si eu in capcana de a crede ca PR inseamna sa redactezi comunicate de presa
  • Alex Borsan: Cliseele nu sunt ceva rau in sine. Mai ales ca poti intoarce un cliseu iar rezultatul poate fi foarte tare
  • Elena Bululete: Majoritatea clientilor nostri fac parte din categoria business-urilor antreprenoriale
  • Andrada Busuioc: Tabloidizarea presei este un fenomen in care companiile sunt “victime colaterale”
  • Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de “insight-uri cliseu”
  • Alexandru Cernatescu: Un focus mare al grupului Infinit va fi cresterea zonelor de performance marketing, media digitala si de e-commerce
  • Emanuel Clonda: Ponderea serviciilor de creatie a crescut pana la 60% din cifra de afaceri, restul fiind media si productie
  • Stefan Chiritescu despre cliseele societatii moderne fata in fata cu realitatea romaneasca
  • Tudor Daescu: Ne uitam tot mai mult spre comunicarea in game si cautam sa intelegem cat mai bine publicul de gaming
  • Ioana Dimitriu credea ca “PR-ul este 90% glam si 10% munca”
  • Laurentiu Dumitrescu: Vom incerca sa atragem clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG
  • Andreea Grigorean: Am apucat sa vand cateva fuste pana sa-mi vina ideea sa schimb soarta omenirii
  • Simona Firtat: Sunt putini cei care imbatranesc, frumos, in presa
  • Ana Jitarita: Uneori, din greseala sau obisnuinta, le spun si clientilor ca sunt la redactie
  • Andreea Lupu: La Adevarul m-am angajat printr-un SMS
  • Florin Maxim: Pentru sanatatea business-ului, intotdeauna ne-am dorit sa nu avem un client care sa reprezinte peste 20% din CA
  • Yvette Mihai: Credeam ca trebuie timp pentru a dezvolta produse valoroase, nu doar graba de a mai bifa un facelift
  • Raluca Mihalachioiu: In prezent, 55% dintre clientii nostri sunt companii care deruleaza pentru prima data campanii de relatii publice
  • Andreea Nemens: Pentru ca piata o cere, ne-am dezvoltat competente de digital atat in departamentul de creatie, cat si in client service
  • Bogdan Nitu: 2014 e anul in care mobile-ul a devenit un standard in tot ceea ce facem
  • Maria Novolan: Retelele sociale credibile sunt o platforma incredibila de CRM
  • Alexandru Paius: In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel de peste 500 mii de euro
  • Cristian Pantazi: Umorul nu trebuie sa aiba limita
  • Adrian Pavelescu: 2014 a fost pentru noi un an de investitii – in capabilitati, sisteme si, mai ales, echipa
  • Rares Petrisor: Schimbarea modelului traditional – dominant – de PR e presanta
  • Crenguta Rosu: Stiu ce inseamna sa stai cu pagina “in cap” fara sa stii daca poti sa publici, pana la inchidere, informatia
  • Marius Rosu: Cel mai mare si mai intalnit cliseu e fericirea excesiva si nefireasca a oamenilor prezenti in comunicarea brandurilor
  • Patricia Terzea: Mergeam pe premisa ca orice persoana suficient de sociabila si creativa poate sa faca PR
  • Bogdan Tomoiaga: Zona de sponsorship/ sports management ar putea fi interesanta si ar avea un potential de crestere deosebit
  • Raluca Zamfir: Antreprenoriatul e o problema imensa de matematica fara o rezolvare finala, ci mai multe faze intermediare
  • Imola Zoltan: Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014

Evenimente, cursuri, workshopuri

Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist

 

One Response to “15 – 21 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media”

  1. Evenimente pe tema Internetului din Romania – 2015 | Marian Dumitru Says:

    […] 18 februarie 2015: Social Media Summit Bucuresti (Revista Biz) (via) […]