Oct 24
Va prezentam stirile din social media, din ultimele 7 zile (13 – 19 octombrie 2016).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR: Noua identitate vizuala Piatraonline se defineste prin logo-ul ce spune o poveste si prin look-ul celui mai mare showroom de piatra naturala din tara. Check it out!
- Adrenalina Media: Sports Marketing in Romania, concluzii: o nevoie de educatie si profesionalizare, pe toate segmentele – companii, autoritati, mass-media
- Ananda PR: Generatia Millennials sub lupa! 80% din pacienti ar putea fi tratati prin schimbari ale stilului de viata si nutritie (B!Tonic)
- Caracteristic PR:
- Cum pot magazinele online sa atraga mai multi clienti prin publicitate personalizata
- Black Friday Pro, vanzari de 10 ori mai mari pentru F64
- Studiu Today’s: cele mai populare destinatii de schi cautate online de romani
- PC Garage aniverseaza 11 ani si estimeaza afaceri de peste 45 milioane euro pentru 2016
- Centrade Cheil: Cum arata un swipe care te face sa spui “awwww”? Asa. Asa arata
- Chapter 4: Lidl creste salariile vanzatorilor si ale comisionarilor
- Chelgate Public Affairs recomanda evenimentul “Premiul Saharov al Parlamentului European“
- Confident.Communications promoveaza prima Conferinta de Business Neuroscience din Romania, 15 noiembrie, Hotel Marshal Garden
- DC Communication anunta ca Romanian-American Foundation a lansat un parteneriat pentru educatie cu Fullbright si a aniversat 7 ani de proiecte. Agentia prezinta infograficul realizat de Spatiul Public European si mentioneaza Topoloveni si Barometrul de toamna al EY Romania Careers
- Galeriu & Partners PR scrie despre caravana descopera-ti frumusetea by Henkel
- Golin:
- Cel mai recent transfer in portofoliul MullenLowe: Decathlon face echipa cu MullenLowe pentru cele mai tari meciuri de BTL
- Berea Weihenstephaner Hefe WeissBier, premiata cu aur in cadrul World Beer Awards 2016
- Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale
- Inovatie antirid de la Farmec
- KFC deschide un nou restaurant in Bucuresti, in incinta centrului comercial Auchan Titan
- “Arme nascute din foc” revine pe History® cu un sezon
- Graffiti PR: UniCredit Bank lanseaza un program de sustinere a industriilor creative din Romania: platforma Romanian Stories, Academia Mintilor Creative, Ghidul 24/7 editia a doua si Pachetul Creativ/ Fundatia EGGER investeste in viitorul sucevenilor
- Grayling Public Relations: Consiliul Director a aprobat noua Strategie pe Termen Lung a Grupului MOL
- Lion Communication: Orange Romania anunta lansarea pachetului de servicii complete Orange Home, printr-o campanie semnata de Publicis Romania
- McCann PR: Ne-am inceput ziua citind despre proiecte, oameni si povesti care ne inspira. Vino si tu Dupa Noi
- Media Pozitiv: Sunteti tineri, mari si tari in… comunicare? Bagati-va la CompetitIAA, editia a VI-a! Experienta, premii, lucru direct cu clienti
- Meridian PR: Parasoftin® – Sosete exfoliante. Agentia te invita sa aduci natura in baia ta cu Cameleonia
- Mirrors PR recomanda articolul “4 Ways to Ensure Your New Business Will Be a Heroic Journey, Not an Epic Failure“
- MSLGROUP The Practice:
- Naked PR recomanda articolul lui Victor Kapra, “Poate ca vorbim cam mult si cam ineficient“
- Natural Public Relations: Asociatia Tandem a lansat in Romania prima aplicatie de GPS pietonal pentru persoane cu deficiente de vedere – “Tandem Navigator”
- Oxygen PR recomanda articolul “Which Agency Should Manage a Brand’s Social Media Programs?“
- PI 2 PR: Acum 2 saptamani am scris istorie intr-un cadru de poveste, la Palatul Mogosoaia. Impreuna cu cei care au ghidat compania Impact Dezvoltator spre varful piramidei, am sarbatorit 25 de ani de succes, de dezvoltare si de proiecte frumoase. La multi ani, Impact!
- Plus Communication prezinta evolutia fondurilor strase in cadrul ultimului an de Asociatia Salveaza o Inima, de la 254.000 Euro donatii la 930.000 de Euro. Si cel mai important, 76 de copii cu malformatii grave au beneficiat de sprijinul donatorlor. Agentia prezinta cu bucurie rezultatele campaniei umanitare pentru Iulia Ciobaniuc si desfasoara noi campanii umanitare, pentru Arsenie si Nectaria
- PR Beta: Artistii, ITistii si toti cei care vor sa contribuie in vreun fel, cu munca sau cu idei, la crearea unei platforme de lucru dedicata proiectelor care se vor implementa in urmatorii ani in Timisoara, sunt invitati sa participe la acest eveniment organizat de Banat IT, impreuna cu Timisoara 2021, cu sustinerea Alergotura, Smart City si Fundatia Comunitara Timisoara
- PRSteps: Suntem bucurosi ca am lansat saptamana trecuta, impreuna cu echipa RINF Tech, unul dintre cele mai inovatoare proiecte din ultimii ani, cu ADN 100% romanesc: robotul de testare automata Iqmatt. Agentia scrie si despre un super proiect pentru Entersoft Romania
- Pure Media:
- Masina de paine Pain & Delices de la Tefal readuce in bucatarie retetele delicioase de paine ale bunicii
- Alege solutiile de incalzire perfect adaptate bugetului tau (Brico Depot)
- Cu Rowenta castigi de doua ori – hairstyling profesional si premii care completeaza rasfatul
- Ran Events anunta ca Starbucks® a deschis o noua cafenea in Bucuresti. Agentia promoveaza “Masterminds / Hoți de geniu”, o comedie neagra pe fundalul anilor ’90
- Sfintii Neocrotitori ai Smartphone-Sofatului, o campanie de responsabilitate la volan marca Friends TBWA si Rogalski Damaschin Public Relations
- Russenart Communications anunta 50% reducere la ultima sesiune de workshop-uri Buticul de PR 2016
- Smart Point Consulting: Rwanda lanseaza primul serviciu de livrari cu drone din lume, in colaborare cu Zipline. Serviciul UPS Worldwide Express PlusTM garanteaza livrarea dimineata devreme in mai multe tari
- The House PR Agency: Incheiem saptamana tot cu Arval Romania. Aici echipa The House. Va uram weekend placut!
- Thinker Media: Produsele ASUS au castigat noua premii Good Design Awards 2016
- Travel Communication prezinta rezultatele studiului Vola.ro, potrivit carora cererea de bilete de avion pe rutele interne a crescut in ultimul an cu aproximativ 200%. Si, de asemenea, ofera informatii despre evenimentul Business Class, pe care l-a organizat pentru Air France KLM
- Trust Communications recomanda video-ul “Duel” – Audi Presidential Debate Commercial
- United: Alfredo Seafood initiaza campania “Nicio saptamana fara peste pentru romani”. Agentia iti propune un articol din care veti afla cele 16 intrebari care trebuie puse clientilor, inainte de inceperea unui proiect de rebranding
- La Cluj-Napoca a fost infiintat primul cluster de industrii creative din tara, iar Mihaela Rus, presedintele Vitrina Advertising, face parte din Consiliul Director
- Zaga Brand: Policolor Romania lanseaza Mobile App Policolor varianta 2.0 a aplicatiei care te ajuta sa fii designer pentru locuinta ta
- BestJobs lanseaza concursul Acasa de sarbatori si ofera in perioada 19 Octombrie – 5 Decembrie, 21 de bilete de avion dus-intors pentru romanii aflati in Italia pentru a-si vizita familia din tara de sarbatori
- Televiziunea Romana si Radio Romania, in parteneriat cu Asociatia Audiologilor din Romania si Societatea Romana de Otorinolaringologie Pediatrica au lansat campania “Auzul e un dar. Nu-l ignora!”
Statistici, topuri, trenduri:
- Overview Social Media in .ro – septembrie 2016
- Cele mai vizibile Agentii de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Cei mai vizibili Directori ai agentiilor de PR in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Cele mai vizibile Agentii Digitale/Interactive in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Cele mai vizibile Magazine Online in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Cele mai vizibile branduri din categoria Servicii Online in online si pe Facebook in luna septembrie 2016
- Clicks/Likes for bricks – Bricoretail-ul in spatiul online .ro
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri, in perioada 10 – 14 octombrie 2016?
- Televiziunile de filme cu cele mai mari volume de audienta pentru reclamele difuzate in primele 9 luni ale anului 2016
- ANCOM: Traficul mediu lunar per utilizator de internet fix a depasit pragul de 100 GB in primul semestru al anului 2016
- Prietenia romanilor cu mediul si stilul de viata sanatos. Pe ansamblu, aproape 90% dintre respondenti sustin ca fac eforturi pentru ca sanatatea lor sa fie in stare foarte buna. Putin peste jumatate dintre romani isi doresc sa traiasca sanatos si au posibilitatea de a-si indeplini aceasta dorinta
Interviuri, opinii:
- Aneta Bogdan: Am noroc ca inca ma simt sedusa de ceea ce fac
- Petre Barbu: Nascut in Complex
- Laurentiu Ion: Poezia pe care nu o mai cumparam
- Ce a invatat Dragos Ometita (Centrade Cheil) de la hipopotamul roz
- Raluca Zamfir: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”
Evenimente, conferinte:
- Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs, 22 octombrie 2016, Centrul Cultural “Casa Artelor”, Bucuresti
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, va invitam sa va abonati la newsletterul Zelist Monitor.
Numai bine,
Echipa Zelist Monitor