Oct 15
Ne bucuram sa va prezentam cele mai importante stiri din social media romaneasca din ultimele 7 zile (08 – 14 octombrie 2015).
Lansari, campanii, stiri:
- 2Active PR semneaza campania Mousse si suc 100%! aici sunt vitaminele istete. Agentia comunica pentru Preda Publishing.
- 4ACE Public Relations comunica pentru Eurosender.
- Arena Communications comunica pentru Apimond.
- BDR Associates comunica pentru BlaBlaCar.
- Caracteristic comunica pentru FashionUp si F64.
- Centrade cauta Art Director Digital. Agentia a fost prezenta la aniversarea a 20 de ani Casa Ioana.
- Chapter4 comunica pentru Ericsson si scrie despre campania Planifica Neprevazutul.
- Clara Ilie PR Agency comunica pentru Global Wellness System, Federatia Romana de Kempo, Centrul de Estetica Hipocrat,Cacharel si Mineli Boutique.
- Conan PR scrie despre 147. Expozitie participativa de orice poti face cu o pagina goala.
- Confident.Communications scrie despre prezentarea Marei Gojgar (Managing Partner) la Business Women Forum Romania. Agentia comunica pentru Trainart (interviu cu Gina Calagiu, Agenius Romania).
- Daescu Bortun Olteanu anunta ca a incheiat inscrierile la PR Awards. 🙂
- DC Communication anunta campania DambovitaSmart. Agentia comunica pentru Western Union, Spatiul Public European siErnst & Young Romania.
- EnTourage Communications a fost prezent cu proiectul “Iubeste-ti V-ul” la evenimentul “Femeia viitorului”.
- Fantazia PR comunica pentru Absolut si pentru Chivas.
- Free Communication sustine programul Start Campioni la Triatlon.
- Garajul de PR, despre SMART Money Summit.
- GMP PR comunica pentru GSK (preluarea Europharm de catre Interbrands Marketing & Distribution).
- Golin comunica pentru elefant.ro, KFC si isense. 11 premii pentru grupul Lowe la Clio.
- Graffiti PR semneaza campania Fairyconomie. Impreuna cu NESCAFE, agentia a organizat evenimentului “Lumea cafelei in 360⁰”.
- Headsome Communication comunica pentru Zilele Filmului German.
- Image PR, TVR si Beraria H organizeaza evenimentul “Esti Roman”. Agentia aniverseaza 20 de ani pe piata de comunicare din Romania.
- Links Associates comunica pentru AMRCR. Agentia a organizat conferinta Mediafax Talks About Retail.
- MCCANN PR scrie despre Golden Drum si conferinta anuala ABSL
- Mirror Communications
- More Than Pub comunica pentru Deichmann, Rowenta si Tefal. Agentia angajeaza copywriter.
- MSLGROUP The Practice comunica pentru AVON, Golden Drum, Samsung si Timisoreana.
- Naked PR anunţă cursul de Fashion PR Advanced.
- Oxygen PR comunica pentru Garanti Bank si Heineken.
- Plus Communication comunica pentru Victor Marius Beliciu si pentru centrul ReCreation Life.
- PR & More a promovat concertul lui Joe Satriani si comunica pentru Comedy Cluj #7.
- Prais Corporate Communications scrie despre un studiu realizat in randul copiilor de 7-9 ani, despre obiceiurile de stil de viata si starea de sanatate a acestora.
- Propaganda are un nou director de creatie. Agentia cauta account executive.
- PRSteps comunica pentru Vector Watch.
- RanEvents Comm promoveaza filmul “Burnt” (Super Chef).
- ROGALSKI Damaschin Public Relations comunica pentru Dentsu Aegis Network. Agentia a organizat Gala Demnitatii.
- Russenart Communications comunica pentru Gold Maya.
- Rusu+Bortun semneaza campania #ActiveazaRomania pentru ANOFM.
- SeniorHyper a semnat campania ING “Upgrade de vara”.
- Smart Point Consulting anunta lansarea Sony RX1R II.
- Tempo Advertising comunica pentru METRO.
- The House PR Agency anunta un PR Q&A in colaborare cu Yessupply.co.
- The Public Advisors anunta al doilea weekend Fashion & Beauty Corner in Ploiesti Shopping City.
- Travel Communication anunta inaugurarea sediului MoneyGram Bucuresti.
- Wunderman a lansat Dove Advanced Hair Series.
- Komunomo.com, o noua retea sociala romaneasca.
- Concedieri la Twitter, pentru a face economii.
Mareste impactul comunicarii agentiei tale cu serviciile IQads & SMARK
Statistici, topuri, trenduri:
- Ziua in care am inceput sa facem Video PR
- Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online și pe bloguri? (W41 2015)
- Top 10 cei mai vizibili jurnalisti si bloggeri din România (septembrie 2015)
- 80% dintre utilizatorii Facebook din Romania acceseaza reteaua sociala de pe telefon sau tableta.
- 2015 – anul in care penetrarea smartphone in Romania a depasit pragul de 50%.
- Cel mai mare salariu in Social Media in Romania anuntat anul acesta este 3.400 euro.
- Statistici Instagram (septembrie 2015)
- Cele mai vizibile festivaluri de muzica in Social Media.
- Overview social media in .ro – septembrie 2015
Interviuri, opinii:
- Andreea Nemens (director executiv, GMP Advertising): Si frustrarile si dezamagirile fac parte din cultura oricarei agentii. Iar cine spune ca totul e roz, se amageste
- Charlie Coney (Head of Creative, EMEA, Golin): Directorul de Creatie inca e o specie relativ rara in industria de PR
- Razvan Mihai (Creative Director, Infinit Solutions): CD-ul are drept de viata si moarte asupra ideilor. Si asta e nasol, nu e misto, cum crezi cand esti mic. Nu are intotdeauna un somn linistit
- Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global): Nu am avut nicio retinere, desi dupa intalnirea in care am fost anuntat CD, cineva mi-a soptit la ureche: “iti dau maxim 3 luni”
- Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group): Creativul genial pus in top management ajunge sa reduca un departament intreg la o echipa mica de tovarasi, care ii canta in struna si care pot rezolva un brief pe an
- Tereza Munteanu ( Managing Partner, Wunderman): Fiecare este responsabil in totalitate de clientul sau. In felul acesta, tinem lucrurile sub control, dar incercam sa nu fim extrem de formali
- Sorin Tranca (Managing Partner si Creative Director, FRIENDS TBWA): Mostenirea unui nume ca “Friends” te obliga un pic mai mult decat altele
- Cristina Purcarea (managing partner CAP): “Departament” nu e un cuvant prea intalnit la noi, ne spunem pe nume
- Diana Minea (Client Service Director, ICON Advertising): In 2008 am simtit inceputul crizei din plin, doar lucram pe auto, primul sector care a “cazut”. Din 2009, am diversificat portofoliul de clienti
- Luca Bulacu (Creative Partner, Weapons of Public Attraction): Daca ajungi sa te inchizi in propria-ti bula si incepi sa te crezi crema din croissant-ul lui Dumnezeu, mai bine te duci acasa
- Ruxandra Vasilescu (Senior Consultant, McCann PR): #mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep
Evenimente, conferinte:
- Institutul de Marketing: Curs practic de marketing digital in patru module
- Cum a fost la The Power of Story Telling 2015.
- Cristina Bazavan este speakerul evenimentului Meet the Woman.
- Prima editie Biz Analytics Cluj.
- PR and The Web are loc pe 23 octombrie.
Pentru a primi saptamanal aceste informatii pe email, te invitam sa te abonezi la newsletterul Zelist Monitor.